کد خبر 1391185
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
گوشی

برند چینی Gionee به‌تازگی گوشی جدیدی با نام P۵۰ Pro را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، این دستگاه دارای یک ناچ نسبتا عریض مشابه آیفون اپل و همچنین یک ماژول دوربین است که بسیار به آخرین پرچمدار هواوی، P۵۰ Pro، شباهت دارد. همچنین درحالی‌که این دستگاه سعی می‌کند مانند یک گوشی رده‌بالا به‌نظر برسد، بااین‌حال مشخصات اولیه شامل بهره‌مندی از تراشه Unisoc T۳۱۰ را به کاربران ارائه می‌کند.


Gionee P۵۰ Pro دارای یک پنل ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD است که وضوح +Full HD را ارائه می‌کند. ناچ عریض دستگاه همچنین یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این شرکت ادعا می‌کند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی جدید خود، حدود ۹۳ درصد می‌باشد.

دو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پنل پشتی دستگاه وجود دارد که با آن‌که در ظاهر محل میزبانی پنج لنز دوربین می‌باشد، اما تنها از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و باقی سوراخ‌ها، ظاهرا تزئینی هستند.
 

گوشی Gionee با تلفیق طراحی هواوی و اپل +عکس

چیپست Unisoc T۳۱۰، قدرت این دستگاه را به‌همراه ۴ گیگابایت /۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. این گوشی به باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده، اما خبری از قابلیت شارژ سریع در آن نیست. برای امنیت، این گوشی دارای یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود است و از قفل چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

Gionee P۵۰ Pro در سه مدل شامل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار خواهد شد. این مدل‌ها به‌ترتیب ۶۵۹ یوان (۹۸ دلار)، ۷۳۹ یوان (~ ۱۱۰ دلار) و ۷۵۹ یوان (~ ۱۱۳ دلار) قیمت دارند. درحال‌حاضر این گوشی برای خرید ازطریق JD.com در رنگ‌هایی مانند مشکی روشن، آبی تیره و کریستالی در دسترس است. همچنین گفته می‌شود که این برند هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی جدیدترین گوشی هوشمند خود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 0
    دزدی بیشرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس