کد خبر 1390916
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۶
نقاط مخصوص روی گوش برای تسکین درد

بخشی از طب فشاری مربوط به گوش می شود، نقاطی که تعیین شده اند را فشار دهید تا ببینید چه اتفاقی می افتد، نتیجه ی آن در تسکین دردها شما را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش مشرق، برخی از داروهای غیر متعارف یا همان راههای درمانی ممکن است که عجیب و غریب به نظر برسد ولی برخی از آنها ممکن است که کار ساز باشند ، به عنوان مثال فشار دادن گوش که نتیجه ی قابل توجهی دارد . ادامه ی مطلب را بخوانید تا بدانید با فشردن برخی نقاط رفلکس گوش چه اتفاق هایی می افتد.

برخی چیزها از لحاظ منطق غیر ممکن به نظر می رسد ولی در واقعیت وجود دارد و البته جای گفتن نیز دارد که دانش و علم ما محدود است. این امکان پذیر نیست که هرکدام از ما ها از رمز و راز پزشکی باخبر باشیم و تمام اطلاعات آن را برداریم.

نقاط مخصوص روی گوش برای تسکین درد

یکی از روش های غیر متعارف این است که برخی با دانش طب فشاری شان ممکن است باعث تعجب و حیرت زدگی شما شوند.

این روش شامل یک گیره لباس (یا کلپیس) می باشد که با آن به برخی از نقاط گوش فشار وارد نمایید.

نقاط مختلف روی گوش به ارگان های خاصی از بدن متصل می باشد اعمال فشار به آن نقاط باعث درمان اندام های داخلی می شوند این یک مفهوم بازتابی می باشد.

نقاط مخصوص روی گوش برای تسکین درد

نقاط تعیین شده برای درمان بیماری ها با فشار گوش

۱- شکل را مشاهده کنید. نقطه ایی که با شماره ۱ مشخص شده گفته می شود به پشت و شانه هایتان متصل است. هنگامی که شما توسط گیره لباس و یا کلپس به این نقطه فشار اعمال کنید به شرط این که روزانه ۶۰ با این عمل انجام گردد باعث کم کردن و بهبود عملکرد کمر و شانه هایتان شود.

۲- نقطه ایی که شماره ۲ مشخص شده است ، گفته می شود که با عمال فشار به این نقطه ناراحتی های مزمن داخل بدن کاهش می یابند و باعث دفع مدفوع بهتر خواهد شد.

۳- نقطه ایی که با شماره ۳ مشخص شده است ، گفته می شود که به مفاصل متصل است و با اعمال فشار به این نقطه از درد و رنج مفاصل خلاص شوید.

۴- نقطه ایی که با شماره ۴ مشخص شده است. گفته می شود که با سینوس و گلو در ارتباط است و اگر شما نمی توانید به راحتی بخوابید که اکثرا به دلیل گرفتگی بینی می باشد اعمال فشار به این نقطه در بهبود این مشکل ، کمک می کند.

۵- نقطه ایی که با شمراه ۵ مشخص شده است ، با دستگاه گوراش در ارتباط است. با اعمال فشار به این نقاط می تواند به دستگاه گوارشی و درد معده را کاهش دهد.

۶- نقطه ایی که با شماره ۶ مشخص شده است گفته می شود که با قلب و سر ارتباط در ارتباط است. اگر دچار میگرن و سردرد های متوالی و متعدد شده اید با اعمال فشار سلامت و آنرا بهبود ببخشید.

منبع: ایسکانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    2 0
    حالا متوجه میشید وقتی زمان ما (دهه 60) درس نمی خوندیم معلما گوشمونو میگیرفتن همه دردهای دیگه مون خوب میشد :-)
  • فراجناحی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    با گوشمالی دائمی خود از درد رها شویم
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    چه مدت زمانی باید این نقاط را کلیپس زد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس