کد خبر 1390864
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
مواد غذایی موثر در افزایش قد کودکان

فیلمی از لحظات دلهره آور راه رفتن یک کودک بر لبه پنجره در شبکه های اجتماعی منتشر شده که لزوم توجه بیشتر والدین به کودکان را یاداور می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    مشخصه اولین بارش نیست و بازم این کارو می‌کنه و اگه جلوشو نگیرن خدای نکرده بالاخره سقوط می کنه
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    این.فکرکنم پدرش"تکاور"بوده،روش های مختلف امتحون کرد،چه شکلی فرود بیاد!تودل همه خالی شد ازترس سقوط این بروجک!؟ خودش با آرامش-کافی بودبایه خطاپاش روهوا بذاره،ولی خداوکیلی خیلی دل وجرعت داشت والبته خداهم خیلی دوسش داشت وفرشته ی نجاتش فرستادوبه سلامت رفت وپنجره را هم بست-بچه ها کنجکاوند بخصوص درمواقعی که کسی.درمنزل نباشه این والدین هستند که باید بادقت مواظب باشند وپنجره هاراقفل وایمن کنند،کبریت ووسایل خطرافرین وداروها را دردسترس بچه هاقرارندهند-
  • سینا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    3 0
    اوکراین،روسیه،بلاروس یا .. مناطق از این دست بوده. متاسفانه این اشکال از کودک نیست،بلکه اشکال از سیستم اپارتمان و غیر اسلامی است! در اسلام در ساخت سازه،شآ انسانی و ساخت ساز انسانی رعایت میشود اما سیستم های غربی و .. خیر! از ساخت حمام و دستشویی تا اتاق خواب و باغ و مسجد همگی در زمان قدیم اداب و رسم ها داشته،که شخص در همه حالت احساس ارامش کند! اما غربی ها به این چیزها اهمیت نمیدهن!(بخصوص برای قشر فرو دست!) این ویدئو نیز قابل توجه غرب پرستان و اصول زشت اخلاقشون است! فرهنگ اسلامی یعنی خانه ها ویلایی! اگر در اول انقلاب،همه مردم یک دست میشدن،و هیچ کس نمی رفت در قوطی کبریت زندگی کند! و شآ یک انسان مسلمان را رعایت میکرد،دولت نیز مجبور میشد،خانه ها ویلایی در اختیار مردم قرار دهد! مردم باید کمک کند،تا نسل خانه های اپارتمانی از ریشه کنده شود! اونم در کشوری اسلامی ما با اون همه زمین ول و ازاد !
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 0
      خخخ خدا شفاتون بده ... اینم به اسلام ربط دادی خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس