یک صندلی طبی مناسب، فرد را از آسیب های ناشی از درد کمر، گردن و شانه حفظ می نماید. این نوع از صندلی ها باعث می شود پا روی سطح زمین قرار گیرد، زیرا اگر ارتفاع صندلی بلند باشد به پاها فشار وارد می شود و رگ های واریسی در پا ایجاد می گردد.

صندلی طبی مطالعه مخصوص دیسک کمر با رعایت استانداردهای لازم تولید شده و استفاده از آن در کنترل دردهای ناشی از دیسک کمر بسیار موثر است.این نوع  صندلی ها دارای یک مخزن آب هستند که به کمک آن می توان کمر را گرما دهی کرده  و دیسک کمر را بهبود بخشید و دسته این صندلی ها نیز قابلیت تنظیم در جهت دلخواه را دارد.

قیمت صندلی مطالعه طبی اداری مخصوص دیسک کمر + میز و صندلی حصیری

طراحی و تولید صندلی طبی اداری مخصوص دیسک کمر به گونه ای است که فرد به راحتی بتواند تکیه گاه و نشیمنگاه را در زاویه ی دلخواه حرکت دهد و در نقطه ی مورد نظر ثابت نگه دارد. صندلی طبی مطالعه پزشکی برای افراد مختلفی طراحی شده اند وافراد باید براساس وضعیت شغلی و محیط کاری خود این صندلی ها را انتخاب نمایند.

استفاده از صندلی مناسب باعث می شود فرد در طول زمان دچار خستگی و عوارض ناشی ازآن نشود و احساس خوشایندی در طی روز داشته باشد. جنس صندلی طبی مطالعه زنانه از پارچه یا  چرم بوده  و بانوان با توجه به سلیقه خود می توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

انحنای صندلی برای خانم ها با توجه به اینکه انحنای قسمت های پایین ستون فقرات در آن ها بیشتر است باید برجستگی بیشتری در قسمت پشتی داشته باشد.چرخ این صندلی ها باعث شده تا جابجایی به راحتی صورت گیرد و به علت داشتن شرایط استاندارد  برای بدن به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

خرید میز حصیری بامبو

مطمئن ترین روش خرید میز حصیری پایه فلزی، خرید اینترنتی و آنلاین از طریق این سایت می باشد، زیرا در این صورت با تولید کنندگان به صورت مستقیم در ارتباط خواهید بود، بنابراین محصول بسیار با کیفیت و اصل را با قیمت بسیار مناسب خریداری خواهید کرد بدون آن که کلاهبرداری و یا تقلبی صورت گرفته باشد، میز 4 نفره ی پلاستیکی ناصر، بسیار پر فروش می باشد.

که دلیل این پایین بودن قیمت، فروش بسیار بالا و تولید انبوه و با انصاف بودن تولید کنندگان می باشد زیرا تولید کننده به دنبال سود بسیار زیاد و کلان از فروش محصولات خود نمی باشد و به مقدار کمی سود راضی و خوشنود است که این امر سبب شده روز به روز بر تعداد مشتریان و خریداران و مصرف‌کنندگان افزوده شود. این میزها قابلیت شست و شو دارند و به راحتی می‌توانید آن ها را به وسیله ی آب بشویید بدون آن که خراب شوند.

قیمت صندلی مطالعه طبی اداری مخصوص دیسک کمر + میز و صندلی حصیری

همچنین میز و صندلی حصیری در برابر وارد شدن فشار و ضربه های بسیار شدید بسیار مقاوم هستند و دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نمی شوند، این میزها باب سلیقه ی همه ی افراد در هر سن و سالی می باشند. میز حصیری با پایه های فلزی بسیار عالی می باشد زیرا پایه های آن فلزی بوده و در اثر وزن بالا و یا فشار نمی شکنند و سالم باقی می مانند، در صورتی که اگر پایه میز فلزی نباشد ممکن است در اثر ضربه و یا فشار و تحمل وزن بالا بشکند.

قیمت صندلی طبی مطالعه

یکی از ویژگی‌های یک صندلی طبی مطالعه ایده‌آل، پس از برخورداری از کیفیت مطلوب، قیمت مناسب آن است.

اما پیش از آن‌که به بحث قیمت این محصول بپردازیم، بهتر است بدانیم که میزان کیفیت و استاندارهای رعایت شده در ساخت صندلی طبی با میزان قیمت آن، رابطه مستقیم دارد.

هنگامی که شما قصد استفاده از این مدل صندلی را برای مدت طولانی در روز دارید، باید دقت نمائید از محصولی استفاده کنید که استانداردهای لازم برای این منظور در ساخت آن رعایت شده باشد.

در این خصوص لازم است بدانید، صندلی طبی استاندارد برای مطالعه علاوه بر دارا بودن ویژگی راحتی و آسایش برای شخصی که روی آن می‌نشیند، باید منطبق بر ساختار اصول ارگونومیک نیز باشد تا علاوه بر ایجاد احساس راحتی، به سلامت شخص نیز آسیبی وارد نگردد.

قیمت صندلی مطالعه طبی اداری مخصوص دیسک کمر + میز و صندلی حصیری

قیمت صندلی مطالعه طبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین برای داشتن یک انتخاب درست و مطمئن در تهیه این محصول، آگاهی از استاندارهای رعایت شده در ساخت آن و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته و ابعاد و سایز محصول، کمک به سزایی به شما خواهد نمود. البته در اینجا لازم به ذکر است، تمامی موارد گفته شده در خصوص ویژگی‌های این محصول، در تعیین قیمت نهایی آن نیز بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

پس از آنکه با آگاهی کامل نسبت به خصوصیات یک صندلی طبی مطالعه مناسب، تصمیم به تهیه این محصول گرفتید، نیازمند در اختیار داشتن یک لیست قیمت برای انتخاب محصول موردنظر خود هستید.

به همین جهت لازم است تا با درنظر گرفتن معیارهای خود برای خرید یک صندلی طبی مطالعه و مشاهده انواع مختلف این محصول با قیمت‌های متفاوت، نسبت به تهیه محصولی مرغوب و باکیفیت، با قیمتی مناسب اقدام نمائید.

هنگامی که قصد خرید صندلی طبی مطالعه با تعداد زیاد (مثلاً برای تجهیز کتابخانه) را دارید، بهترین گزینه خرید از مراکز حراج صندلی و یا خرید مستقیم از کارخانه است. در چنین شرایطی با توجه به تعداد بالای درخواست شما، فروشندگان تخفیف‌های ویژه و شرایط بهتری را برای شما فراهم می‌آورند، تا ضمن ایجاد شرایط خریدی مطلوب برایتان، در آینده نیز بتوانند با تکرار تجربه این خرید برای شما و یا مشتریانی که از سمت شما معرفی می‌شوند، فروش بهتری داشته باشند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس