کد خبر 1390182
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴

اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی است که متاسفانه بسیاری از افراد جامعه ما گرفتار آن هستند و اغلب وابستگی به مواد به حدی می رسد که ترک کردن را برای فرد دشوار می سازد، از این رو می توانیم بگوییم که ترک اعتیاد یکی از بزرگ ترین چالش های زندگی افراد درگیر اعتیاد می باشد. ترک اعتیاد در منزل قطعا کار آسانی نیست، به علاوه این که در بسیاری از موارد دیده شده که فرد مدتی بعد از ترک کردن، دوباره به سمت مواد کشیده شده است.

ترک اعتیاد باید اصولی و به گونه ای باشد که فرد تحت درمان قرار بگیرد تا بتواند مجدد سلامت روانی و بدنی خود را به دست بیاورد و بتواند به زندگی عادی که داشته برگردد. کمپ ترک اعتیاد، یکی از راه حل های موثر برای ترک اعتیاد است و خب قطعا این مراکز باید یک سری اصول و استانداردها را در نظر داشته باشند تا این اطمینان برای خانواده ها ایجاد شود که بهترین خدمات ارائه خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی بهترین کمپ ترک اعتیاد ایران یعنی کمپ آجودانیه بپردازیم.

راز های بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران + عکس !

چرا بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران؟

اگر واقعا می خواهید از شر اعتیاد خلاص شوید، بهترین اقدام انتخاب یک کمپ ترک اعتیاد است. آمار نشان داده که تقریبا هشتاد درصد افراد بعد از ترک اعتیاد، دوباره به سمت مواد کشیده می شوند، اما اگر ترک اعتیاد اجباری نباشد و خود فرد بخواهد با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد، درمان اصولی تری داشته باشد، قطعا این اتفاق را شاهد نخواهیم بود و مطمئن باشید که بلاخره یک روز از شر آن خلاص خواهید شد.

زمانی که شما به یک کمپ ترک اعتیاد که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است، مراجعه می کنید، پزشک به بررسی شرایط جسمانی و روانی فرد می پردازد و برنامه درمانی خاصی در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توان یک برنامه درمانی را برای تمام مراجعین انجام داد و شرایط و مسیر درمان ترک اعتیاد بسته به نوع اعتیاد، متفاوت خواهد بود. درمان و ترک اعتیاد، چیزی نیست که چند روزه انجام شود و یک پروسه طولانی دارد. روند درمان و سم زدایی باید به طور کامل طی شود و فرد حتما باید تحت نظر پزشک و روانپزشک قرار بگیرد تا خدایی نکرده بعد از ترک، مشکلات روانی تازه ای برای فرد به وجود نیاید.

درمان ترک اعتیاد می تواند به شیوه جلسات گروهی و انفرادی و حتی خانواده درمانی انجام شود، چرا که خانواده فرد درگیر اعتیاد نیز باید با چالش های این دوران آشنا شوند و بدانند چه رفتاری را با فرد داشته باشند. درمان رفتاری یکی دیگر از خدمات کمپ های ترک اعتیاد است و با این هدف انجام می شود که فرد بتوانید الگوهای رفتاری خود را اصلاح کند و سریع تر به زندگی عادی و جامعه برگردد.

مزایای انتخاب بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران

ترک اعتیاد در بهترین کمپ ترک اعتیاد، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • ترک اعتیاد در محیطی آرام و سازمان یافته
  • ارائه خدمات رفاهی در کنار خدمات درمانی
  • پیگیری و مراقبت از فرد تا مدت ها بعد از ترک اعتیاد
  • حضور 24 ساعته پزشک در محل کمپ و کنترل شرایط فرد
  • کسب مهارت های لازم برای بازگشت به زندگی عادی بدون مصرف مواد

راز های بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران + عکس !

ویژگی های بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران

از جمله ویژگی هایی که بهترین کمپ ترک اعتیاد باید دارا باشد، عبارت است از:

  • داشتن مجوزهای لازم. کمپ ترک اعتیاد باید زیر نظر وزارت بهداشت و درمان فعالیت کند و کلیه مجوزها و استانداردها از جمله صلاحیت های پزشکی را دارا باشد. نکته ای که وجود دارد این است که این مراکز مورد بازرسی قرار می گیرند و در صورتی که استانداردها را رعایت نکنند، پلمپ خواهند شد.
  • پیگیری بیماران بعد از پایان درمان و مرخص شدن. مهم ترین دوره ترک اعتیاد، پیگیری های بعد از آن است که وضعیت فرد باید پیگیری شود تا مجدد به سمت مواد کشیده نشود و زندگی ایمن تری را تجربه کند.
  • ارائه به روز ترین امکانات درمانی. روند درمان و امکانات ارائه شده باید به روز و متناسب با شرایط بدنی و جسمانی فرد باشد.
  • ارائه خدمات رفاهی. محیط کمپ باید به گونه ای باشد که فرد همه جوره احساس راحتی کند و حس بستری بودن نداشته باشد. به همین خاطر، در بهترین کمپ تهران امکانات رفاهی و ورزشی ارائه می شود.
  • اهمیت دادن به تغذیه. فرد در طول دوره درمان باید از لحاظ بدنی قوی باشد تا بتواند از پش فشارها بر بیاید و این جاست که تغدیه اهمیت پیدا می کند.

راز های بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران + عکس !

معرفی بهترین کمپ ترک اعتیاد در شهر تهران

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه، با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور، در محیطی دوستانه و بکارگیری مجرب ترین پزشکان و کادر درمانی حرفه ای، بهترین مشاوره و خدمات را با توجه به شرایط افراد ارائه می دهد. در این کمپ، هر فرد تحت نظارت مستقیم دکتر برای ترک اعتیاد قرار می گیرد و با شرکت در جلسات گروه درمانی و خانواده درمانی، به زندگی سالم باز خواهد گشت.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس