کد خبر 1389926
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

رژ لب در هر شکل و حالتی می‌تواند احساس خوبی به شما بدهد و به آرایشتان زیبایی دوچندان ببخشد. به همین دلیل است که انواع مختلفی از این محصول در بازار عرضه شده تا شما را برای خرید رژ لب جدید وسوسه کند و هوس یک رنگ و جلوه جدید را به سرتان بیاندازد. ما در این مقاله شما را با انواع جذاب رژ لب بیشتر آشنا می‌کنیم.

رژلب‌های جامد و مایع

رژلب‌های جامد همان نوعی است که از قدیم رواج داشت و شکل بسته‌بندی چرخشی آن میان انواع دیگر محصولات آرایشی جلوه‌ای منحصربفرد دارد. انواع مات و براق و رنگ‌بندی‌های متنوع آن حتما چشم شما را هم گرفته است. رژلب‌های مایع تنوع و رنگ‌بندی رژهای جامد را ندارد اما دوام بیشتری روی لب‌هایتان دارند. اگر می‌خواهید برای تمام طول یک روز رژلب زیبایی داشته باشید، رژلب مایع انتخاب خوبی برای شماست.

رژ لب کرمی

رژ لب کرمی استفاده راحتی دارند و لبتان را مات و مرطوب می‌کنند. علاوه بر زیبایی که رژ لب کرمی به لب‌های شما می‌دهد، به دلیل داشتن مواد مغذی مانند ویتامین ای از لب‌هایتان مراقبت می‌کند. اگر دلتان خواست می‌توانید از برق لب روی رژ لب کرمی استفاده کنید.

رژ لب مات

ظاهر مخملی رژ لب مات برای دوست‌داران محصولات آرایشی مات یکی از جذابیت‌های این نوع از رژ لب است. خبر خوب دیگر این است که رژ لب مات ماندگاری زیادی روی لب دارد. فقط باید حواستان باشد که لب‌هایتان خشک نشود. پیشنهاد می‌کنیم رژ لب ماتی انتخاب کنید که حاوی ویتامین ای باشد.

تینت لب

اگر آنچنان اهل آرایش نیستید و فقط می‌خواهید جلوه طبیعی لب‌هایتان بیشتر شود. تینت لب برای شماست. تینت دوام خوبی دارد، به سنگینی رژ نیست و رنگ‌بندی آن هیجان‌انگیز است. تازه می‌توانید از تینت لب برای گونه‌هایتان هم استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که قبل آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

رژ لب براق

استفاده از رژ لب براق بسیار آسان است ولی به همان آسانی هم از لبانتان پاک می‌شود. اگر دوست دارید لب‌هایتان مرطوب باشد رژ لب براق انتخاب خوبی برای شماست. متاسفانه باید میان دوام و مرطوب بودن رژ لب یکی را انتخاب کنید. ویژگی جذاب دیگر رژ لب براق این است که می‌توانید آن را روی انواع رژهای دیگر هم بکشید.

رژ لب ماژیکی و پالتی

رژ لب ماژیکی به راحتیِ روی لب‌هایتان کشیده می‌شود ولی از طرف دیگر ممکن است باعث خشکی لب شود. رژ لب پالتی نیز چند رنگ از رژ لب در یک قالب است که معمولا آرایشگران از آن برای ترکیب رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنند.

چگونه رژ لب بزنیم؟

ممکن است شما دوست داشته باشید نوع جدیدی از رژ لب را امتحان کنید، اما با اصول استفاده از آن آشنا نباشید. به طور کلی باید به چند نکته توجه کنید:

نوع لب: اگر لب‌های شما تیره هستند، با کرم پودری روشن‌تر آن را زیرسازی کنید تا لب‌هایتان رنگ بهتری به خود بگیرد. اگر لبتان باریک است، با مداد لب خارج از خط لب‌هایتان خطی بکشید و آن را با رژ لبی روشن پر کنید.

زیرسازی: برای زیباترشدن آرایشتان می‌توانید کمی کانسیلر یا کرم‌پودر دور دهانتان بزنید و دور لبتان را مداد لب بکشید. اگر دوست ندارید از مداد لب استفاده کنید، از بالم لب یا پرایمر لب استفاده کنید تا لبتان خشک نشود. برای اطلاع از قیمت بالم لب و پرایمر می‌توانید به فروشگاه آرایشی و بهداشتی شاواز سر بزنید.

نقطه شروع رژ لب: معمولا توصیه می‌شود رژ لب را از وسط لب شروع کنیم و به سمت گوشه‌های لب برسیم. در این حالت راحت‌تر می‌شود اشتباهات احتمالی را کمتر کرد.

رژ لب مفید و بادوام؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که اگر من رژ لب مفید و بادوامی را بخواهم، کدام نوع رژ را باید انتخاب کنم؟ پاسخ این سوال کمی غم‌انگیز است. متاسفانه این دو ویژگی متضاد یک دیگر هستند و در یک محصول نمی‌توان هر دو را داشت. دوام زیاد رژ لب به معنای خشک شدن لب‌های شماست. به جای انتخاب رژ لب بادوام می‌توانید کل لب‌هایتان را مداد لب بکشید و سپس روی آن برق لب بزنید.

کلام آخر

در این مقاله ما انواع رژ لب را معرفی کردیم و نکاتی را درباره رژلب زدن و ترفندهایی برای افزایش دوام رژ لب گوشزد کردیم. مهم‌ترین نکته در استفاده از رژ لب توجه به خشکی لب‌های شماست. اگر تمایل ندارید که برای روزمره رژ لب بزنید. محصولاتی مانند برق لب و تینت لب می‌توانند به کمک شما بیایند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس