کد خبر 1389460
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
پرسپولیسی‌ها پیشنهاد آخر را به صادقی دادند/ در انتظار پاسخ نهایی هافبک ملی‌پوش گل‌گهر

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد نهایی خود به سعید صادقی را ارائه کرده و در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن ملی‌پوش است.

به گزارش مشرق، سعید صادقی هافبک ملی‌پوش تیم گل‌گهر سوژه اصلی این‌ روزهای بازار نقل‌وانتقالات ایران است، بازیکنی که همزمان مذاکراتش با استقلال و پرسپولیس در جریان بوده و هنوز جواب قطعی به هیچ‌کدام از این باشگاه‌ها نداده است.

در همین زمینه نیز روز گذشته شایعاتی پیرامون توافق باشگاه پرسپولیس با صادقی مطرح شد و حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند، اما فعلاً همه چیز روی هواست!

مذاکرات متعدد پرسپولیس با سعید صادقی باعث شده است تا این باشگاه در نهایت روز گذشته پیشنهاد نهایی خود به این بازیکن را ارائه کند و حالا سرخپوشان در انتظار پاسخ قطعی او هستند.

بیشتر بخوانید:

واکنش صادقی به پیشنهاد پرسپولیس، استقلال و فرهاد مجیدی

مدیران پرسپولیس معتقدند نباید به هیچ وجه نظم و انضباطی مالی و یکپارچکی در قرارداد بازیکنان این تیم به‌هم بخورد و به همین دلیل نیز سقف پیشنهاد مالی خود به سعید صادقی را ارائه داده‌اند و منتظر پاسخ این بازیکن خواهند بود.

صادقی طی روزهای گذشته مذاکراتی را نیز با باشگاه استقلال داشته است و باید دید در نهایت این بازیکن ملی‌پوش به کدام تیم خواهد پیوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 0
    خو معلومه، هر کی پول مفت بیشتری از بیت المال بهش بده، میره اون تیم
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      اینم فقط داره بازارگرمی میکنه! بعدشم کدوم ستاره تیم ملی؟؟؟ نکنه با طارمی یا جهانبخش اشتباه گرفتید؟؟
    • دخی پرسپولیسی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      اگر بره به پرسپولیس پیشرفت بیشتری میکنه؛ چون این مربی خارجی استقلال مشخص نیست بازی اینو بپسنده یا نیمکت نشین کنه!!!! اما تو پرسپولیس گلمحمدی، کریم باقری و پیروانی این بازیکن رو میشناسن و تو اون پست هم بهش نیاز دارن، چون امیری مصدومه و شجاعی و پهلوانم نیستن. به خدا بره پرسپولیس خیلی برای آینده فوتبالیش بهتره.
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      آقای صادقی اگر به پرسپولیس کبیر اومدی که خوش اومدی و همه حمایت میکنیم از شما و اگر به تیم دیگری رفتی که امیدوارم موفق باشی و بدرخشی❤❤❤❤❤❤
  • امید IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    چه موقع برای تیم ملی بازی کرد که شد ستاره تیم ملی؟؟؟
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      چقدر کلاس خالی میزاره😂 بابا نیمار الان خیلی ها آرزو دارن کنار امیری و ترابی و سروش و کمال و بیرانوند و ..... بازی کنن" حالا تو اومدی بعد از قاسمی نژاد و شهباززاده بشی سومین بازیکنی که داره مدام امروز و فردا میکنه"
  • zohreh IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    پول بیت المال برای باشگاه الاستقلال است. مظلوم پرسپولیس است که پول ندارد و باید تیم پیرمردها تشکیل دهد.
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      بابا برو همون شیشتقلال بازی کن که ۴ روز دیگه یا قرض میدنت یا اینکه مربی جدیدشون تا بشناسه تورو یه نیم فصل گذشته. پرسپولیس هم معطل تو نمیمونه. تا الان ۷ بازیکن خوب جذب کرده.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    ولش کنید بابا بزارید بره یه تیم دیگه رو سرکیسه کنه! اینا بازیکن پول هستن و روی هیچ تیمی هم تعصب ندارن! هرکس پول بیشتر بده میرن همونجا. هنوز نمیدونه چه تیم بزرگی بهش پیشنهاد داده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس