اینستاگرام با بیش از 50 میلیون کاربر، بهترین فضا برای رشد هر کسب و کاری است. فرقی ندارد شما یک پیج شخصی داشته باشید یا بخواهید محصولات فروشگاه خودتان را به فروش رسانید، در هر صورت اینستاگرام بهترین گزینه شما برای کسب درآمد است. به عبارتی دیگر، هر کجا آدم ها باشند و بتوانید آن‌ها را دور هم جمع کنید، می توانید به درآمد برسید و خب اینستاگرام بهترین بستر برای دور هم جمع کردن آدم ها است.

4000 followers

البته برای رسیدن به درامد در اینستاگرام، باید مهارت های مختلف را بلد باشید. در ادامه مهم ترین این مهارت ها را به شما معرفی و هر کدام را جداگانه توضیح می دهیم.

کسب درآمد از اینستاگرام با مهارت تولید محتوا

همه چیز اینستاگرام محتوا است. بنا بر این، هر پیجی برای اینکه در درجه اول وجود داشته باشد و بعد رشد کند، به محتوا نیاز دارد. اما نه هر محتوایی، بلکه محتواهایی که بتوانند کاربران را سرگرم کنند یا چیزی به آن ها آموزش دهند. بنا بر این، یکی از مهم ترین مهارت ها برای کسب درآمد از اینستاگرام، تولید محتوا است.

هر پیجی با توجه به هر موضوعی که دارد، باید بتواند محتوا تولید کند. مثلا یک پیج فروشگاهی با تولید محتوا در مورد محصولاتش می تواند فروش بالایی را تجربه کند. به خصوص اینکه در اینستاگرام همه چیز به صورت بصری (عکس یا ویدیو) است و این یعنی بهترین فرصت برای اینکه بتوانید محصولات خودتان را به مخاطب نمایش دهید.

علاوه بر پیج فروشگاهی، شما می توانید برای پیج سرگرمی محتوا تولید کنید و با افزایش واقعی فالوورها آن، به درآمد برسید. اما برای تولید محتوا، باید کار با ابزاهای مختلفی را یاد بگیرید. به صورت کلی شما میتوانید با رایانه شخصی یا یک موبایل محتواها را تولید کنید. برای تولید محتوا با رایانه، شما باید با ابزارهایی مانند فتوشاپ برای ادیت عکس و ساخت بنرهای گرافیکی یا پریمیر برای تدوین و ادیت ویدیو اشنا باشید. همچنین نرم افزاری مثل افترافکت به شما کمک میکند تا انواع موشن گرافی یا انیمیشن‌ها را بسازید.

Mutual Funds Illustration

اما تولید حمتو با موبایل گاهی هم سریع تر است و هم راحت تر. کافی است بهترین اپلیکیشن های ادیت با موبایل را بشناسید و کار با آن را یاد بگیرید. به عنوان مثال، اپلیکیشن های پیکس ارت و اسنپ سید به شما کمک میکنند تا به بهترین شکل عکس هایی که میخواهید در پیج تان بگذارید را ادیت کنید. همچنین اپلیکیشن‌هایی مقل وللو به بهترین شکل به شما کمک میکنند تا ویدیوها را ادیت کنید و برای پست های خودتان کاورهای حرفه ای طراحی کنید.

در هر صورت، مسئله مهمی که باید برای تولید محتوا بدانید، این است که باید مهارت خودتان در کار کردن با انواع ابزارها را بالا ببرید. همچنین مهارت های عکاسی و فیلمبرداری هم نقش اساسی در ایجاد درآمد برای شما ایفا می کنند. علاوه بر این ها، بد نیست کمی هم در مورد نور پردازی، اصول عکاسی از محصول، ضبط صدا و تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی هم اطلاع داشته باشید. توجه داشته باشید هر چقدر مهارت و توانایی شما بالاتر باشد، می‌توانید درآمدهای بالاتری هم داشته باشید.

در واقع، هرچقدر محتواهای پیج شما کیفیت بالاتری داشته باشند، فالوورهای بیشتری جذب می کنید و مخاطب بیشتر هم یعنی درآمد بالاتر. پس مهارت تولید محتوا را خیلی جدی بگیرید.

رسیدن به درآمد از اینستاگرام با مهارت ادمینی

ادمینی اینستاگرام هم مهارتی است که این روزها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و تقریبا هر پیجی که می خواهد به درآمد برسد، به ادمین نیاز دارد. به عبارتی دیگر، لازم نیست شما حتما پیجی داشته باشید و با تولید محتوا برای آن به درآمد های بالایی برسید.

بلکه می توانید به عنوان ادمین، پیج اینستاگرام دیگران را مدیریت کنید و به درآمد های بالایی برسید. ادمین ها وظایف مختلفی دارند. به عنوان مثال، شما می توانید فقط و فقط به دایرکت و کامنت پیج پاسخ دهید و از این راه درآمد کسب کنید. برای پاسخگویی درست به دایرکت شما باید مهارت ارتباطی خوبی داشته باشید و بتوانید مخاطبان بیشتری را به خرید محصولات پیج تشویق کنید. البته ممکن است درآمد ادمین دایرکت به اندازه ادمینی که محتوا تولید میکند نباشد، اما این مزیت را دارد که می توانید همزمان با چند پیج همکاری کنید و از این طریق به درآمد های بالایی برسید.

مهارت دیگری که در مورد آن صحبت کردیم، تولید محتوا است. شما می توانید در ازای تولید محتوا برای پیج دیگران، درآمد کسب کنید. درآمد ادمین های تولید محتوا معمولا بالاست. مهارت دیگری که میتواند به عنوان ادمین به کسب درآمد شما کمک کند، برنامه ریزی و مشاوره است. با این مهارت شما می توانید در کنار صاحب یک پیج باشید و راه و چاه رشد و افزایش فالوور را به او نشان دهید. معمولا درآمد این ادمین ها هم بالا است.

مهارت های لازم برای رسیدن به درآمد بالا در اینستاگرام

در هر صورت، مهم ترین چیزی که شما باید بدانید، این است که برای رسیدن به درآمد در اینستاگرام، به مهارت هایی نیاز دارید که با استفاده از آن ها بتوانید فالوورهای پیج خودتان یا پیجی که برایش کار میکنید را افزایش دهید.

در اینجا بگوییم که یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و... .

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به سایت خرید فالوور www.irfollower.com سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس