علت فروریختن المان «تنگ ورشو» بروجرد اعلام شد/ با مقصران برخورد می‌شود

شهردار بروجرد علت ریزش المان شهری در میدان امام حسن مجتبی(ع) این شهر را قدیمی بودن سازه اعلام کرد و گفت: رئیس اداره زیباسازی شهرداری به همین منظور برکنار شد.

به گزارش مشرق، یحیی عیدی بیرانوند امشب در خصوص فرو ریختن پوسته بیرونی المان تنگ ورشو در میدان امام حسن مجتبی(ع) و برکناری رئیس اداره زیباسازی اظهار کرد: علت فرو ریختن پوسته بیرون المان قدیمی بودن سازه بود.

وی افزود: قدیمی بودن سازه باعث شد که سازه تحمل پوسته را نداشته باشد، علت برکناری رییس اداره زیبا سازی بی توجهی به این امر بود.

شهردار بروجرد گفت: به دنبال طراحی و ساخت سازه جدید در آینده نزدیک هستیم.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه کار طراحی و اجرای این پروژه سال ۹۹ انجام شده است، عنوان کرد: اما بنابر احساس وظیفه از شهروندان بروجردی به ویژه اهالی لرآباد عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته مطالعات و محاسبات علمی در خصوص اجرای المان ذکر شده انجام شده و به همین دلیل پوسته بیرونی المان قبل از تکمیل آن فرو ریخته شد. 

شهردار بروجرد گفت: تمام افرادی که در سنوات گذشته و حتی قبل از مسوولیت من در این پروژه اعک از طراح، مجری، پیمانکار، ناظران نقش داشته‌اند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

عیدی بیرانوند خاطر نشان کرد: شهرداری همه توان خود را در راستای برخورد با مقصرین این حادثه و جبران خسارت به اموال عمومی به کار خواهد بست.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در آینده‌ی نزدیک با طراحی دقیق،حساب شده و اصولی ،جبران خسارت پیش آمده برای اهالی نجیب منطقه لرآباد را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ali IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 0
    فرو ریختن پوسته بیرونی المان تنگ ورشو مرا بیاد شکستن کمان دامول نماد اپپراتوری بویو در سریال جومونگ انداخت . خدا بخیر کند
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    حالا این نماد تنگ وشور چی بوده؟! نمایش عکس آقای شهردار برای این خبر چه خاصیتی داره؟ به جای عکس آقای شهردار بهتر نبود عکس نماد مورد نظر یا اتفاقی که افتاده اضافه بشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس