کد خبر 1388733
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

اسنپ‌فود اولین و بزرگ‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا در ایران است که فعالیت خود را در شهر کرمان نیز آغاز کرده است. اگر شما نیز ساکن شهر کرمان هستید، می‌توانید برای سفارش آنلاین غذا، شیرینی، میوه و خرید آنلاین از کافی شاپ، سوپر مارکت‌ها و میوه فروشی آنلاین کرمان از سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود استفاده کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا درباره اسنپ فود بیشتر توضیح داده و به خدماتی که این پلتفرم در شهر کرمان ارائه کرده است، بپردازیم.

معرفی اسنپ فود

این پلتفرم در سال 1388 تاسیس شد و پس از ادغام با بدوفود و پیوستن به گروه اسنپ، کار خود را با نام اسنپ‌فود ادامه داد. اسنپ‌فود با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع، زندگی را ساده‌تر کرده و امکان سفارش آنلاین غذا و شیرینی و خرید از سوپرمارکت‎‌ها را تنها با چند کلیک فراهم کرده است.

در حال حاضر، علاوه بر رستوران‌ها، امکان سفارش آنلاین از شیرینی فروشی‌ها، کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها هم از این اپلیکیشن فراهم شده است. اپلیکیشن اسنپ فود در ابتدا تنها در چند شهر بزرگ فعال بود، اما این روزها شاهد پشتیبانی آن در بسیاری از شهرها از جمله تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان و غیره هستیم که ما در این مقاله صرفا به خدمات آن در شهر کرمان خصوصا در حوزه خرید آنلاین میوه در کرمان می‌پردازیم.

خرید اینترنی میوه در کرمان

طبق توصیه پزشکان و متخصصان تغذیه، همه‌ی افراد روزانه باید میزان مشخصی میوه‌ی تازه مصرف کنند تا ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را به بدن خود برسانند. بیشتر ما برای خرید میوه و سبزیجات به صورت حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنیم؛ ولی گاهی پیش می‌آید که به دلیل مشغله فرصت و زمان مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها را نداریم.

ورود اسنپ فود به شهر کرمان؛ خرید آسان و ارزان

خرید اینترنی میوه در کرمان

در این موارد خرید اینترنتی میوه به کمک ما می‌آید. در واقع شما از طریق خرید اینترنتی می‌توانید بهترین و مرغوب‌ترین میوه‌ها و سبزیجات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

در همین راستا اسنپ فود سرویس سفارش آنلاین میوه را به کاربران خود ارائه کرده است. اگر ساکن شهر کرمان هستید و به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به میوه فروشی‌های سطح شهر را ندارید، بهتر است به سراغ سفارش آنلاین میوه در کرمان بروید و میوه‌های مدنظر خود را از اسنپ فود سفارش دهید و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

معرفی میوه فروشی آنلاین در کرمان

اسنپ فود انواع میوه‌ها و سبزیجات باکیفیت و مرغوب بازار روز را ارائه می‌کند و شما می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت آن‌ها از یک خرید آنلاین مطمئن و دقیق لذت ببرید.همچنین مجله اسنپ فود مرجعی برای تمام خواص میوه و سبزیجات می باشد. در ادامه چند مورد از میوه فروشی‌های شهر کرمان که با اسنپ فود همکاری می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از طریق پلتفرم اسنپ فود از این میوه فروشی‌ها به صورت اینترنتی خرید کنید:

1. میوه دونه فابریک: این میوه فروشی همواره در حوزه فروش میوه‌های ارگانیک و تازه در سطح شهر کرمان پیشرو بوده و از این بابت خیال مشتری را راحت کرده است. میوه فروشی فابریک تضمین می‌کند تا مرغوب‌ترین میوه موجود در بازار را به دست مشتریانش برساند. این میوه فروشی در میدان فابریک شهر کرمان واقع شده است. شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، خرید اینترنتی خود را از میوه دونه فابریک انجام دهید.

ورود اسنپ فود به شهر کرمان؛ خرید آسان و ارزان  میوه فروشی آنلاین در کرمان

2. میوه فروشی آنلاین آبادان کرمان: آبادان یکی دیگر از میوه فروشی‌های شهر کرمان است که با اسنپ فود همکاری می‌کند. اگر به دنبال خرید اینترنتی میوه در کرمان هستید و کیفیت و مرغوبیت میوه برای شما اهمیت دارد، حتما میوه مورد نیاز خود را از میوه فروشی آنلاین آبادان کرمان خریداری کنید.

3. میوه فروشی امام رضا کرمان: میوه فروشی امام رضا که در بلوار جمهوری کرمان واقع شده، یکی دیگر از بهترین میوه فروشی‌های این شهر است که در زمینه فروش میوه و صیفی جات فعالیت دارد. شما می‌توانید از طریق اسنپ فود، تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین میوه‌ها و سبزیجات را از میوه فروشی امام رضا در شهر کرمان سفارش دهید.

4. میوه فروشی پیامبر اعظم: این میوه فروشی که در میدان میرزا آقاخان کرمانی، خیابان مصطفی خمینی کرمان واقع شده یکی از میوه فروشی‌های قدیمی و محبوب کرمان است که مشتریان زیادی دارد. برای خرید اینترنتی میوه از این فروشگاه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

سایر میوه فروشی‌های شهر کرمان که به دلیل مرغوبیت و کیفیت میوه و سبزیجات خود معروف هستند، به شرح زیر است:

  • میوه فروشی صادقی
  • باغچه سبزی
  • میوه فروشی ولایت
  • میدان بارفروشی رسالت محمد حاج عباسی
  • سوپر میوه شایان
  • میوه فروشی ابراهیم پور
  • میوه فروشی شهرک
  • سوپر میوه همیشه سبز مهدی حاج عباسی
  • میوه فروشی چهارفصل و...

سخن پایانی

اسنپ فود برای ضایت بیشتر مشتریان خود، در بازه‌های زمانی مختلف کدهای تخفیف مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی میوه در کرمان هستید، حتما به اپلیکشن اسنپ فود سر بزنید.

ایمیل اسنپ فود:   info@snappfood.ir

نصب اپلیکیشن : https://snappfood.ir/app


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس