به گزارش مشرق، ‏محمدصالح مفتاح در توییتی نوشت: پیشرفت‌های علمی ‎ایران، مثل پیشرفت‌های دیگر کشورها نبوده. ما برای هر پیشرفتی، خون دادیم، شهید دادیم تا به اینجا برسیم.

چه هسته‌ای، چه سلول‌های بنیادین، چه موشکی و …

ما مثل هم نیستیم.

ما برای هر پیشرفتی خون دادیم تا به اینجا برسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 4
    مرغ 50000تومنی پیشرفت است و با دلار 31هزار تومنی و یا سکه 15.3 میلیونی و یا روغن کیلویی 75 هزار تومن و یا .......
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 1
      من به عنوان یک ایرانی ازت میخوام خفه شی من استقلال کشورم رو با هیچ چیز عوض نمیکنم
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 0
    تمام این پیشرفت ها صلح امیز وباخاصیت بازدارندگی ازجنگ صورت گرفته است انهم درشرایط تحریم ماخون ندادیم ازما خون گرفتند چون مامنطق داریم واستکبارنداردوباظهورمقاومت وجهان چندقطبی دیگراپارتاید صهیونی وکاخ سفیدخط شکن برای ظلم یک درصدیهانابودمیشوند
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    الگوی من در جهاد علمی که امام خامنه ای فرمودن سردار دلل ها شهید سلیمانی است و همیشه به شهید کاظمی اشتیانی توسل میکنم . بهترین مقالات با دست خالی PUBLISH شده و برترین دانشمندان دنیا به مقالاتم CITE میدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس