کد خبر 138842
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

یک شبکه تلویزیونی وابسته به آل‌سعود تروریست‌های سوریه را "نوادگان بنی‌ امیه" خواند و از آنها خواست که حرمین سیده زینب و سیده رقیه را تخریب کنند. افراد مسلح همچنین گردان‌های 'شمر' و 'یزد بن معاویه' را تشکیل دادند.

به گزارش مشرق به نقل از آنا، شبکه تلویزیونی "صفا" وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(س) و حضرت رقیه، بنت الحسین(ع) شد.

شبکه صفا وابستگی زیادی به آل‌سعود دارد و در ریاض، قاهره و کویت دفتر رسمی دارد. کارشناسان رسانه این شبکه تلویزیونی را وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم سعودی می‌دانند.

این شبکه خبری با توصیف تروریست‌های سوریه که خود را ارتش آزاد می‌نامند به "نوادگان بنی‌امیه"، از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند.

در بیانیه‌ این شبکه آمده است، "ای نوادگان و ای پیروان معاویه و یزید و ای عناصر ارتش آزاد بر شماست که مقبره سیده زینب و سیده رقیه را در دمشق هدف قرار دهید و همه این قبرها را به طول کامل ویران کنید."

گروه‌های ترورستی سوریه همچنین اعلام کردند که دو گردان موسوم به "یزید بن معاویه" و "شمر بن ذی الجوشن" تأسیس کرده‌اند.

سوریه از ماه‌های اخیر شاهد ورود افراد مسلح به این کشور و ایجاد ناامنی در خط مقدم مقاومت است؛ این تروریست‌ها توانسته‌اند در بخش‌های زیادی از سوریه ناامنی ایجاد کنند.

ارتش سوریه نیز در هفته‌های اخیر توانسته است که با قدرت، به مقابله با این گروه‌ها بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    0 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد وآخر تابع لهما علی ذلک
  • پارسا عبدی ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    خودمانیم... خدایی این جفنگیات رو از کجای خودتان در میآورید و بعنوان خبر به خورد چارتا بدبخت و مفلوک بیسواد و کودن میدهید؟! تاسف! واقعا آیا نیازی به ساخت و پرداخت این قبیل خزعبلات کودک خندان هست؟! عزیز من! داعش یک گروه منحرف و جنایتکار و مزدور و ضد اسلامیست و شکی در این موضوع وجود ندارد.... ولیکن آیا این دلیل میشود هر چرندی را با توجیه اینکه داعش بد است، منتشر کنیم؟! اصلا برای نقد و نفی داعش چه نیازی به این روش های ابلهانه و دور از خرد است؟! نا سلامتی ما شیعه هستیم... هر کس با کمترین بهره از علم و آگاهیو شعور، به دری وری بودن این اخبار پی میبرد و مساله اینقدر مبرهن است که حتی توضیح کذب بودنش هم کاری عجیب به نظر میرسد! باور کنید برای مبارزه با داعش و داعشیان هیچ احتیاجی به جفنگ بافی و جعل و داستان سازی و قصه سرایی نیست برادر من! :| فقط میتوانم بگویم واقعا متاسفم! والسلام علی من اتبع الهدی! :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس