کد خبر 1388329
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
مادر شهیدان بایمانی‌نژاد به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد از شهدای دفاع مقدس اهواز دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

به گزارش مشرق، مادر شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد از شهدای دفاع مقدس اهواز دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده‌یاد حاجیه خانم قمر بایمانی‌نژاد شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد پس از چند دهه فراق فرزندان شهید چشم از جهان فرو بست. 

آیین تشییع پیکر پاک مادر شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و جمعی از مسئولان استانی و محلی امروز جمعه ۲۷ خرداد سال ۱۴۰۱ در شهر اهواز برگزار شد.

در این برنامه که عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز حضور داشت مردم اهواز، خانواده‌های شهدا، دوستان، آشنایان و بستگان پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم قمر بایمانی‌نژاد مادر شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد را تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک مادر شهیدان حسنعلی، محمدعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در پیامی با تسلیت ارتحال مادر شهیدان بایمانی‌نژاد گفت: «خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه قمر بایمانی‌نژاد، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، مادر شهیدان والامقام حسنعلی، حسینعلی و محمدعلی بایمانی‌نژاد موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.»

شهید حسنعلی بایمانی‌نژاد در ۲۵ بهمن ۱۳۴۳ در اهواز دیده به جهان گشود و در دوم اسفند ۱۳۵۹ در ذوالفقاری آبادان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید.

شهید محمدعلی بایمانی‌نژاد یکم آذر سال ۱۳۴۲ در شهرستان اهواز به دنیا آمد و در ششم اسفند ۱۳۶۲ در هورالهویزه شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد.

شهید حسینعلی بایمانی‌نژاد فرزند قربان‌علی در تاریخ ۲۳ فروردین سال ۱۳۴۶ در اهواز چشم به جهان گشود و در چهارم دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در جزیره سهیل به فیض شهادت نائل آمد که پیکر مطهرش بعد از ۲۹ سال به همراه ۲۷۰ شهید دفاع مقدس به وطن بازگشت.

پیکر پاک این شهید عملیات کربلای ۴ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۳۹۴ همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع شد و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس