جهاد اسلامی: هرگز در برابر تجاوزات دشمن سکوت نخواهیم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی به جهاد و مقاومت به عنوان تنها گزینه برای مقابله با تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی و آزادسازی این سرزمین از لوث اشغالگران پایبند هستند.

به گزارش مشرق، این جنبش امروز جمعه طی بیانیه‌ای عنوان کرد که مجاهدان فلسطینی هرگز در برابر جنایات دشمن از جمله شهادت سه مبارز مقاومت در جنین سکوت نمی‌کنند و برای انتقام‌گیری در کمین دشمن خواهند بود.

در این بیانیه آمده است که ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقاومت فلسطین بیانگر این است که رژیم اشغالگر قصد توقف جنایات تروریستی خود علیه فلسطینیان را ندارد.

قسام: جنایات اشغالگران، چراغ جهاد و مقاومت را خاموش نمی‌کند

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس ضمن تبریک و تسلیت شهادت 3 مبارز مقاومت به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در جنین، تاکید کرد که این شهدای قهرمان با خون خود راه پیروزی و آزادسازی فلسطین را هموار کردند.

قسام تاکید کرد که جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقاومت فلسطین هرگز موجب توقف مسیر جهاد و تضعیف روحیه قهرمانانه فلسطینیان نخواهد شد بلکه آتش خیزش فلسطینیان را شعله‌ورتر خواهد کرد تا دشمن در هر زمان و مکانی ضرباتی سخت را متحمل شود و در نهایت این سرزمین و مقدسات فلسطین از لوث صهیونیست‌های غاصب پاک شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس