روحانی نقابدار

شبکه مستند سیما اخیراً در یک برنامه تلویزیونی، تصاویری از مصاحبه با یک روحانی را پخش کرد که به منظور شناخته نشدن او؛ بر روی صورتش یک دستمال قرار داده شده است!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

روحانی نقابدار در صداوسیما!

با سارقان وحشی چه کنیم؟!/ پیشنهاد مطهری برای تنازل از "سپاه پاسداران"

شبکه مستند سیما اخیراً در یک برنامه تلویزیونی، تصاویری از مصاحبه با یک روحانی را پخش کرد که به منظور شناخته نشدن او؛ بر روی صورتش یک دستمال قرار داده شده است!

این اقدام عجیب با واکنش انتقادی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

*ما این اقدام عجیب و عامدانه که به نظر موجب وهن روحانیت نیز شده است را به قضاوت مخاطبان محترم می‌گذاریم...

تصویر این اپیزود مربوط به مصاحبه با همان روحانی است که نقاب عجیبی را روی صورت خود قرار داده!

***

با سارقان وحشی چه کنیم؟!

با سارقان وحشی چه کنیم؟!/ پیشنهاد مطهری برای تنازل از "سپاه پاسداران"

برخی گزارش‌های مربوط به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه به حد تواتر رسیده است.

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قلعه‌گنج، زورگیری از 3 بانو در اهواز، راهزنی چند سارق مسلح از یک اتوبوس در خوزستان، زورگیری از یک فعال رسانه در تهران، ضرب و جرح یک مدیر رسانه‌ای در تهران توسط زورگیرها، سرقت از صندوق امانات بانک ملی و قس علی هذا...

اگرچه عوامل متعددی مثل "افزایش نقدینگی، رهاسازی مجرمان خطرناک، توطئه دشمن خارجی، برخوردهای ضعیف پلیسی و قضایی و قبح‌شکنی از سرقت و تجاوز" همواره در آمار سینوسی سرقت و زورگیری تأثیرگذار بوده است اما گویا به هر حال افکار عمومی در مقطع فعلی تلقی افزایش این رخدادها را پیدا کرده است.

برای جلوگیری از این قضیه چه باید کرد و چطور باید از زورگیری و سرقت به میزان اقناع‌کننده‌ای جلوگیری کرد؟!

*شاه‌کلید جلوگیری از ناامن شدن جامعه و قطع کردن انگیزه سارقان خشن توجه به همان مقولاتی است که در بالا اشاره کردیم:

"افزایش نقدینگی، رهاسازی مجرمان خطرناک، توطئه دشمن خارجی، برخوردهای ضعیف پلیسی و قضایی و قبح‌شکنی از سرقت و تجاوز".

مقولاتی که جملگی از نگاه کارشناسان امنیت شهری بعنوان انگیزه مطرح شده‌اند و هریک به فراخور حوزه خود نیازمند توجه بخش خاصی از مسئولان هستند.

در این میان البته بایستی به نقش مهم "قوه قضائیه" اشاره کرد. چه اینکه پر بیراه نیست اگر بگوییم اصلی‌ترین نقش برای جلوگیری از جرایم متجاوز به عنف را محکمه و قاضی بر عهده دارد.

زیرا این قاضی است که می‌تواند با اطلاع‌رسانی و نیز صدور مجازات‌های بازدارنده و عبرت‌آموز کاری کند که دیگر سارقان و کسانی که در فکر اخلال در امنیت عمومی جامعه هستند؛‌ این تصور را از مخیّله خود بیرون کنند.

البته پر واضح است که دستگاه قضایی همواره و بصورت علی‌الرویه اقداماتی را علیه مجرمان انجام می‌داده است اما اقتضائات جدید، رویکردهای جدیدی را طلب می‌کند.

برخی محافل تحلیلی معتقدند در هنگام احساس جامعه مبنی بر افزایش ناامنی؛ اقدامات و مجازات‌های ذیل از سوی دستگاه قضایی می‌تواند سبب‌ساز التیام افکار عمومی و عبرت‌آموزی به کسانی شود که احیانا قصد ایجاد ناامنی دارند:

1_ مجازات علنی سارقان  و زورگیرها از قبیل "قطع ید" و غیره.

2_ پخش مستند از زندگی و اموال شخصی سارقان

3_ بررسی قوه قضائیه برای اطلاق "افساد فی‌الارض" به جرم زورگیری و شرارت مسلحانه

4_ تشویق گزارش‌های عمومی و نظارت مردمی برای شناسایی شبکه‌های خشونت و سرقت

5_ نظارت قضایی، اطلاعاتی و انتظامی بر افراد شرور و مسئله‌دار

6_ تعزیر انتظامی قضاتی که جرایم سنگین را با مجازات‌های سبک روبه‌رو کرده‌اند

7_ تغییر در قوانین حمل و بکارگیری سلاح برای پلیس در برخورد با سارقان و اشرار خیابانی به منظور افزایش اختیارات و حمایت از پلیس

در این باره بیان یک مطلب نیز ضروریست و آن اینکه بسیاری از دزدان و افراد شروری که دست به اقدامات مسلحانه و یا زورگیری می‌زنند؛ لزوما انسان‌های گرسنه‌ای نیستند و بایستی انگیزه آنها از این اقدامات دقیقا برای مردم شرح شود.

مثلا در جریان سرقت مسلحانه اخیر از یک طلافروشی در قلعه‌گنج؛ آنچه که بر اساس رؤیت ویدئوی حادثه به چشم می‌آید اینست که دزدان اقلا 100 میلیون تومان برای هزینه 2 اسلحه در اختیار داشته‌اند. که البته به این ماجرا باید هزینه خودرو یا وسایل موتوری آنها را نیز اضافه کرد.

مردم باید بدانند که امروز با مبالغی بسیار کمتر از این می‌توان برای برخی موارد اشتغال آغاز به کار کرد و نان حلال بدست آورد.

دقت شود که مسئله توطئه دشمن خارجی برای تقویت شبکه‌های شرارت و اوباش برای اجرای برنامه‌های خرابکارانه نیز متصور و جدی است که در هفته‌های گذشته چندین شبکه از اوباش وابسته به رژیم صهیونیستی شناسایی و متلاشی شده‌اند.

***

سپاه، ناموس ایران و ایرانی است

پیشنهاد مطهری برای تنازل از "سپاه پاسداران"

با سارقان وحشی چه کنیم؟!/ پیشنهاد مطهری برای تنازل از "سپاه پاسداران"

علی مطهری، چهره نزدیک به اصلاح‌طلبان و از نمایندگان ادوار مجلس اخیراً طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور رئیسی خواستار بازگشت به هر قیمتی به برجام شده است!

به گزارش جماران، مطهری در قسمتی از نامه یاد شده می‌نویسد:

"خروج نام سپاه از فهرست تروریسم آمریکا خواسته بحقی است ولی وقتی صهیونیست‌ها بایدن را متقاعد و شاید مجبور کرده‌اند که آن را نپذیرد تا به این وسیله برجام منهدم شود، اصرار بر آن، در جهت خواست اسراییل حرکت کردن است. آنها سپاه ما را تروریست نامیده‌اند و احکامی را بر آن بار کرده‌اند، ما هم نیروهای امریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام را تروریست نامیده‌ایم و دست‌مان برای اقداماتی باز است."[1]

*درباره اظهارات آقای مطهری بیان چند نکته ضروریست:

1_ برجام اتوپیایی دکتر مطهری و دوستان ایشان در ایام دولت اعتدال بالتمامه محقق شد اما هیچ دستاوردی نداشت.

آقایان اما به جای عذرخواهی و توضیح به مردم عنوان کردند که اصلا ما فلان وعده‌ها را ندادیم و یا از این گفتند که یک عده باعث شده‌اند دستاوردهای برجام لمس نشود!

2_ "سپاه پاسداران" ناموس ایران و ایرانی است. و از هر فرصتی باید برای پیشرفت این حافظ انقلاب و مردم و برداشتن تهدیدات از سر او استفاده کرد.

طرح ایران برای برداشته شدن نام سپاه از فهرست تروریستی آمریکا در مذاکرات برجام نیز یک اقدام بایسته و عقلانی است. البته این همه خواسته ایران نیست و موضوع اصلی ایران، انتفاع از برجام است که آن نیز هرگز محقق نشده است.

اگرچه حتی اگر سخن آقای مطهری را بپذیریم که می‌شد این پیشنهاد در مذاکرات برجام مطرح نشود اما آقای مطهری هم باید بپذیرد که پا پس کشیدن از تأکیدات حیثیتی خلاف عقلانیت استراتژیک است فلذا اکنون که ایران پا در این راه گذاشته است بایستی تا آخر بر آن پافشاری کند. (ولو حتی اگر آقایان دیگری در دولت هم با پیشنهاد مطهری موافق باشند!)

ضمن اینکه برجام در زمان قبل از اقدام ننگین آمریکا برای تروریستی نامیدن سپاه ما نیز برقرار بوده است. پس خواست بازگشت به همان شرایط سابق برجامی نیز خواست زیادی نیست.

3_ اقدام متقابل دولت ایران در تروریستی نامیدن سنتکام یک اقدام ناقص و اخته بود که در ایام دولت روحانی انجام شد.

منتقدان به درستی می‌گفتند که در مقابل تروریست نامیده شدن سپاه بایستی کل ارتش آمریکا تروریست نامیده شود و برخوردهای قانونی هم در همین راستا انجام شود.

اما به نظر می‌رسد وزارت خارجه وقت دولت آقای روحانی با فضاسازی در این رابطه مانع اقدام قاطع شد.

این اقدام ناقص نیز ایجاب می‌کند که مسئله خارج شدن سپاه از لیست تروریستی آمریکا فی‌الفور و با تمام ابزارها انجام شود.

4_ آقای مطهری و دوستان ایشان باید در مقابل تجربه "برجام روحانی" سر تعظیم فرود بیاورند و روزی بفهمند که اولا برجام حاوی هیچ دستاوردی نخواهد بود، ثانیا به لحاظ فلسفی چنین قراردادی که متضمن منافع مردم ایران باشد اساسا ممکن نخواهد بود و ثالثا مشکلات کشور نیز عمدتا ریشه داخلی دارد نه خارجی. فلذا "برجام رئیسی" هم هرگز چیزی بیشتر از آنچه برجام روحانی داشت، با خود ندارد. کما اینکه آقای رئیسی هم نمی‌تواند چیزی بیشتر از روحانی به آمریکا بدهد.

***

1_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1555969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • سید IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    34 18
    امثال علی مطهری با توجه به زمینه اندکی که در دانش و علم سیاست داشتند جاهلانه با حمایت کورکورانه از برجامی که حتی یک بار هم متن آن را ولو بدون دقت حاضر نشدند بخوانند و آن را با اعتماد بی جا به حرف های ظریف و صالحی تأیید کردند، اینک متوجه شده اند که با گره زدن زلف خود به زلف این قرارداد ننگین آن را بدل به شیشه عمر حیات سیاسی خویش کرده اند و چنانچه این شیشه عمر بشکند، جناح سیاسی شان دود شده و به هوا خواهد رفت! اکنون ما سبب دلواپسی شان را بهتر می توانیم متوجه شویم!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      14 6
      تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. حالا حکایت بعضیها است که با اظهار فضل و درایت های غلت خود شیرین عقلی خود را فریاد میزنند.
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      18 10
      علی مطهری باید بداند که تحریم سپاه جزو تحریمهایی است که بعد از برجام تصویب شده و نقض فاحش برجام است و باید لغو بشود در غیر اینصورت احیاء برجام ممکن نیست.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      19 7
      علی مطهری درست میگه !!! باید مثل روحانی با امریکا مذاکره کنیم و بتن بریزیم وقتی صادرات نفت صفر شد جیب مردمو تو بورس خالی کنیم و مالیات ها را 30 برابر کنیم و قیمت ارز را 10 برابر کنیم !!! بعد بگوئیم هرچی فریاد دارید بر سر کاخ سفید بکشید !!!
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      21 5
      علی مطهری در دولت قبل میگفت بدون FATF نمی توانیم واکسن بخریم !!!!
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      15 3
      قابل توجه علی مطهری اندیشکده امریکایی بروکینگز : نه تحریم علیه ایران فایده دارد و نه جنگ ، فقط برجام.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      7 2
      آمریکایی که حاضر به ضمانت دادن به اینکه به عهد خود وفا کند را نیست، یعنی اینکه نمیخواهد وفا کند ... آنکس نداند، و نداند که نداند و نخواهد که بداند در جهل مکعب تا ابد الدهر بماند
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 3
      اساسا حیات سیاسی جناب مطهری و دوستان در برجام و پافشاری برآن خلاصه میشود وگرنه خود میدانند که ماجرای برجام از ابتدا اشتباه بود و آمریکا به هیچ توافقی در طولانی مدت متعهد نخواهد ماند چه زمان اوباما که نقض هر روزه داشتیم و دستاورد تقریبا هیچ بودچه زمان ترامپ و..
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 3
      برجام یک مصیبت عظما بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    8 5
    نباید عقایدش رو به دیگران تحمیل کرد
  • سید IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    27 6
    کاسبان برجام
  • قریشی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    36 11
    سپاه پاسداران خط قرمز انسانهای با شرف است
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      12 7
      به مطهری به احتمال زیاد پول زیادی از طرف استکبار پیشنهاد شده تا ایران را دست بسته تسلیم نماید
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    20 1
    خب حداقل توضیح می دادید در شبکه مستند روحانی چی گفته است! ما چی رو قضاوت کنیم؟
    • محمدایوب IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      5 4
      8/5 دقیقه عزیز برای قضاوت بعضی چیزها متن نمی‌خواد روحانیت در طول زمان نماد شجاعت واقتدار واز خودگذشتگی واعتماد در میان مردم بوده حال بگذریم دراین زمانه یک سری آدمها لباس روحانیت را دزدیدند وبا علی برکت الله کلاه مردم را برداشتند ویا مانند افساد طلبان با دزدی از مردم در ویلاهای چند هزارمتری در لواسان وولنجک وپاسداران وزعفرانیه خیابان فرشته اعتماد مردم راهم دزدیدند حال این روحانی نما اگر برای ضربه وبردن ابروی روحانیت پاک وسالم نبود با لباس شخصی می آمد پس او شبیه یک بهایی است که اینگونه ظاهر شده وان احمقی که این را پخش کرده هم مانند آن روحانی نما بوده درست مثل آن منوچهر که نامش را عوض کرده و دکترای دزدی داشته
    • اس AT ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      2 2
      فرض کن که پدر دوست عزیز شما را کسی امضای ترورش را کرده که پای برجام رو امضا کرده. حالا قضاوت چی میکنی ؟؟؟
    • اندکی تامل . IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 0
      اگر اشتباه نکرده باشم این یک اپیزود از برنامه صدوهشتادو یک ثانیه می باشد که در مورد مشکلات خانوادگی وموضوع طلاق وچالش ها وتجربیات افراد در این وادی بود واکثر افرادی که در این برنامه شرکت کرده بودند از این روبند استفاده کرده بودند. لطفا دنبال سوژه سازی سیاسی نباشید .
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    18 4
    دولت و مجلس با سه فوریت لایحه یا طرح احیای کمیته های انقلاب اسلامی را داده و تصویب کنند. فوریت احیای کمیته ها از احیای جهاد سازندگی هم بیشتر است.
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      8 2
      از زمانی که لیبرالهای سرمایه خوار برای ادای غرب را در آوردن بسیج مردمی را منحصر به داخل مساجد و نیروی اماکن و انتظامی را دست بسته کردند این اتفاقات کم کم بیشتر شد .
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 19
    سلام مشرق از تو توقع نبود
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    18 6
    به مطهری به احتمال زیاد پول زیادی از طرف استکبار پیشنهاد شده تا ایران را دست بسته تسلیم نماید.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 2
      احتمالا ایشان یا قرص هایش را خورده ویا نخورده که چنین اتفاقاتی میکند
  • مداح اهلبیت IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    11 1
    سلام و احترام به مدیران و دست اندرکاران سایت وزین مشرق . در برخورد با اشرار و سارقان وحشی فارغ از انگیزه انها برای ارتکاب جرم راهکار و مفاد قانونی کافی وجود داشته و قبلا نیز اعلان رسمی شده است . چندین سال است که این جرائم مورد بحث و اشاره موکد مسولان عالی قضایی و ... بوده که متاسفانه در موارد اخیر بزه اشرار دارای سوابق و گرایشات و تعلقات به سرویس های امنیتی خارجی نیز برنامه ریزی شده است . آقای املی لاریجانی رئیس وقت قوه قضائیه در سال 1391 در مورد زور گیران و سارقان مسلح اعلام کردند : حسب موازین شرعی و قانونی مصوب، تفاوتی میان بکارگیری سلاح سرد یا گرم وجود ندارد و در حکم محاربه و مجازات آن نیز اعدام است. اقای ملکشاهی رئیس وقت کمیسیون قضایی مجلس نیز اظهار در همان تاریخ 1391/9/25 اظهار داشتند : درباره آنچه رئیس قوه قضائیه عنوان کرده است باید اشاره کنم که همین قوانین موجود ما ظرفیت اجرا را دارد و مشکلی در حوزه قانونی نداریم. وی افزود: در زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم از این طریق فرقی بین کاربرد سلاح گرم و سرد وجود ندارد و هر دوی آن محاربه محسوب می شود. حال با دارا بودن این بضاعت شرعی و قانونی ، شایسته است مسئولین امر در جهت ارامش و بهداشت روانی جامعه و حذف اهرمهای دشمنان نظام ، سریعترین اقدام قانونی و جهادی را اجرایی نمایند. جزاکم الله خیرا
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    20 8
    برجام هیچ دستاوردی نداشت.... یه چرخی توی خیابان بزنید و فوران قیمتها رو ببینید بعد نظر بدید
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      9 15
      لابد تو آلبانی گرونه.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      10 16
      انسان برای چریدن به دنیا نیانده است.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      12 10
      تقصیر روحانیه
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      6 12
      نتیجه برجام 10 برابر شدن قیمت دلار و سکه و مسکن و خودرو و موبایل و پوشاک و لوازم خانگی و غیره بود.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      6 7
      گرونی ها تقصیر روحانیه. روحانی با برجامش ...‌
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      6 8
      آزاد سازی سواحل شمال توسط دولت انقلابی انجام شد
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      5 8
      همش به فکر شکم هستین.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      2 3
      پاسخ 9.53... آره توی البانی گرونه خانواده ت هم خرجش زیاد شده
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 0
      عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      3 1
      چرخیدیم دیدیم بعد از برجام که دلار از سه و نیم به حدود سی رسید منافذ اقتصادیمان لو رفت تحریمها چند برابر شد
    • پاسخ به ۱۳:۴۹ IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 3
      آره ما فکر شکم هستیم. دوست داریم از نعمات خدا و لذت هایی که خدا آفریده استفاده کنیم. چون فقط یک بار متولد میشیم ! ما شکم پرستیم. تو برو در رو روی خودت قفل کن و خودتو زجر بده و ریاضت بکش شاید به خدا رسیدی
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    9 1
    مشرق جان ده بار اینجا نوشتم، چه سارق و زورگیر خیابانی، چه اختلاسگر میلیون دلاری، زمین خوار میلیون هکتاری و..... رو باید عکس، مشخصات کامل، نام پدر و مادر، همسر و فرزندان، آدرس محل کار و زندگیشو بعد از اثبات گناهکاری و رای دادگاه بریزین روی اینترنت تا طرف نگه اینکارا رو میکنم تهش میشم ج. د. یا ب. ز.!!!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    6 0
    برای برخورد جدی با سارقین لازمه هم عده ی زیادی از نمایندگان مجلس، هم دستگاه قضایی و دولت همراه شوند که نمیشوند و هرکس توپ را به زمین دیگری می اندازند. تا از خودشون سرقت نشه عمق فاجعه و فرهنگ برخورد با سراقین و لزوم تبعید همیشگی و برنگشتن سارقان سابقه دار به محیط جامعه رو درک نمی کنند.
  • طاهری IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    15 6
    میوه گندیده برجام منحوس است . اصولا هرآنچه امضای شیاطین دارد منحوس است !
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 6
    فرافکنی زورگیران و اوباش و ارازل به اسرائیل نقطع عطفی در فرافکنی های چند سال اخیر بود.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      10 1
      سارقان زورگیر را باید اعدام کرد
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    13 3
    پروپاگاندای خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریست آمریکا فقط و فقط برای این توسط طراحی شده است که سپاه پاسداران را در نظر مردم ایران مقصر جلوه دهد و آمریکا را از عهدشکنی و خیانت خود تبرئه کند
    • حاجی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      2 2
      سپاه ناموس ایران وایرانیست
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    9 3
    چرا از مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند فاصله گرفتید.؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    14 4
    جناب مطهری وطن فروشی ممنوع!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    8 4
    سپاه پاسداران دارای بخشهای مختلفی است ما از فداکاریهای بخش داخلی اطلاع داریم و قدردان زحمات آنها هستیم و دست تک تک آنها را می بوسیم .
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      7 9
      همه بخشهای سپاه شریف است و عزیز. خصوصا بخشی که سردار دلها، شهید سلیمانی، این شخصیت همیشه جاودان در دلهای ایرانیان میهن پرست، یعنی سپاه قدس.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      8 5
      ایرانی مهین پرست نیست .ایرانی خدا پرست است .اگر تو دوست داری کسی یا چیزی غیر از خدا را بپرستی به خودت مربوط است اما ما ایرانیان خدا پرست و عاشق ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم .
    • به ۱۳:۳۱ IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 1
      آفرین.
  • NL ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    6 3
    رگه های بهاییت هنوز از صداوسیما پاکسازی نشده.شبکه مستند یه مستند هم از خواهر فاسد شاه هم ساخته بود!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    آفرین که گفتی احتمالا
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 4
    به نظر من باید 1- سارقان تحت معاینه رونپزشکی قرار گیرند.2- اگر بیماری روانی دارند درمان شوند 3- در یک مرکز اموزش داده شوند و روش زندگی را بیاموزند 4- مهار یاد بگیرند و بعد به کار تحت نظارت قرار گیرند. 5- در صورت تکرار در شهر های و حتی دهات کوچک اسکان داده شوند
  • DE ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    هر کاری تونستید
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    متاسفانه بارها دیدیم که پلیس در برابر سارقین اهمال کاری میکند. البته که اکثریت نیروهای انتظامی افراد خدوم و وظیفه شناسی هستند و بنده دستشون رو میبوسم ولی باید نظارت بیشتری صورت بگیره.
  • مهران IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 1
    با سلام احتمالا آقای مطهری تحت هدایت های آقای حسن روحانی دست به نوشتن چنین نامه ای زده. باید برسی کرد و دید که نان ایشان در کجای این معاهده ترکمنچای قرار دارد؟
  • حسين DE ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    در ارتباط با سارقان وحشى چه كنيم؟ آمار سرقتهاى خشن و مسلحانه بطرز وحشتناكى رو به ازدياد و گسترش است و هرروز از رسانه ها اخبار و گزارشات در اين مورد را از ساير نقاط ايران ميشنويم ويا ميخوانيم، نكته قابل تأمل اين است كه كاربرد خشونت در سرقتهاى مسلحانه و يا كيف قاپى و موبايل قاپى و جرائم از اين دست است كه ابعاد بسيار بزرگ و خطرناكى بخود گرفته كه بسيار نگران كننده و ترسناك است،تقريبًا هروز پليس گزارش ميدهد كه تعداد زيادى از افراد را دستگير كرده و سلاحهاى مكشوفه از آنها را هم به نمايش گذاشته،فقط شما خواننده محترم به تصاوير و فيلمهائيكه از اين سلاحها پخش ميشه نگاه كنيد تا بتونيد ابعاد خشونت بكار گرفته از جانب اين اراذل و اوباش را تصور كنيد،من در اينجا نميخوام وارد بحث جامعه شناسانه و علل و عوامل پيدايش اين پديده بسيار خطرناك كه سلامت و امنيت جامعه را از نظر روح و روانى بشدت بخطر انداخته و اين احساس در ذهنيت جامعه ايجاد شده كه امنيتى وجود ندارد بشوم ،هرچند كه ضروريت ايجاب ميكند كارشناسان امور جرائم،جامعه شناسان،حقوق دانان براى رفع اين معضل خطرناك هرچه زودتر تدابيرى اتخاذ كنند، و اما در مورد مجازاتهاى اين افراد بايد تجديدنظر كرد،بعنوان مثال به افراد هيچگونه مرخصى تعلق نگيرد، و اين افراد را در زندانهاى كاملًا ايزوله شده نگهداشت ،همانگونه كه در زندانهاى آمريكا و اروپا مرسومه،كه زندانيان خطرناك سارقين مسلح،متجاوزين ،قاتلين را در سلولهاى انفرادى نگهدارى ميكنند و هيچگونه ارتباطى با دنياى خارج ندارند حتى اجازه ملاقات با بستگان خودشان را هم ندارند، اما در كشور ما افرادى بنام مهدى هاشمى،حسين فريدون،امنيت ملى يك كشور را به خطر مى اندازند و بعد از محكوميت به هتل منتقل ميشوند و بعد دو هفته مرخصى ميروند و بعد از شش ماه برميگردند و هيچ ارگان و سازمان و نهادى هم پاسخگو نيست ،بنظر شما كداميك خطرناكترند؟مهدى هاشمى،حسين فريدون،اكبر طبرى و يا اين اراذل و اوباش و سارقين مسلح ؟ لطفاً صادقانه پاسخ دهيم.
    • هوشنگ IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 1
      حالت خوبه پسر خوب..زندان برای ارزال و اوباش و اشرار مسلح حکم هتل را دارد... زندان دیگر چیه؟؟!! کار تمیز..فقط کار تمیز..اونهم اعدام سارقان مسلح اونهم در ملاء عام و نه در زندان.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 1
    سارقان وحشی آزاد کنید بیفتند جون ملت مثل گرونی ها
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 1
      تقصیر روحانیه
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    سارقان وحشی آزاد کنید بیفتند جون ملت مثل گرونی ها مگه تا الان همین کار نمی‌کردید. پس این چه سوالیه؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 1
    سارقان وحشی آزاد کنید بیفتند جون ملت
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 0
    این چه سوالیه؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 3
    درود بر سپاه عزیز
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 2
    سارقان وحشی آزاد کنید
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 0
    با روسیه قرارداد ببندید و کارگاهی در سیبری داشته باشید و سارقان را به سیبری برای کار اعزام و تبعید کنید حد اقل ده سال آنقدر احمق غربزده در تحصیل کرده های سرکاری داریم که جز به ضرر ملت خود کار نمی کنند حد سارق قطع ید است اگر دستشان را قطع نمیکنید اقلا دستشان را از جامعه قطع کنید و به سیبری تبعید کنید
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    افزایش نقدینگی، رهاسازی مجرمان خطرناک، توطئه دشمن خارجی، برخوردهای ضعیف پلیسی و قضایی و قبح‌شکنی از سرقت و ...". عامل اصلی را عمدا نگفتی!! عامل اصلی گسترش فقر است که باعث پرورش ارازل و اوباش میشه
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 0
    مطهری متاسفم برات
  • احمد TR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 1
    سارقان وحشی و اراذال و اوباش قمه کش و . . . . .باید در ملا عام فرستاد بالای چوبه دار و اعدامشان کرد. در غیر اینصورت چند وقته دیگر همین اراذل و اوباش وحشی قادر خواهند بود حتی خود قاضی ها و حاکمان دادگاه ها را که برای جرم اینها حکم صادر میکنند تهدید به قتل کرده تا در صدور حکم برای رفقای دستیگر شده آنها دقت کنند و در غیر اینصورت دست به تهدید خانواده قاضی و قتل قاضی پرونده هم خواهند زد.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 2
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 1
    اعدام. شلاق حدی، کار اجباری و سخت و زندان در شرایط سخت و بدون مرخصی
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 1
    فقط اعدام اراذل
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 0
    فقط اعدام سارقین وحشی
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 1
    اینها سارق نیستند خود داعش خون ریزند که با پلیس هم می جنگند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 2
    فقط سپاه که جزوتحریمها نیست اگربه مفادبرجام نگاه کنیدتلویحا هلال احمرو بانک ملی هم باتحریم شدن جزوگروههای تروریستی رفته است کمااینکه ارتش قهرمان راهم جزوگروههای تروریستی قراردادندبرعکس اسراییل راکه سازمان ملل هرروز چندصفحه ازلیست مخالف سازمان ملل رامیخواندودربایگانی قرارمیدهد جزوگروه تروریستی نیست باتمام واعداسراییل فاشیست وتروریست است وازمایشگاههای بیوتروریست امریکا مصداق تروریست است
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 1
    تنها راه حل اعدام سارقان وحشیست. علی مطهری هم بهتره سکوت کنه
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      2 0
      یک راه هم ایجاد اقتصاد پویا و رفاه برای همه مروم است.
  • قربانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    فقط اعدام سارقان وحشی
  • مهدی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    کار دولت اقای روحانی خراب کردن است مثل ارز 4200 و برجام و 2030 و سایر موارد
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    آقای مطهری برات متاسفم
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 1
    باید به همه سارقین و ارازل و اوباش پابند الکترونیکی با قابلیت جی پی اس متصل کرد ک بیست وچهار ساعته بطور اتماتیک تحت رصد پلیس باشند تا جرات سرقت و اقدام به جرم را نداشته باشند
  • حاجی اذری IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 1
    پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.... مطهری نام نیکی‌ه که از شهید بیادگارمانده...برا علی آقا بسیار متاسفم.ودرعجبم که چگونه با شهید روبرو خواهدشد؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 0
    سارق خونه و قفل شکن قطع ید.. سارق زورگیر اعدام..
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    سارقان وحشی محارب هستند . وقتی قانون و حکم خدا درباره اونها اجرا نمی شه و می رن زندان دوره ی کاراموزی بهتر از این نمی شه . اجرای حکم خدا باید بشه .
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    این چند ساله دزدی زیاد شده
  • مهدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    کلا همشون رو اعدام کنید
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    دوران زندان بایددوران بازدارندگی بوجودبیاوردطرف شغل فصلی داردوبازندان رفتن اخراج میشوداین نوع جرایم یعنی طرف اینده ای برای خودش متصورنیست بایددرزندان دوچرخه های تولیدبر ویابه عنوان کارگربه کشورهای دیگربروند وکارکارگری درمعادن وغیره تاپایان دوره زندانش انجام دهد تاهم پول خانواده اش تامین شود وهم بازدارنده باشدجنگل کاری هم کارخوبیست کاربکشیداززندانیها
  • MD ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    این مطهری واقعا خبر نداره یا خودش رو زده به بی خبری؟؟؟؟ علی جون!!! غربیها هستندکه به برجام بر نمیگردند، ما که در اجرای برجام هیچ کوتاهی نکرده بودیم، ولی خب خیلی الاغ بازیه اگه ما فقط برجام رو اجرا کنیم و اونها نکنند. این علی آقا وقتی میره مغازه جنس بخره پول میده و مغازه دار بهش جنس نده مگه ول کن معامله میشه، خب نمیشه دیگه. تازه ممکنه یک کف گرگی هم بهش بزنه خب معامله دو طرفه است علی آقا..... باور کن...
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    از زمان آقای اژه ای خوش بدلشان شده
  • عباس IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    خدا قوت مشرق عالی هستی
  • رضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    استاد آخرش نگفتی مردم در مقابل زورگیری چکار کنند!
  • عبدالله IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    علی مطهری اثباتاًهم ..هم بی....
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    صدها تکنیک اعم از نورپردازی و زاویه دوربین و ترفنهای کامپیوتری و ... برای دیده نشدن چهره وجود دارد نقاب زدن به صورت یک روحانی مرد دقیقا توهین به روحانیت است.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    این ترکیب « پر بیراه نیست» یعنی چه؟ یعنی کمی بیراه هست ؟
  • ایرانی DE ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    برای ریشه کن کردن سارقان و اراذل،بهترین راه ،کوبیدن سر اختاپوس دزدی و جنایت و رذالت میباشد.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 3
    مطهری مطهری مطهری ... تورور خدا حرف نزن حرف نزن ...
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 3
    اگر سپاه نبود چه خوراک خوبی می شد از این نماینده برای داعشی ها درسته بشه
  • م IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    افرادی که اقدام به جرم و جنایت می کنند بر خلاف برخی صحبتها که از گرسنگی و مشکلات اقصتادی است درست نیست این افراد از روی جهل، عناد و یا حرام خوری به این کار عادت کردند و باید قوه قضائیه با آنها به شدت برخورد کند تا مردم با تمام مشکلات اقتصادی که دارند و آنرا تحمل می کنند حداقل از جهت امنیت دچار مشکل نباشند.
  • حبیب الله IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    این هفت مورد عالیست، مطهری رئیسی را مثل خود فرض کرده
  • محمد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    احسنت به این تحلیل دقیق.برجام وقتی شایسته است که مشکلات را که به علت خروج ترامپ بیشتر شده رفع نماید برگشت الکی به برجام بدون اینکه منفعت اقتصادی داشته باشد مرحم زخم گرانی نشود به چه دردی میخورد این عقل کل با این اظهار نظرهای بدون کارشناسی بیشتر از چشمان می افتد حیف برآن فیلسوف بزرگ این چنین پسری جا گذاشته به دور از هر گونه تز سیاسی بنده واقعا حیف شد این همه سرمایه در انرژی هسته ای خرج شد وآدم های بی مایه باشعارهای عوام فریبانه آن راخاکستر کردند کاشکی از خاکستر آن ققنوسی برخیزد واین ها بفهمند مردم ایران گشایش اقتصادی می خواهند نه بازگشت بدون خاصیت و بدون منفعت به برجام.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    اگر واقعا بخاطر مشکل مالی دست به سرقت میزنند-باید هر(مسئول،نماینده،مشاور،کارکنان دلالان ووابستگانشان،زنهای برتر،اقاها واقازاده های خودی...)فاسد خائن عارتگر وجنایتکازچند تا ازاین دزدها را تامین مالی کنند(چون اینها باعث شدنند این دزدها بوجودبیاید(البته تمام اموال دزدی راباید پس بدهند-ولی اگر بخاطر مشکل مالی نبوده بعدازرد مال،باید انواع کار وبیگاری ازشان کشیده شود
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    باید هرچه سریعتر تابیشترازاین عارت نشدیم ۱-جراحی اقتصادی صورت گیردوقیمت تمام کالاها ازادشود فقط مواد اولیها وکالاهایی که ازخودمردم،ملی وبیت المال هست را فقط هزینه های استخراج،تولید،حمل ونقل وتوزیعش ازمردم گرفته شود(مثل بنزین،گازوئیل،برق،آب،گاز... ۲-قبلش ازمردم بصورت یارانه سهنیه وکالا برگ حمایت شود ۳-حقوق پایه افزایش پیدا کندوحقوق ومسئولین وکارکنان دائمی ورسمی با توجه به کارآیی وراندمان وداشتن طرحهای خوب باتوجه به تجربه وتخصصشون که ارائه بدهند ودرجهت بهبود کیفیت وکارایی وفراوانی وتولید وراندمان بود حقوق فقط اونهایی که باعث افزایش استقلال اقتدار راندمان تولید خودکفایی راندمان...شدند افزایش پیدا کند ۴-برای اجرای جراحی اقتصادی باید انواع شفاف سازی،آمار ولطلاعات دقیق از مسیولین کارکنان دلالها وواسطه هاشون همچنین مبارزه و جمع اوزی مفسدان خاینین جنایتکاران وعارتگران زنهای برتر اقاها واقازاده ...صورت گیرد
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    قربب به ۵۰سالست که ایران وایرانی به افزایش تورم،قیمت ارز وطلا ...عادت کرده ونمیشه چندماهه وچندساله به ثبات قیمت رسید،درشرایطب که کشورهای دنیا هن افزایش قیمتها دردوره های ۱۰یا۲۰ساله وهمواکنون روبرو بوده وهست. باید هرچه سریعتر تابیشترازاین عارت نشدیم وبطور تصنعی وبا ارز پاشی جلوی افزایش را گرفت ولی باید مقدماتش انجام شود ۱-جراحی اقتصادی صورت گیردوقیمت تمام کالاها ازادشود فقط مواد اولیها وکالاهایی که ازخودمردم،ملی وبیت المال هست را فقط هزینه های استخراج،تولید،حمل ونقل وتوزیعش ازمردم گرفته شود(مثل بنزین،گازوئیل،برق،آب،گاز... ۲-قبلش ازمردم بصورت یارانه سهنیه وکالا برگ حمایت شود ۳-حقوق پایه افزایش پیدا کندوحقوق ومسئولین وکارکنان دائمی ورسمی با توجه به کارآیی وراندمان وداشتن طرحهای خوب باتوجه به تجربه وتخصصشون که ارائه بدهند ودرجهت بهبود کیفیت وکارایی وفراوانی وتولید وراندمان بود حقوق فقط اونهایی که باعث افزایش استقلال اقتدار راندمان تولید خودکفایی راندمان...شدند افزایش پیدا کند ۴-برای اجرای جراحی اقتصادی باید انواع شفاف سازی،آمار ولطلاعات دقیق از مسیولین کارکنان دلالها وواسطه هاشون همچنین مبارزه و جمع اوزی مفسدان خاینین جنایتکاران وعارتگران زنهای برتر اقاها واقازاده ...صورت گیرد
  • DE ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 2
    اقای مطهری امثال شما که برجام رو در 20 دقیقه ناقابل سرو کردید به کجا رسیدید و کدوم قله رو فتح کردید؟
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 1
    ما باید از برجام خارج شویم و فورا باید پروژه های هسته ای بسرعت انجام شود
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای مطهری فقط خدا می داند چه هستی خودت هم نمی دانی، ابن کواء عاقبت از نهروان سر در می آوری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس