کد خبر 1387838
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
حاج‌صفی: تیم ملی تنهاست/ مردم توقع صعود نداشته باشند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از راهیابی به جام جهانی، مسوولان اصلا از ما حمایت نمی کنند. تیم بسیار تنهاست و مردم با این شرایط توقع صعود و موفقیت در جام‌جهانی را از ما نداشته باشند.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: زمانی که بازی‌های ما در بحرین بود، همه می دانستند که در چه شرایطی هستیم و شاید خیلی‌ها ناامید شده بودند و می گفتند شرایط سخت است و تیم سوم هستیم. دو تیم بالای جدول وضعیت بهتری نسبت به ما داشتند. در اردوی کیش همه مسوولان از وزیر ورزش و نمایندگان آمدند و حمایت کردند. بعد از صعود به جام‌جهانی هیچ مسوولی از تیم ملی حمایت نکرد و این تیم تنها بود و الان تنهاتر شده است.

وی افزود: بازی‌های مقدماتی که شروع شد یکی پس از دیگری دیدارها را بردیم و شرایط ما خیلی خوب بود. همه تصور می‌کردند که وضعیت عالی است زیرا تیم برنده می‌شود و هیچ مشکلی نیست. خیلی مشکل داشتیم و دم بازیکنان تیم ملی گرم که هیچکدام هیچ صحبتی در این زمینه نکردند. همه فقط به دنبال کارمان بودیم؛ یک هدف داشتیم و آن صعود به جام‌جهانی بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: صد درصد مشکل از تیم و کادر فنی نیست زیرا همه به نحو احسنت کار خود را به خوبی انجام دادند. از صحبت‌هایم ناراحت نشوید و مردم بدانند این تیم واقعا تنهاست و به کمپ‌ها و بازی‌های دوستانه قوی نیاز دارد. این کوچکترین درخواست بازیکنان و مربی است که به بزرگ ترین تورنمنت جهان می‌رود. همه تیم‌ها با بهترین شرایط به جام‌جهانی می آیند و ما هم این درخواست را داریم تا بهترین وضعیت را برای ما درست کنند.

وی ادامه داد: پس از آخرین بازی مقدماتی گفتم که خوشحالی ما تمام شد و خواهش می کنم تا مسوولان از الان به فکر تیم ملی برای برگزاری دیدارها و کمپ‌های قوی باشند. چشم بر روی هم بگذاریم جام جهانی رسیده است و الان ۲ ماه گذشت و تنها پنج ماه تا مسابقات باقی مانده و خواهش می کنم مسئولان اگر می خواهند حمایت کنند، همین الان بیایند.

وی گفت: بزرگ ترین مشکل ما بحث مالی است. الان باید از تیم ملی حمایت کنند و حمایت پنج ماه دیگر به درد تیم ملی نمی‌خورد. در بدترین شرایط آب و هوایی به قطر آمدیم و بسیار گرم و قطر هم در حال ترمیم زمین ها است. تا الان سه زمین تمرین عوض کردیم و همه آنها بد است. همه بازیکنان پادرد و کمردرد گرفتند اما با این شرایط دم بازیکنان گرم که با این شرایط سخت به خوبی تمرین می کنند. حتی اسکوچیچ هم گفت که چاره ای جز تمرین کردن نداریم و واقعا عالی تمرین می کنید.

حاج صفی یادآور شد: با این شرایط شنیدم، فیفادی بعدی هم در کار نیست و تیم‌های آفریقایی در جام ملت‌ها هستند و مسابقات مقدماتی دارند و برای آنها سخت می‌شود. هزینه‌ها بالاست و اگر نمی‌توانیم ۲ بازی دوستانه قوی داشته باشیم، می‌توانیم کمپ خیلی خوب در اروپا داشته باشیم و تا خود را برای جام جهانی بهتر آماده کنیم.

وی اضافه کرد: رابطه سرمربی و بازیکن خیلی خوب است و اسکوچیچ همیشه می‌گوید که هر فردی مشکل دارد مستقیم به من بگوید. چند مشکل بود و به سرمربی انتقال دادم. الان شرایط خیلی خوب است و هیچ مشکلی با سرمربی نیست.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قرعه ما راحت نیست. انگلیس و آمریکا در بهترین شرایط قرار دارند و ولز هم تیم راحتی نیست. یک‌ماه گذشته گفتم که خواهش می‌کنم مردم با این شرایطی که داریم لطفا روی تیم ملی فوتبال فشار نیاورند. انتظار صعود نداشته باشند. ما باید ۲ یا سه بازی دوستانه خیلی قوی برگزار کنیم. غیر از ۶ نفر ما که سابقه جام جهانی داریم بیشتر تیم تجربه این رقابت‌ها را ندارند. باید بازی دوستانه قوی برگزار شود تا استرس تیم و بازیکن پایین بیاید تا در برابر تیم بزرگ استرس نداشته باشیم و شرایط بازی کردن ما در جام جهانی خیلی بهتر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    3 0
    از اولم نداشتیم. ده تا بازی تدارکاتی هم که بکنید باز با سه تا باخت برمیگردین
  • سمیرا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 2
    معلومه با مربی شهر خودرو که تا حالا هم تو جام جهانی نبوده بهتر از این نمیشه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    توقع صعود نداشتیم پس برای چی اردو و بازی تدارکاتی و پاداش میخواهید، با همین آمادگی بروید جام جهانی.
  • مجید IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    مردم دیگر هیچ توقعی ندارند جانم!!!!
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    مردم از بازیکنانی که به جای تعصب برایرانی بودن وجنگیدن برای کشورشان به فکر پاداش و.....هستند توقعی ندارند.بامربی با کلاستون هم صعودی نداشتیم.مربی بدون ادعایی که در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت و در کمال ناباوری بدون اما واگر اولین تیم آسیایی صعودکننده بود بدرد نمیخورد وباید مربی پر ادعای ...بیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس