کد خبر 1387368
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
تکرار ادعاهای گروسی این بار در مصاحبه با شبکه سعودی

گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این بار ادعاهای خود درباره ایران را در مصاحبه با یک شبکه سعودی تکرار کرد.

به گزارش مشرق، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه سعودی العربیه با بیان اینکه آژانس در پی شفاف سازی چند موضوع در ایران است، مدعی شد: مذاکرات آژانس با ایران به بن بست رسیده است‌.

وی همچنین گفت دوربین هایی که ایران متوقف کرده بخش مهمی از نظارت آژانس بود.

گروسی در ادامه باز هم مدعی شد ایران پاسخی به سوالات فنی آژانس نداده است و اقدامات هسته ای، تهران را از مسیر مذاکره دور می کند.

مدیرکل آژانس چند روز پیش هم در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود خاموش کردن ۲۷ دوربین نظارتی در تأسیسات هسته‌ای ایران بسیار نگران‌کننده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    نباید با این عوضی مماشات کرد. فکر کرده که خزعبلات بگه ما میترسیم.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    .اقتصاد ایران وابسته به برطرف شدن تحریم‌ها است .
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    همون اول گفتم راش ندین این بزغاله را، برمیگرده پیش مامانش، مع مع زیادی سروصدا را میندازه که به من علف ندادن، میخواستن منو پخ پخ کنن بخورن و..... مع مع زیادی
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    در مورد اقتصاد ایران هم ازهار نظر کرده این فرد - این ننگ می مونه که این آدم بخاد ما رو تهدید کنه
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ایران تاحالاهیچ کشوری رابه حمله اتمی تهدید نکرده است ولی اسراییل بارهاایران رابه حمله اتمی تهدید کردکه بعدازرونمایی ازچندین سامانه دفاعی ازجمله سامانه 3خردادساکت شدند چراازاین رشته دوربینها یکی رادردیمونا نصب نمیکنیداین چه سیرک مسخره ای است که اژانس داردکه برای صحت عملکردخودش به اسراییل که عضوهیچ پیمانی نیست وتمام قطعنامه های سازمان ملل رانقض میکند میروداین کارها فقط اژانس رااازحالت فنی به حالت قانون گریزی شخصی گروسی میرساند
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    کدام مذاکره کدام برجام کدام منفعت. بی شرف چطور به این نتیجه رسیده اید که در هر شرایطی ما باید مطیع اوامر شما باشیم
  • رضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    برو گم شو صهيونيست حرومزاده ! مقامات ايران از تو كمترند اگه از فردا اقدام به ساخت بمب اتمى نكنند ، تا ببينم اون موقع تو و اربابانت جرات داريد حرف مفت بزنيد !
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 0
    گروسی پلهای پشت سرش را خراب کرد . ایران باید اعلام کند تنها راه برقراری مجدد رابطه فنی با بازرسان آزانس ، انتخاب بازرسان با نظر سازمان امنیت ایران اسلامی است. گروسی جاسوس هم دیگر حق ورود به ایران را ندارد. این یعنی اقتدار ایران و اعلام پایان تاریخ مصرف یک جاسوس صهیونیست لو رفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس