به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در توییتر نوشت: کودکان کاری که در سطح تهران دیده میشوند، نورچشم ما هستند و باید از این شرایط خارج شوند. در قالب یک طرح جامع، توانمندسازی، حرفه‌آموزی وحمایت ازخانواده‌های کودکان کار را در دستور کار قراردادیم. معتقدیم ازمیان این کودکان میتوانند افرادی ظهور کنند که در آینده طلایه‌دار جامعه‌ ما باشند.

هیچ دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند موضوع کودکان کار را ساماندهی کند. امیدواریم باحضور همه دستگاه ها و مشارکت مردم این رنج و غصه درتهران به پایان خود نزدیک شود.

در حال حاضر شهرداری تهران میزبان ۵۵۴۱ کودک‌کار و ۱۲۰۰ کودک در معرض آسیب و آسیب دیده در ۲۷ مرکز پرتو و ۴مدرسه صبح رویش است.

توییت زاکانی درباره برنامه شهرداری برای ساماندهی کودکان کار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    کودکان کارکه برای حرفه اموزی کاردراین سن انجام نمیدهند برای تامین معیشت است شمابه نظرم بایدبرنامه های زودبازده اقتصادی مثل مشارکت درکارهای جهادی باحوق کم مثل کمک به لوله کشی درمناطق محروم ویارنگ امیزی خیابان ونظافت مراکزدوبتی رابه این افرادبدهید ویابابیمه یک حداقل حقوق به این افرادبدهید همین العان دربرخی ازایالات امریکا اززندانیها بادوچرخه برقی برق میگیرند قیاس نمیکنم ولی میتوان باحقوق ازاین فعالیت های اینطوری کسب درامدکرد
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    .نباید در کشور به این غنی ای هیچ کودک کاری وجود داشته باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس