وزارت ورزش به دنبال برکناری اسکوچیچ و حضور کی‌روش در تیم ملی است؟

انتشار برخی خبرها در رسانه‌های رسمی این شائبه را به وجود آورده که وزارت ورزش به دنبال بازگرداندن کی‌روش است و در این بین، این وزارتخانه باید شفاف‌سازی کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و روند آماده‌سازی این تیم انتقاداتی را به سمت فدراسیون فوتبال و همچنین کادر فنی، روانه کرده است. انتقاداتی که بحث تغییر کادر فنی تیم ملی را هم به میان آورده و حالا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه وزارت ورزش به دنبال این تغییرات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ باید در کمیته فنی گزارش کار بدهد

در این میان، شایعاتی مبنی بر بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران نیز به گوش می‌رسد. این خبری است که امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شد و حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی و جلسه‌ای که او دور از چشمان سرمربی کروات تیم ملی با شش بازیکن برگزار کرد، این شایعه را قوی‌تر می‌کند.

با این حال و فارغ از اینکه در صورت جدایی اسکوچیچ چه گزینه‌ای روی نیمکت تیم ملی بنشیند، یک سؤال مهم وجود دارد که آیا وزارت ورزش و جوانان به دنبال تغییرات در کادر فنی تیم ملی است؟

موضوع از دو حالت خارج نیست؛ یا چنین خبری صحت دارد یا اینکه درست نیست؛ در هر دو صورت وزارت ورزش باید واکنش رسمی به چنین شایعه‌ای که در رسانه‌های رسمی هم منتشر شده نشان دهد. اگر وزارت ورزش و جوانان در زمینه تغییرات در کادر فنی تیم ملی دخالتی دارد، باید شفاف در این زمینه توضیح دهد و اعلام کند که این موضوع را دنبال می‌کند. اگر هم سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان موضوع تغییر در کادر فنی تیم ملی را دنبال نمی‌کند، باید در این زمینه شفاف اعلام کند که دخالتی در امورات فدراسیون فوتبال ندارد.

سجادی به عنوان فردی ورزشی بارها عنوان کرده که به استقلال فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و حال که فدراسیون برنامه‌ای برای بازگرداندن کی‌روش ندارد، بهتر است وزارت ورزش هم به صورت رسمی در این باره اظهار نظر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 4
    كيروش رو برگردونين نذارين در جام جهانى زنگ تفريح يشيم و بهمون بخندن.
  • AE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 8
    کی روش مفتخورترین مربی دنیاست و هیچ کشوری جز مافیای فوتبال ایران یه فصل هم این مربی بداخلاق و بیسواد و بدون رزومه رو تحمل نکرد خدا لعنت کنه هر کسی رو که پای این بشر رو به ایران باز کرد و انگار باید دعا کنیم بمیره تا فوتبال ایران بی خیال دعوت این مربی بدجنس بشه
  • عباس حسن پور IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 1
    شک نکنید . تنها راه بازگشت کیروش است.با او بهترین نتیجه ی تاریخ جام هی جهانی را داشتیم. با پرتغال مساوی کردم و از اسپانیا و آرژانتین تنها با یک گل شکست خوردیم. به حرف لنگی ها توجه نکنید اونا حاضرند به خاطر برانکو مقابل تیم ملی بایستند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 4
    دلالان دوره افتاده اند و کی روش کی روش از زبانشان نمی افتد.
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      2 0
      الان این تهمت که به وزارت زدی رو مدرکی هم براش داری یا حرف روی هوا است و اون دنیا نمیتونی جوابش رو بدی؟
  • حسين DE ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 1
    اگر اين خبر درست باشد مطمئنا تصميم بسيار معقول و منطقى است، آقاى كى روش نه تنها مربى بسيار خوب و در سطح جهانى كاملًا شناخته شده است بلكه در دوران سرمربيگرى در ايران فوتبال ايران را متحول كرد،يكى از بهترين اقدامات ايشون در ايران شايسته سالارى را جايگزين بازيكن سالارى كرد و در اين رابطه شاخ چند نفر شكست،به فوتبال ايران در سطح جهانى اعتبار بخشيد،ايشون صرف نظر از حواشى بعضًا مزخرفى كه يكعده ايجاد كردند بهترين و تواناترين مربى خارجى فوتبال بود كه سرمربى تيم ملى ما شد،به حال اميد وارم كه اين خبر درست باشه .
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 2
    عادل فردوسی پور دلال قراردادهای کروش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس