کد خبر 1386298
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
برگ برنده رقبای بارسا در جذب لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا از تلاش برای جذب مهاجم لهستانی تیم بایرن‌مونیخ دست برنداشته و بنا دارد با مبلغ ۳۰ میلیون یورو «لواندوفسکی» را جذب کند. این در حالی است که رقبای بارسا مبلغ بالاتری برای پیشنهاد دارند.

به گزارش مشرق، مدت‌ها است که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ، از رفتن می‌گوید و اعلام کرده که با تمام احترام به هوادارانش، دیگر نمی‌خواهد در بایرن بماند. علاقه او به بازی در تیم بارسا که بارها در صحبت‌هایش به آن اشاره کرده حکایت از مقصد بعدی او می‌دهد.

فاتح کفش طلای فصل ۲۱-۲۲ اولویت شماره یک ژاوی هرناندز است که برای تقویت تیم خود به دنبال افراد خاص است و مدیریت ورزشی این باشگاه به ریاست متئو آلمانی و جوردی کرایف درصدد برآورده کردن خواسته مربی، مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای یک سال قرارداد این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

تارنمای «اسپورت» در گزارشی با اشاره به اینکه توافقات با پیشنهاد رقم ۱۲ میلیون در هر فصل پیش می‌رود و این حقوق خالص «لوا» خواهد بود، نوشت: توافق‌ها با مهاجم لهستانی با رقم ۱۲ میلیون در هر فصل تکمیل شده است.  

به نوشته اسپورت، خوان لاپورتا و هم‌پیمانانش باتوجه‌به وضعیت اقتصادی بارسا، در نهایت می‌خواهند ۳۰ میلیون یورو برای این مهاجم هزینه کنند این در حالی است ارزش فعلی او در بازار ۴۵ میلیون یورو است؛ موضوعی که ترس از دست‌دادن این بازیکن را دوچندان کرده است.

تارنمای اسپورت با تاکید بر اینکه شاهد مدعا توجه پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و چلسی به لواندوفسکی است، یادآور شد: اکنون شرایط به شکلی پیش رفته که رقبای بارسا منتظر نشسته‌اند تا در صورت عدم موفقیت بارسلونا در جذب روبرت لواندوفسکی، به سراغ جذب او بروند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. برتری مالی باشگاه‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن نسبت به بارسلونا، می‌تواند در جذب لواندوفسکی کمک کند و آن‌ها را پیش بیندازد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس