کد خبر 1384839
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
هواوی از گوشی انجوی 50 با سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد

هواوی به تازگی گوشی هوشمند میان‌رده انجوی ۵۰ از سری Enjoy را برای بازار چین معرفی کرده که در کنار برخورداری از یک باتری نیرومند، از نمایشگر بزرگی هم بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، این گوشی جدید دارای یک نمایشگر بزرگ IPS LCD با اندازه ۶.۷۵ اینچ است که یک ناچ قطره‌ای روی آن خودنمایی می‌کند. نمایشگر مذکور دارای وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است، نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و همچنین از تراکم پیکسلی ۲۶۰ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این گوشی در زمینه موارد امنیتی نیز از حسگر اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد.

گفتنی است که گوشی جدید هواوی به یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی مجهز است که البته مدل تراشه مذکور مشخص نیست، با این وجود برخی منابع ادعا می‌کنند که با تراشه منسوخ شده Kirin ۷۱۰a روبه‌رو هستیم.

رونمایی هواوی از گوشی انجوی ۵۰ +عکس

در سوی دیگر هواوی انجوی ۵۰ دارای رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود و از یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز بهره‌مند است.

پنل پشتی این این مدل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED را در خود جای داده است، همینطور دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی همچنین از اتصال دوگانه ۴G VoLTE به همراه وای‌فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این موارد دارای GPS، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز هست. لازم به ذکر است که سیستم عامل این گوشی نیز نسخه دوم هارمونی خواهد بود.

در جدول زیر مشخصات کامل این گوشی را می‌بینید:

رونمایی هواوی از گوشی انجوی ۵۰ +عکس

در پایان بهتر است به این مورد نیز اشاره شود که این گوشی با گزینه‌های مختلف رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد که عبارتند از ۶/۱۲۸ با قیمت ۱۹۵ دلار، نسخه ۸/۱۲۸ با قیمت ۲۲۵ دلار و در نهایت نسخه ۸/۲۵۶ با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین هواوی انجوی ۵۰ در ۳ رنگ آبی کریستالی، سفید صدفی و مشکی نیمه‌شب روانه بازار خواهد شد، با این وجود اطلاعاتی از عرضه بین‌المللی آن در دست نیست.

رونمایی هواوی از گوشی انجوی ۵۰ +عکس

منبع:ایستنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس