حبیب رضایی  شبنم فرشاد جو

حبیب رضایی یکی از افراد مورد اتهام توسط صفحه me_too_movement_iran طی روزهای گذشته از شبنم فرشادجو و ترانه علیدوستی شکایت کرده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - نشست خبری «مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضائیه امروز (سه شنبه ۱۷ خرداد) با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. ستایشی در واکنش به ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی پیرامون تعرض به برخی سینماگران گفت: مسائلی که اخیرا در فضای مجازی مطرح شده (ادعاهایی در مورد تعرض به برخی سینماگران) تلخ و تاسف آور است. افراد می‌توانند در قالب طرح شکایت کیفری موضوع را مطرح کنند که ما رسیدگی کنیم.

وی در ادامه اشاره کرد: امروز از طرف فردی که به او اتهام تعرض زده بودند شکایتی صورت گرفته است. دستگاه قضا به دور از هیاهو پرونده را بررسی و تصمیم گیری لازم را اتخاذ خواهد کرد. بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضاییه تا روز گذشته هیچ شکایتی از سوی «بازیگرانی که مدعی بودند مورد تعرض قرار گرفته‌اند» ثبت نشده است.

پیگیری‌های خبرنگار مشرق حاکیست که حبیب‌رضایی یکی از افراد مورد اتهام جنبش می‌تو(Me_too) از دو بازیگر زن سینما و تلویزیون  طرح شکایت کرده است.

لازم به ذکر است جنبش ۸۰۰ زن برخواسته از افشاگری‌های صفحه‌ اینستاگرامی «می‌توی ایرانی» تحت عنوان (me_too_movement_iran)  از مدت ها قبل اتهاماتی را بدون ذکر نام فرد آزاردیده درباره سینماگران منتشرکرد.این صفحه توسط شقایق نوروزی بازیگر سابق سینما که از مدت‌ها قبل از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می‌کند، اداره می‌شود.

او به عنوان هدایت کننده این صفحه بارها با رسانه‌های تحت حمایت سعودی مصاحبه‌ و افشاگری کرده است.

در ادامه روند فعالیت‌های این صفحه و انتشار روایت‌های آزار جنسی بدون انتشار نام فرد آزار دیده، پس از آنکه ۵ روایت درباره یکی از بازیگران سینما منتشر شد، سمیه‌میرشمسی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما روایتی را علیه بازیگر مورد هدف صفحه  me_too_movement_iran  در توییترش منتشر کرد. 

پیامد انتشار این روایت به تشکیل جنبش ۸۰۰ زن منجر شد. ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد، هانیه توسلی و مارال جیرانی هیات پنج‌نفره هدایت این جنبش را تشکیل و بیانیه‌ای را قبل از برگزاری جشنواره فیلم کن صادر کردند.

طرح شکایت حبیب رضایی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

پس از تشکیل این جنبش و هیات پنج نفره  دامنه حواشی این جنبش بشدت افزایش یافت. در روزهای قبل از برگزاری جشنواره کن «شبنم فرشادجو» با انتشار پستی با استفاده از تصاویر صفحه افراد مورد اتهام صفحه اینستاگرام me_too_movement_iran منتشر کرد و ترانه علیدوستی با بازنشر استوری فرشادجو از او حمایت کرد.

بر اساس پیگیری‌های مشرق حبیب رضایی یکی از افراد مورد اتهام توسط صفحه me_too_movement_iran  طی روزهای گذشته از شبنم فرشادجو و ترانه علیدوستی شکایت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ایرج IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    16 4
    سلام.گردانندگان(یا روسای)جنبش من هم به دادگاه می روند.صرف نظر از موضوعات و اخبار ، لطفا مظلومیت زبان فارسی را درسرزمین خودش فراموش نکنید.
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      19 3
      میگن سوراخ لایه اوزون هم به جنبش می تو پیوسته
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      25 2
      یک سوال چرا این خانم ها در زمانی که این اتفاق برایشان رقم خورد در همان زمان شکایت نکرده اند ایا کسانیکه ادعا میکنند ۲۰ الی ۳۰ سال پیش مورد تعرض قرار گرفته اند واقعا امروز راست میگویند یا فقط یک نمایش جهت دیده شدن دوباره میباشد
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      3 5
      این آقا در این سن چرا مجردن بعید است بعید
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    3 9
    دربحث مجازات های اسلامی نوعی ازاین جرم جزای نقدی واخته کردن مجرم است ودرنوعی دیگرحکم قتل داردولی دراین مورد احتمال انفصال دائم ازشغل وجریمه نقدی وشلاق هست ومجازات های تعزیری نقدی نیز درباره ی تشویش اذهان عمومی برای دوطرف جرم داردواگراثبات نشوداعاده ی حیثیت داردومشمول جرایم نقدی وحتی حبس میشود
    • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      12 0
      اخته کردن در هیچ مجازات اسلامی جایی ندارد. فقط شلاق برای زنای غیر محصن و اعدام برای تجاوز به عنف یا زنای محصن
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      7 0
      از خودت مجازات در نیار و همینطور نام اسلام رو هم در توهم خودت شریک نکن!
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    68 6
    با این وضع حجاب و لوس بازی و خنده های پشت صحنه، خجالت بکشید،آدم روش نمیشه جلوی خانواده فیلم هاتون نگاه کنه پر از حرف های سخیف
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    25 0
    خسارت اقتصادی بر هم زدن بهداشت روانی جامعه ازهمه شان بایدگرفته شودبحث این حرف ها وجدال ها درفضای مجازی وسایت ها نبود
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    4 21
    حبیب رضایی که گاو پیشانی سفید است
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      35 2
      پیشانی سفید و سیاهشو دادگاه مشخص میکنه نه من و شما یا چهارتا هنرپیشهٔ معلوم الحال!!!
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      1 0
      باید ثابت شود .حرف زیاد است .
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 0
      چه خوب می شود سعید پور صمیمی هم دعوت به دادگاه شود؟بابت ادعای کتایون ریاحی
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    36 2
    جای شاکی و متهم دادگاه است نه روح و روان یک ملت
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      17 0
      آقای رضایی هم داره می‌بردش همونجا!!!!!
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    1 0
    برای ما سینماست
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    چه خبره اونجا پسر
  • دکتر فریماه رجاوند IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    5 5
    یعنی این آقای کچل به این دو خانم بازیگر تعرض کرده است
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      3 1
      ناراحت شدن میخوان انتقام بگیرن!!!!
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      0 0
      میخوام بدونم کدوم طویله ای به تو مدرک دکترا داده که حتی شعور حرف زدن هم نداری با این مدرک و سنت ( احتمالا باید 30 سالت باشه حداقل )
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      3 1
      تو دکتر کیا بودی شیطون؟ یک زمان طرف یک تواضعی داشت از القاب دکتر و مهندس استفاده نمی کرد
  • محمد IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    34 0
    حضرت امام ره فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم ، دورود بر آن روه بزرگ و افسوس از نفوذی های غربگدا که در دولت کدخدا سینما را تبدیل به فحشا کردند
    • روه بزرگ NL ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      6 1
      واقعا درود بر روه بزرگ آن امام همام!
    • آکنده IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 2
      روه چیه دیگه؟ تا حالا نشنیده بودم روه بزرگ.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    8 1
    عاجزانه از هنرمندان سینمای ایران درخواست می کنم مدتی دست نگه دارید
  • RO ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    35 7
    مرگ بر ترانه علیدوستی ضد اسلام
    • دکتر فریماه رجاوند IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      2 0
      احسنت
  • حامد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    31 0
    در این جامعه کارگر از صبح زود تا پنج عصر کار می کند و در پایان ماه حقوقی دریافت می کند که فقط زنده بماند تا بتواند کار کند. معلم و فرهنگی با مدرک ارشد و دکتری در پایان ماه حقوقی در حد همان کارگر یا اندکی بیشتر و کمتر دریافت می کند تا زنده بماند. این اقشار جامعه اگر دندانشان درد کند حتی گاهی هزینه کشیدن دندان را هم ندارند. چون برای مثال کشیدن دندان عقل بیش از یک میلیون هزینه دارد. این اقشار در تأمین اولیه ترین نیازهای خود هم دچار مشکل اند. تحصیل کرده های جامعه بسیاری بیکارند و جزو محروم ترین اقشار جامعه اند. در چنین جامعه ای بازیگر سینما و برخی از ورزشکاران پول پارو می کنند. بسیاری از این سلبریتی ها از کمترین سواد و مدرک هم بی بهره اند و در عمر خود اصلا نه درسی خوانده اند نه دانشگاهی رفته اند و امتحانی داده اند. و فقط تفریح و خوش گذرانی کرده اند. نتیجه وضع کنونی می شود.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    28 0
    در این خونه رو تخته کنید چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی غلطی نمیکنه این سینما باید تصفیه بشه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 3
    هنرمند
  • محمدایوب IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    6 0
    چی شده گویا مسابقه است
  • سید فروزان CH ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    41 0
    یعنی ۸۰۰زن تحت تجاوز قرار گرفتند در سی سال اخیر و هیچکدام هم اعتراضی نداشتهاند ،اما همزمان با بعضی اعتراضات بخاطر گرانی و ساختمان متروپل و فستیوال هم جنس کرایی کن و ادعای منافقین و دشمنان برای بر اندازی ،یکباره این ها غیرت زنانگیشان گل کرده و مدعی تجاوز به آنها شدهاند شاید هم مثلا بک کارگردان به بکی از آنها کفته این صحنه خوب نبوده دوباره فیلم بگیریم ،شده تجاوز,یا مثلا دهان علیدوستی بوگند میداده کارگردان گفته دهانت بو‌ میده اینهم شده تجاوز عجب
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    1 0
    این تیتر چه معنایی داره؟
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      20 0
      معناش اینه که در کشورما بر خلاف اون طویلهٔ یانکی‌ها قانون حکمفرماست و هرکسی اگر بهش تعرضی شده همون روز باید بره شکایت کنه و اگر تهمت بزنه باید یا مدرک بیاره یا بره زندان!!! دم جناب رضایی گرم ، یقههٔ این دروغگو ها رو بگیر و پته شونو بریز رو آب!!!!
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    1 0
    همش ‌‌‌به‌خاطر پول آقا
  • شقایق DE ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    42 0
    اینجا علامت سؤالی بزرگ است،، چرا همان دفعه اول که مورد اذیت واقع شده اند اعتراض و قطع همکاری ولو در خلال بازیگری و نمایش اقدام نکرده اند. اگر مرد هوس باز ی به زنی ابراز علاقه میکند و زن سکوت و یا اعتراضی نمیکند این نشان میدهد خانم راضی است و گر نه زن نجیب و اصیل و با حیا یا همان موقع میزند تو گوش ان مرد یا ازش همان موقع شکایت و یا حداقل قطع همکاری میکند که در مورد این زنان همچین اقدامی نشده. زن اصیل ایرانی با حیا و غیرتمند است و غرور و نجابتش را با هیچ چیز. نمی فروشد. اصل مطلب در این است که فرضأ این زنان راست میگویند ولی در حقییقت برای مشهور شدن و ،،پول،، تن به هر کاری دادده اند و نهایتأ وقتی از پول و شهرت اقناع شدند به خارج از کشور میروند و ادعای پاک دامنی و ....میکنند. گروهی از بازیگران که به خارج کشور میروند و ماندگار میشوند اصولأ به روابط زن و مرد بر پایه سنتی و شرعی اعتقادی ندارند و سبک آزادی جنسی غربی را که بر پایه و اساس جفت گیری حیوانی است انتخاب میکنند. در اینجا بایستی از قشر محترم هنرپیشگان زنی که در ایران بازیگری کرده اند و. با اصالت بوده و هستند تشکر ویژه کرد ، اینان کسانی هستند که تحت هیچ شرایطی تن به خفت و خواری نداده و نمیدهند و چنان رفتار میکنند که حتی شیطان هم جرأت نمیکند نگاه چپ به آنها بکند. خاک عالم بر سر آن زنی که برای دیده شدن تن به هر کاری میدهد و وقیحانه جار میزند که بله منم آلوده شدم. تف به شما زنان بی غیرت و بی حیا ، و البته لعنت خدا بر مردان هوس باز نا مرد که چشمشان دنبال دیگر زنان است.
    • حمیدرضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 1
      *** عرض ادب و احترام فراوان --- درود بر پایگاه های خبری ارزشمند و مشرق نیوز و تبریک تبلور سواد رسانه ای خوانندگان --- بار دیگر آثار پسا دولتی 11 و 12 در فرهنگ و هنر اجتماع سعی نمود با یک التهاب غربی ضد اجتماعی بهره برداری نماید ..... این التهاب قبلا در بطن دولت 11 برای افرادی در سیستم انتظامی و امنیتی بستر یو جود آورده بود ... بدون تعارف هدایت صحیح رسانه های ارزشمند چاشنی انفجاری این التهاب را خنثی نمود و امروز فقط یک بسته ضد اجتماعی بدون اثر باقی مانده است و فرجام خواهی اساتید هنری قطعا ریشه های این سناریو را خواهد خشکاند . نگارنده این سطور در نقطه مقابل از نفر اول نیروی انتظامی می پرسد و فنی سیستم انتظامی سعی نمود با گزارش سازی بر علیه نیرو های تایید شده در دولت 12 زمینه سازی نماید سکوت و منفعل رفتار نمود. ؟؟؟ برای کدام پشت پرده و چرا سرهنگ اکبرپور برای ایجاد ارتباط بین من و همسر خودش تلاش داشت ؟؟؟ و فراتر سیستم امنیت علیرغم گستردگی زمینه سازی در سطوح بالا و اطلاع اقدام بعمل در زمان خودش را بوجود می‌آورد . ؟؟؟ پاسخ دور نیست و بهتر است از اینجا هدف گذاری شود آثار این شکست های انتظامی و حفاظتی را در کجا باید جستجو کنیم . با صراحت ضمن قدردانی از نجابت و بزرگی فرهیختگان ارزشمند رسانه از بابت نجابت تان در این چند سال تشکر فراوان دارم ...
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      3 0
      دمت گرم گل گفتی....
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    18 0
    کار خوبی کرده . اتهام تعرض آبروی شخص را بر باد می دهد . اگر اثبات شود و مجازات کردند عبرتی برای دیگران است اگر دروغ بودن آن اثبات شود باید برای تهمت زنندگان مجازات تعیین و حیثیت افراد بازگردانده شود هرچند صحبتها باقی خواهد ماند
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      3 0
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    11 1
    کار درستی کرده اصلا قابل قبول نیست بی سند و مدرک به کسی اتهام وارد کنی اینطور سنگ روی سنگ بند نمیشه این بانوان اگر سند و مدرک دارند سند و مدرک رو کنند و به دادگاه شکایت ببرند و اگر اینکار بین هم صنفی های خودشون هزینه داره و ممکنه از سمت هم صنفی ها با تحریم و بایکوت روبرو بشوند پای هزینه های این کار بایستند این خانم ها مدعی هستند آزار دیدند اول اینکه معلوم نمی کنند آزار دقیقا یعنی چی؟ آزار زبانی و اهانت کلامی یا آزار بدنی و ...؟ اینطور مبهم صحبت کردن ذهن آدمو هزار راه میبره دوم اینکه ادعا می کنند آزار دیدند اما در همین سینما تا بالاترین مراحل رشد کردند پس یعنی از این شرایط آگاه بودند و تن به این موضوع دادند؟ سوم اینکه چرا همان وقت شکایت نکردند که جرم قابل اثبات باشه؟ از دو حالت خارج نیست یا اینکه تا اندازه ای دروغ گفتند که با توجه به مصاحبه های زیاد این تقریبا منتفی هست و اصل موضوع روابط ناسالم در سینمای ما قطعا هست یا اینکه به این موضوع آگاه بودند و ترجیح دادند سکوت کنند و توی همین شرایط کار کنند خانم مرجان محتشم سال ها قبل مصاحبه کردند و گفتند بخاطر این شرایط دیگه ادامه ندادند اما این دوستان سکوت کردند و کارشونو ادامه دادند موضوع هر چی که هست ادعای بی سند و مدرک اصلا قابل قبول نیست چون اینطور هر کسی میتونه ادعایی کنه بی اونکه ادعاشو ثابت کنه چون اثبات آزار بدنی و ... برعکس آزار کلامی اونقدر سخت نیست
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    14 0
    جنبش me_too در ایرانی که با جرائم مثل تجاوز در صورت اثبات به شدت برخورد قضایی می شود ،می خواهد نقش دختر کم سن سال پاکی ،که با حیله وزور،به دفعات مورد تجاوز قرار گرفتن را بازی کنند!؟واز ان طرف نقش لیدر معترض به تمامیت هویت ایرانی را دارند!؟
  • تک سوار IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    34 0
    فاسد ها افتادن به جون هم. اون موقع که سلحشور گفت سینما شده خونه یادتونه ادای مریم مقدس رو در میاوردید؟ جامعه ای که شما می خواهید ایجاد کنید چیزی نیست جز جامعه پر از تجاوز و تهمت.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    2 0
    هم زنان به جرم افترا محاکمه میشن چون مستندی درباره اتهام وارده به ایشان ندارند و هم اگر آقا زده باشه دیگه حلالش
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    15 0
    اگر تهمت دروغ زدند باید تاوان پس بدن اگر هم راست میگن باید با مدرک اثبات کنند و متعرض تاوان پس بده.
  • سعید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    11 0
    سینما نیست که :)
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    1 0
    آدم بلیط سینما باید پرداخت بکنه؟
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    3 9
    تنها در ایرانه که مجرم شاکی میشه!!
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      0 0
      مجرم بعد از تصمیم دادگاه مجرم میشه، اگر از از کسی حتی شکایت هم نشده طرف متهم هم نیست چه برسه به مجرم!!! فعلا اون دوتا خانم به افترا متهم شدن از طرف این آقا و باید دید آیا مجرم شناخته میشن یا نه!!!!!!
    • سید IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      5 1
      مجرم کسی است که جرمش اثبات شود، وگرنه هرکس می‌تونه علیه دیگری ادعایی کنه و او هم مجرم قلمداد بشه.
    • محمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      5 1
      اون تو دادگاه مشخص میشه نه با نظر مشتی سلبریتی دوزاری
    • اهبرخان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      19 1
      نخیر عزیزم. اگر خانم ها واقعا بهشون تعرض شده می تونستند حداقل یک برگه شکایتی بنویسند به مسئوول مربوطه بدهند نه اینکه در زمان تعرض حال و پولو ببرند بعد فیلشون یاد هندوستان کند. سلبریتی های دو زاری عوضی
  • کریم IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    14 0
    کاملا مشخصه که اینهم پازلی از طرح ترور آرامش جامعه ایرانی که همان حرکت بعدی جنبش می تو هستش می باشد این شکایت بدون نتیجه مختومه خواهد شد و صرفا اذهان عمومی مشوش تر خواهد شد تا حرکت بعدی برای نابودی کامل فرهنگ مردم ایران نیز به اجرا در بیاد این روش های غیر اخلاقی و حیوانی برخی سلبریتی های بی شرفی سمتی از برنامه های سرویس های اطلاعاتی صهیونی هست
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    7 0
    شرایط داغون حاکم بر سینما. برخی هم خدا رو میخوان هم خرما رو؛ هیچ وقت اینا باهم جمع نمیشن، تا بوده همینه. روابط بین آدم ها تابع الگوهاییست، برخی بهش میگن اخلاق. خدا میگه آقا این چارچوب تو هست که خارج از اون رفتار کنی متجاوزی و به خودت ظلم کردی! حرف خداست، مال من نیست. بهد تو دوست داری هرجور عشقت میکسه تو جامعه رفتار کنی، حالا هرچی؛ نمیگم حقتِ اینطور سرت بیاد، خدا من رو ببخشه اگه اینطور فکر کنم و بد یکی رو بخوام اصلا حرفش هم زشته؛ ولی این تابع همون الگو هست. دست درازی اینجوری اتفاق میوفته و این واقعیته. میخواد خوشمون بیاد، میخواد نیاد؛ این یک واقعیت است. آدم خوبه در برابر حق تسلیم باشه و اینقدر دنبال سفسطه و تفسیر نره.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    11 0
    لیدر (انگلیسی) = سردسته / کمپین (انگلیسی)= پویش و کارزار / سلبریتی (انگلیسی) = چهره
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    26 0
    مردم حوصله شما بازیگرا را ندارن .
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      6 0
      دقیقا من خودم از هرصدخبر درمورد بازیگران شاید یکیش رو بخونم اونم بهاره رهنما که یه کم بخندم یا بهش ف.ح.ش بدم و یا زن محمد زاده که آخرش بنویسم تو افغانی برو کشورت نمیخواییم ببینیمت.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    این گونه اتهامات عمدتا در دادگاه‌های بشری قابل اثبات نیست فقط در محکمه عدل الهی به حق حکم خواهد شد.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    زن هنرمند چون دوربین و غیره نداشته بعیده بتواند اثبات کند ولی ممکنه ادعا شود صیغه کرده بود
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    2 0
    لجن زار و لجن ها. خدا بیامرزه فرج الله سلحشور رو که گفت فاحشه خانه است سینما
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    2 0
    فاحشه های سینمای ایران رو ممنوع الکار کنید کسی نیست جواب منو بده
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 0
    همتون برید جهنم.لانه فساده نه سینما.از اولشم همین بوده و تا آخر همینه.زن که بازیگر بشه یا سالم نیست یا سالم نمی‌مونه.
  • US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    بنظرم بهشون وکیل تسخیری هم بدید
  • محمد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    اگر تعرض ثابت شود باید متعرضان حتما مجازات شوند. اما اگر تعرض ثابت نشود تهمت زنندگان باید مجازات شوند و تازیانه بخورند چوم چهار شاهد عادل نیاز دارد. فقط بنده سوالم این است در طول این همه سال چرا لال بودند و هی بازی می کردند و مورد تعرض قرار می گرفتن؟؟؟؟اگه یه دفعه آشکار شد برای همه که هیچ اما اگه بقیه می دونستن چه خبره... خیلی عذر میخام حد زنا برای هر دو طرف ثابت میشه.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    امیدواریم این اتفاقات در حوزه سینما ، منجر به خود آگاهی اصحاب این حوزه و صنعت فرهنگی کشورمان شود .چرا که در دهه های اخیر . مثلا علیرغم تجربه موفق فیلم های مربوط به دوران دفاع مقدس که با استقبال وسیع مخاطبان در داخل کشور روبرو شد . باز الیت تحت لوای پول و تبلیغات و حمایت از این نوع. بازی و داستان ها ، سعی نمود . انگار که با مردم هم آوائی کمتر نشان داده و القائات که اگر فیلم خوب میخواهید همان است که در بیرون کشور در فستیوال ها از آنان اسم یرده شود و هنرپیشگان و کارگردانان نیز با ظاهری غربی که بخیال خودشان با دستمال و کلاهی بر سر ، سر مسئولان و مردم کشور کلاه میگذارند که مراعات نموده اند و جواز ادامه کارشان آسیب نبیند . و رفته رفته وقاحت را قورت داده و اظهارات مشعشعانه سر دادند ، تعجبم از مسئولین امور فرهنگی کشور بود مانند بسیاری از دوائر دولتی هم راه و هم زمان سستی و رخوتی و تنزل توجه . بر عکس اینکه شاخک های حساسیت شان بنجنبد . جای گرفت ، اینجاست که هنرمندان متعهد ، دست بکار شوند و این میدان را از عناصر نا سالم پالایش کنند و با توجه به فرهنگ غنی و روایت و داستان و اتقاقات داخلی و خارجی و همین حوزه دفاع و امنیت و سیاسی بعد از انقلاب و حتی قبل از انقلاب را بنحو شایسته . فیلم بسازند . که هم حق خود و حق مردم و انقلاب را از این پرورش یافتگان دنیای فاسد سینمائی که خودشان بوجود آوردند و بنوعی به همه دهن کجی میکردند . باز ستانند .
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    آقایون حزب اللهی تو رو به خدا در این دعوای جماعت فاسد سینما دخالت نکنید. کاری نکنید که این دعواها به ناحق به نظام گره بخورد.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    نتیجه شورای انقلاب فرهنگی که امثال ازغدی را تحمل نداشت . 2030 مثالش ، الی بقیه .
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 4
    بااین کچلی، زشتی و بدترکیبی، .-بهترین خوشکلها وباهوشهارو هم انتخاب میکرده
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 3
    واقعا چنین بازیگران زن با اراده با قدرت باصلابت وباهوشی ...عجیبه گیر موشترین وبی عرضه ترین آدمها بیافته(اگر یک قلندر خوش تیب خوش هیکل سلبریتی باهوش هم میافتند آدم میگفت ازجنس وخصوصیات متناظرند
  • FR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    این ترانه که ووولللللش اون شبنمه رو یکی بهش بگه این بهت تجاوز اجباری کرد ! خودت چرا رفتی تو خونه ی ی پیرمرد و زندگی ی پیرزن رو به هم زدی آخر عمری !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 6
    چرا شما به عنوان رسانه دارید پاکسازی می کنید؟!!! همین شماها با موجه نشون دادن این بازیگرا موجب فساد شدید. چون خارجه و با سعودی مصاحبه کرده پس حرف هاش نادرسته و بازیگران پاک و زلالند؟؟؟!!!!
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 1
    دوستانی که هر دو طرف را سیاسی میبینند کاملا اشتباه می‌کنند فساد جنسی درسینمای تمام دنیا وجود دارد در ایران به دلیل اینکه هنر پیشه زن مطرح حقوق بالایی نسبت به جامعه پیدا میکند بیشتر است ومردان مسئول سینما از این مسئله سو استفاده می‌کنند این ازقبل هم بوده بعد هم خواهد بود وفقط در سینما نیست حالا خانم یا با رضایت رابطه داشته یا اجبار اما مرد از جایگاهش استفاده جنسی کرده متاسفانه قانون ایران بگونه ای است که اثبات این موضوع بعد از چند سال برای زن نه تنها غیر ممکن است بلکه باعث ابرو ریزی او میشود اگر گروهی از خانم‌های هنرپیشه این موضوع را مطرح کرده اند به معنی معاندبودن نیست باید سینما بگونه ای باشد که هر زنی بتواند بدون فامیل بازی رشوه ورابطه وارد شود وآنکه استحقاقش را دارد رشد کند سیستم قضایی باید درست برخورد کند ‌طبق فرمایش امام ظالم جای مظلوم ننشینید به زن هم تعرض شود هم بعد سال‌های که قضیه مطرح میشود تازه مرد خاطی اعاده حیثیت کند
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    تعرض! نه اینها آدمهای خوبی اند وفقط با هم بستنی می خورند بصرف ....!!!!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    احتمالآ ترانه علیدوستی وهم پالکی هایش قصددارندافرادموجه سینمارا مورداتهام قرارداده تاآنهارا ازصحنه سینما حظف نمایند.
  • محمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 0
    سلام اگر خانم های هنرمند حجاب شون و رقاارهاشون و طرز صحبت هاشون براساس معیار دینی و اسلام بود و این همه بزک و دوز توی سرو صورتشون نبود و یا لباس هاشون پوشیده و اندام نما نبود و اصلا اگر حریم خودشون را حفظ می کردند به خاطر ستاره شدن ارزش های وجود خودشون رو به نمایش نمی گذاشتن الان همچین اوضاعی نداشتن. سلبریتی ها کارشون جارو کردن پول و گرفتن گرین کارت و توهین به مقدسات دین و کشورشان هست. هنرمند بودن یعنی ظرفیت داشته باشی که شرافت و انسانیت خودت را حفظ کنی و نه برای ستاره شدن خودت را عرضه کنی و بعدش هم بگی به من تعرض شد و... چرا همه شون توی این سال ها لال بودن؟!!!یک دفعه موج راه انداختن که تعرض شده و ...
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    6 0
    به به این سینما چقدر رشد کرده جشنواره کن در سال ۱۳۲۵ تاسیس شده وقبل از انقلاب درمدت ۳۲ سال فقط یک ایرانی جایزه گرفته اما درمدت ۴۴ سال پس از انقلاب ۴۱ ایرانی جازه گرفتن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 0
    فساد در خانه سینما
  • کارمند ساده IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 1
    این یک روش بد دیگری که چهره ها برای خودنمایی بین جمهور ملت ایران برگزیده اند و الا تو خود بخوان حدیث مفصل از این ....
  • مصطفی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 1
    باید دست های پشت پرده رو دید باید قصد و غرض از بیان این حرف رو دید. اینا اسباب بازی دشمن هستند و مردم نباید تو زمین دشمن بازی کنند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    سولاخ لایه اوزون هم از چین و امریکا شکایت کرده
  • حجت RU ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    من می خوام بدونم این رافت اسلامی کیه و چکارس که هر بی سروپاییو که می خوای مجازاتش کنی از ترسش قانون پا پس می کشه؟ چه غول بی شاخ و دمیه مگه؟
  • zohreh IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    4 1
    حقوق مردها در جهان رعایت نمی شود زنان در ایران پررو شده اند جتی در ادارات دولتی. این خانمها ار مردها مهریه شنگین می گیرند اما با خارجی ها ازدواج می گنند و عاشق اروپا و آمریکا هستند.
  • مینا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    وقتی آدم تشنه است آب می خواهد من مجرد هستم و شوهر می خواهم. این ترانه علیدوستی با کرم فیاقه اش را خوشکل کرده و گرنه سیاه است. تجاوز قاچاق نامهایی است که ادم ها روی کار آورده اند و گرنه بی معنی است . من خوشکل تر از بازیگرهای سینما هستم. همین بازیگرهای سینما اکر درخارج زندگی می کردند پنج تا شوهر کرده بودند. زیرا که خانمهای ایرانی تنوع طلب هستند.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    حبیب رضایی باید اعاده حیثیت کند وترانه علیدوستی و فرشاد جو باید پاسخگو باشند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس