آمادگی ایران برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات با سنگاپور

سفیر ایران در دیدار با وزیر امور اجتماعی و خانواده سنگاپور بر آمادگی جمهوری اسلامی برای توسعه مناسبات با سنگاپوردر حوزه‌های مورد علاقه دوطرف تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «بهنام بلوریان» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود،  پس از ملاقات با وزیر خارجه سنگاپور، امروز (دوشنبه) ۱۷ خرداد ماه با «ماساگوس ذولکفلی» وزیر امور اجتماعی و خانواده و وزیر مسؤولان امور مسلمانان این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.  

سفیر کشورمان با اشاره به روابط مثبت ایران - سنگاپور و با یادآوری پنجاهمین سالگرد مناسبات جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور در سال آینده، بر آمادگی کشورمان برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات فیمابین، در حوزه‌های مورد علاقه طرفین تاکید کرد.  

در این دیدار امکان همکاری دو کشور در قالب کارگروه توانمندسازی اقتصادی بانوان ذیل سازمان آیورا و نیز انجام پروژه های مشترک همکاری و تبادل تجربیات در حوزه توانمندسازی زنان در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.  

ماساگوس ذوالکفلی در این ملاقات،  با یاد آوری تاریخ و تمدن غنی و چند هزار ساله ایران، توانمندی قابل توجه زنان در امور اجتماعی و اقتصادی در ایران را مورد اشاره قرار داد و تحسین کرد.  

همچنین بلوریان در این دیدار در خصوص شرایط مسلمانان و سیاست‌های دولت سنگاپور در قبال مسلمانان با ماساگوس ذولکفلی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس