کد خبر 1383762
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵
هراس صهیونیست‌ها از انتقام خون شهید «صیاد خدایی»

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد، اسرائیل از ترس انتقام ایران، قصد دارد کشورهای بیشتری را در لیست هشدار سفر برای اتباعش قرار دهد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یک شنبه گزارش دادند که تل آویو قصد دارد کشورهای بیشتری را به لیست هشدار سفر اتباع این رژیم اضافه کند. 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته از ترس ایران و انتقام خون شهید صیاد خدایی به شهروندانش درباره سفر به ترکیه هشدار داده بود. 

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، به دلیل نگرانیهای امنیتی مقامات این رژیم از اقدامات ایران، وزارت خارجه در حال بررسی این مساله است که به غیر از ترکیه، اتباعش را از سفر به کشورهای بیشتری منع کند و درباره آن هشدار سفر صادر کند. 

کانال ۱۲ این رژیم بدون ذکر منبع، به این نگرانی اشاره کرد که ایران ممکن است در تابستان بخواهد انتقام صیاد خدایی را بگیرد. این گزارش نگفته است که چه کشورهایی برای توصیه منع سفر در نظر گرفته شده‌اند.

این گزارش پس از آن منتشر شده که شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در ماه گذشته هشدار سفر خود به ترکیه را اصلاح کرد. این شورا اعلام کرده که تهدیدی ملموس برای اسرائیلی‌ها از سوی ایران در ترکیه و کشورهای اطراف وجود دارد.

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز ۹ خرداد، در دیدار با خانواده صیاد خدایی با اشاره به اینکه "همه مردم ایران خواهان انتقام خون این شهید هستند" گفت: «ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    بایدم بترسن
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    خوبه همه دنیا از ما هراس دارند ولی نمیدونم چه جوری تو عمق خاک استراتژیک ما نیروهای نظامی ما را ترور میکنند و دست و صورت رو میشورند و ساکشون رو جمع میکنند و میرن ،خدا به خیر کن از این همه تررررس
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    هراس صهيونيست ها ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس