کد خبر 1383367
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
دمای هوای ‌بوشهر به ۵۰ درجه بالای صفر می‌رسد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر از افزایش دما و رطوبت هوا در استان خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اواخر هفته جاری عمدتاً در مناطق غیر ساحلی استان دمای هوا به آستانه ۵۰ درجه میرسد.

به گزارش مشرق، زهرا راستگو با اشاره به اینکه تا اواسط هفته آینده، خلیج فارس نسبتاً آرام پیش‌بینی می‌شود اظهار داشت: به سبب وزش ملایم بادهای جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش می‌یابد.

وی از افزایش دما هوا در نقاط غیرساحلی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امروز بالاترین دمای هوا در شهرستان دشتستان 47 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد و رطوبت هوا در نقاط ساحلی استان به حدود 100 درصد رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: امروز بالاترین دمای هوا در شهر بوشهر 35، برازجان 47، خارگ 41، دیلم 43، بهرگان 43.5 و دیگر نقاط استان بوشهر بین 35 تا 41 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

راستگو وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر را تا آخر هفته جاری مورد اشاره قرار داد و افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز چهارشنبه هفته جاری در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان، آرام است.

وی با بیان اینکه طی این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در این هفته دما و رطوبت هوا در غالب مناطق استان روند افزایشی خواهد داشت و در برخی از روزها به خصوص اواخر هفته جاری، عمدتاً در مناطق غیر ساحلی استان دمای هوا به آستانه 50 درجه خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    یا خدااااااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس