کد خبر 1383090
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مقاومت اسلامی نجباء کاریکاتور «امجد رسمی»، روزنامه "الشرق الاوسط" لندن را منتشر کرد.

تعامل غرب با اوکراین جنگ‌زده! +کاریکاتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    11 0
    غرب به سرکردگی آمریکا و با خیانت زلنسکی اوکراین را گوشت قربانی مطامع حیوانی خودش کرد. خروس جنگی و انداختن سگ ها به جان هم یک فعل گناهه که در غرب یک سرگرمی لذت بخش و قماره.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور قیمت نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی ، بایکوت ورزشی و .... مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : اروپای ساحل آرامش را طوفان زده نموده و در نتیجه 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • کاظم۲۰۲۲ IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    6 1
    سلام ایا کسی هست که سخن مرا بشنود دوستان چرا هیچ یک از سلبریتیها از ظلمی که در بلوچستان به زنان بلوچی توسط مردان بلوچ میشه حرفی نمیزنه؟ چرا زنان بلوچ نمیتونند درس بخونن چراباید تن به چهار همسری بدن چرا هیج کس از زنان بلوچ حرفی نمیزنه چرا حکومت از زنان بلوچ حمایت نمیکنع مگع اونها ماشین جوجه کشی هستند #نه_به_ظلم به زنان بلوچ توسط مردان بلوچ
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      2 0
      هِلو، ببخشید سلام، آیا کسی هست که به داد ما مردان سیاهپوست آمریکایی برسه؟ هرروز پلیس وحشی آمریکا چندین نفر از مارو بی دلیل به گلوله میبنده و صدا از هیچ، ببخشید چی بهش میگفتین، آهان هیچ در دنیا در نمیاد!! برادران ایرانی لطفا به داد ما سیاهپوستان آمریکایی برسید!! ‌‌‌‌# نه_به _کشتار_سیاهان!!!!!
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 0
      شما تشریف ببرید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یه آمار از دختران بلوچ در حال تحصیل بگیرید بد نیست به غیر از آمار فارغ التحصیلان . مردم بلوچ بسیار هم دختران خود را دوست دارند هرچند برخی ازمناطق محروم است اما باز همه تلاش خود را می کنند تا دخترانشان ادامه تحصیل دهند .
  • FR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    آخرین نشانه برای شناخت غرب ظالم و جنایتکار همین جنگ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس