ویژه ها

عماد باقی و همفکران وی همان جماعتی هستند که با هشتک «نه به اعدام» همواره از جانیان و قاتلان و جنایتکاران حمایت کرده اند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

********

** اگر از خواسته های خود کوتاه نیاییم، اسرائیل منطقه را به آتش می کشد

روزنامه آرمان در مطلبی به قلم «علی بیگدلی» فعال اصلاح طلب نوشت: «وضعیت فعلی که در آن به سر می‌بریم، عملا دارد مذاکرات و موضوعیت برجام را به یک چالش تیره کننده می‌کشاند...غربی‌ها به‌طور کلی و مخصوصا آمریکایی‌ها از تصویب و موفقیت در برجام ناامید شدند...چنانچه طی روزهای آینده ایران به آژانس جواب ندهد و آژانس اعلام کند که ایران از ادامه همکاری و معرفی سایت‌های اعلام نشده، خودداری کرده، ممکن است پرونده ما در شورای حکام در جلسات آینده مطرح شود که اگر رأی منفی دهد و شورای حکام ما را محکوم کند، پرونده ما به شورای امنیت می‌رود نتیجتا تحریم‌های جدیدتری علیه ما اعمال خواهد شد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «از طرف دیگر ممکن است ایران یک اقدام تلافی جویانه‌ای در پیش بگیرد و دست به غنی سازی بیشتر از ۶۰ درصد بزند، سانتریفیوژهای پیشرفته‌تری را تولید کند که این خود می‌تواند بهانه‌ای به دست آمریکا و اسرائیل دهد که دست به اقدامات متقابل بزنند

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «به عنوان یک کارشناس پیشنهاد می‌کنم در شرایط فعلی طرفین از سطح خواسته‌های خود بکاهند. موضوعی که باید به آن توجه شود و بارها مقامات کشورمان و همچنین آمریکایی‌ها ابراز کرده‌اند که فقط درباره تحریم‌های مرتبط با برجام مذاکره می‌کنیم. بنابراین در شرایط فعلی به نفع منافع ملی نیست که دست به یک سیاست انتقام‌جویانه بزنیم. اسرائیل چنانچه دست به اقدام احمقانه‌ای بزند، منطقه را به آتش می‌کشد

عماد باقی: در جامعه ایرانی، جان انسان‌ها ارزشی ندارد/اگر از خواسته‌های خود کوتاه نیاییم، اسرائیل منطقه را به آتش می‌کشد

در هفته های اخیر طرف آمریکایی و اروپایی با تشدید فشار علیه ایران و تهدید و ارعاب در پی امتیازگیری یکطرفه بدون لغو تحریم ها هستند.

هدف اصلی طرف غربی این است که آمریکا بدون هزینه و به عبارتی بدون تغییر در تحریم ها به برجام بازگشته و در ادامه، مطالبه از ایران درخصوص دائمی کردن برجام و تعمیم توافق هسته ای به حوزه موشکی و منطقه ای کلید بخورد.

این یعنی مجددا «هسته ای برود ولی تحریم ها بماند» و در ادامه توان دفاعی و قدرت منطقه ای نیز به همین سرنوشت دچار شود.

با اینحال برخی رسانه های منتسب به جریان اصلاح طلب در داخل در نقش تسهیل کننده این پروژه ضدایرانی و مغایر با منافع ملی، ظاهر شده و در پازل طرف غربی بازی می کنند.

این طیف، با کوچک نمایی توان ایران و بزرگنمایی توان آمریکا و رژیم صهیونیستی، نسخه ذلت و حقارت پیچیده و آدرس غلط می دهد. این جریان سیاسی با دوگانه دروغین «مذاکره- جنگ» مدعی است که اگر به خواسته آمریکا و تروئیکای اروپا تن ندهیم و بر لغو تحریم ها اصرار کنیم، این روند به جنگ و آتش گرفتن منطقه ختم خواهد شد.

این ادعا در حالی است که اسرائیل اکنون در شرایط بسیار بغرنجی به سر می برد. این رژیم جعلی و غاصب هم در داخل سرزمین های اشغالی و هم در منطقه با بحران های متعددی دست به گریبان است و اصلا در موقعیتی نیست که بتواند در مقابل ایران قد علم کند.

** عماد باقی: در جامعه ایرانی، جان انسان ها ارزشی ندارد

«عماد باقی» از افراطیون اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه سازندگی با عنوان «ارزش جان آدمی» نوشت: «فاجعه آبادان دو بخش دارد، یک بخش فرآیندی است که منجر به حادثه شده و یک بخش هم محصول این فرآیند که عبارت است از کشته شدن عده ای از انسان های بی گناه. قبل و بعد از کشته شدن آنها شاهد فرآیندهایی هستیم که هر دو در یک چیز مشترک اند؛ آن هم غیبت ارزش و اهمیت و صدرنشینی جان آدمی است.»

این فعال اصلاح طلب در ادامه نوشت: «نمونه دیگری از غیبت جان آدمی و جایگاه آن در خبرها، حادثه ای بود که درست چهار روز پیش از متروپل رخ داد. روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت...شخصی مسلح در یکی از ادارات ایلام...با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده است. بر اثر پرتاب نارنجک ۴ نفر فوت شده و ۵ نفر مجروح شده اند. اخبار دیگر حاکی است مهاجم که کارمند اخراجی بوده پس از آن دست به خودکشی زد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «وقتی ارزش جان آدمی در جامعه ای از بین رفته باشد، همه به این حوادث به چشم یک عدد نگاه می کنند. عدد ۴ که می تواند در مورد هر چیز دیگری هم صدق کند. چهار انسان، چهار سنگ، چهار قطعه چوب یا چند شی دیگر...جامعه و حکومت از کنار این اعداد به راحتی می گذرد. این خبر هم مانند بسیاری از خبرها که یا به دلیل سیاسی نبودن و یا به دلیل اینکه مورد بهره برداری از سوی جریان های سیاسی قرار نگرفته است، زیاد دیده و تحلیل نمی شود.»

عماد باقی: در جامعه ایرانی، جان انسان‌ها ارزشی ندارد/اگر از خواسته‌های خود کوتاه نیاییم، اسرائیل منطقه را به آتش می‌کشد

افراطیون اصلاح طلب تخصص ویژه ای در نمک پاشیدن بر زخم مردم دارند.

امروز آمار فوتی های کرونا به عدد صفر رسید. این خبر مسرت بخش نتیجه ماهها تلاش و ازخودگذشتگی مدافعان سلامت در جای جای ایران است.

همچنین این نتیجه خوشحال کننده و بسیار مهم، نتیجه تلاش روزافزون دولت در حدود ۹ ماه اخیر است. مردم به خاطر دارند که در شهریور سال گذشته آمار فوتی های کرونا به ۷۰۰ نفر در روز رسید. کارشناسان پیش بینی کرده بودند که اگر همین روند ادامه پیدا کند، کشته های روزانه کرونا به ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید.

اما خوشبختانه با مدیریت جهادی دولت سیزدهم و در عین حال بدون برجام و بدون FATF ما در حدود ۹ ماه از ۷۰۰ کشته به صفر کشته در روز رسیدیم.

و اما افراطیون اصلاح طلب هیچگاه به این موارد توجه نمی کنند؛ چرا!؟ به این دلیل که کارویژه آنان یأس آفرینی و هراس افکنی و القای آینده سیاه و تاریک و بن بست نمایی در امور کشور است. «اکبر گنجی» اصلاح طلب فراری، پیش از این گفته بود: «ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی هستیم. وظیفه ما فرو پاشاندن سازمان اجتماعی و کشاندن مردم به خشونت جمعی است... گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی، مدافع حقوق بشر، فمینیست و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی هستیم.»

عماد باقی مدعی شده است که «در جامعه ایرانی، جان انسان ها ارزشی ندارد». این ادعای مغرضانه و دروغین، توهین به تمام ملت ایران است. توهین به مدافعان سلامت، توهین به تمام افرادی که این روزها در لباس آتش نشان، هلال احمر، اورژانس و...جان خود را بر کف دست گرفتند و در محل فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشغول کار و تلاش شبانه روزی هستند.

اتفاقا این افراطیون اصلاح طلب هستند که جان انسان ها برایشان هیچ اهمیتی ندارد. عماد باقی شخصی است که سابقه حمایت از گروهک های تکفیری تروریستی ضدایرانی را در کارنامه خود دارد. همان جنایتکارانی که با چراغ سبز آمریکا و حمایت برخی حکام مرتجع در منطقه، زن و مرد و کودک و پیر و جوان را وحشیانه به قتل رسانده اند.

افراطیون اصلاح طلب حتی با سرکرده های گروهک های تکفیری تروریستی نقطه اشتراک دارند. برای نمونه عبدالمالک ریگی در فتنه ۸۸ صراحتا از سران فتنه و لیدرهای آشوب حمایت کرد.

اگر «نسخه سازش» جریان تندرو اصلاح طلب در سالهای گذشته در ایران پیاده می شد و برجام موشکی و منطقه ای کلید میخورد، اکنون مدت ها از جولان تروریست های وحشی تکفیری در کوچه و خیابان های تهران و همدان و کرمانشاه و دیگر نقاط کشور سپری شده بود و مردم ایران هیچگاه روی آرامش را نمی دیدند و آنجا بود که دیگر جان مردم ایران کاملا بی ارزش می شد.

عماد باقی و همفکران وی همان جماعتی هستند که با هشتک «نه به اعدام» همواره از جانیان و قاتلان و جنایتکاران حمایت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • NL ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    12 4
    علی کریمی یا مالیات دوران بازی‌در پرسپولیس و تیم‌ملی رو پرداخت بکن یا تو دزد هستی.
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      4 0
      رژیم جعلی صهیونیستی اگر دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم سرمایه های اسرائیل(افساد طلبان) بهتره سکوت کنند.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      2 2
      جان مردم ایران در زمان دولت بی کفایت روحانی ارزش نداشت و به بهانه تحریم و FATF واکسن وارد نمی کردند و سلامت مردمو برای مذاکره با امریکا گروگان گرفته بودند.
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      2 1
      برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • NL ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    11 6
    علی کریمی یا مالیات دوران بازی‌در پرسپولیس و تیم‌ملی رو پرداخت بکن یا تو دزد هستی.
  • م باقر IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 16
    بله باید هر چه زودتر از سیاست خارجی علط دست بردارند و جام دهر را سر بکشند تا ملت و کشور نجات پیدا کند !!!
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      3 0
      سیاست خارجی کشور در 8 سال گذشته غلط بود به همین دلیل اقتصاد کشور ته دره رفت.
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      0 0
      ۲:۲۸ سال ۷۸ گفته شده که این بار ماجرا حسینی خواهد بود و نه حسنی.... البته اثری از کدخدای آشفته و نوکرهای چشم آبی اش، اسقاطیل، گاوهای شیرده اش و پیاده نظام نتانیابو نخواهد ماند به اذن الله
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 12
    چرا هر کس نظ ر داد و انتفاد کرد فوری مارک بیگانه میخورد و امرهم شورا !!!کشور با صلاح و مشورت درست میشود نه از روی کینه و خود پرستی و تکبر. تو ازن مدت چه دستاوردی داشتید !!!یکم انصاف بخرج بدید !!! اگر داشته باشید !!!!به عقب برگردید و عملکرد خود را بازبینی کنید !!!!
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    14 2
    واقعا این حمقای اصلا تلب جانوران بی نظیری هستند در وقاهت و پررویی....
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    8 0
    علی بیگدلی که با فرافکنی ابلهانه، سعی میکند فتنه اقتصادی همکیشان خود و فتنه استحاله فرهنگی مردم توسط سلبریتی های بیسواد را به محاق برده، اقدامات معجزه آسای مصلحان جامعه را زیر سوال ببرد! علی ایحال اگر مافیای فتنه موسوم به کارگزاران و اصلاحات خواستار روشن شدن تکلیف خودزنی حجاریان،اموال به یغما رفته بیت المال در خصوصی سازیها و دزدیده شدن ارزش پول ملی توسط مافیای سیاسی اقتصادی نئولیبرال هستند،بجای تَکرار سرود سلام جورج سوروس خاتمی! سرود سلام فرمانده را اجرا کنند تا ایشان از اردوگاه ۵۰۰۰ نفری که برای ایشان در نظر گرفته رونمایی کند!!
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    10 1
    در جامعه ایرانی، جان انسان‌ها با ارزش ترین است جان مردم برای دشمن ارزش ندارد که تحریم کرد هاشمی تحریم سفارش داد
  • رضا IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 10
    روحت شاد اى مرد !
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      4 2
      واقعا. حاج قاسم روحت شاد. جات خالیه
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 6
    ... اگر هم دارد! در این حد و اندازه‌اس که مردم زنده بمونن_ با حمایتای قطره‌چکونی!
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    10 2
    :** عماد باقی: در جامعه ایرانی، جان انسان ها ارزشی ندارد.: تفکر صهیونیزم جهانی که توانسته از طریق احداث ابنیه سست به کشور صدمه بزند .
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    7 9
    تا کی ما باید هزینه جدال با اسرائیل و سعودی و .... رو بدیم ما زندگی میخواهیم
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      3 3
      از یک کمی عقب تر از سال 1332. یعنی مثلأ از سال 1300 ه.ش چطوره؟ می توانی یک کمی عقب تر هم بروی تا آنجایی که انگلیس و روسیه تزاری بعد از اینکه بیشتر از 20 درصد ایران را جدا کردند یک خط کشیدند وسط ایران و راحت ایران را بین خودشان تقسیم کردند. از آن عقب تر هم می شود رفت ولی شاید زیادی بهت فشار بیاد. فقط از آمریکا و مریم ترکی الفیصل ممنون باش که توی تیرانا داری توالت می شوری. بالاخره شما هم باید زندگی کنی.
    • مهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      3 4
      میخواستی کورشی به روحانی و جریان بنفش رای ندی و دوم کعبه و بیت المقدس قبله اول و دوم مسلمانان هست اگه مسلمونی باید برای این دو قبله بجنگیم و پس بگیریمش
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    8 2
    مسیو باقی : منطقه آن روزی به آتش کشیده شد که 11میلیون ایرانی را در جنگ باصطلاح مثلا جهانی اول 11 میلیون ایرانی راکشتارکردند قحطی ساختگی و وبای انگلیسی را در کشور ایران ریختند - منطقه آن روزی به آتش کشیده شد که شهریور 20 کشور به اشغال غربی و ..در امد - منطقه آن روزی به آتش کشیده شد که آتش جنگ ایران و بعثی های خبیث عراق با تحریک آمریکا و سعودی ها و.. زده شد - چرا تصور عقل کل بودن دارید - چرا چهره ملت ایران را توسری خور نمایش می دهید - اسرائیل رفتنی است چون نامشروع و غاصب است تو اگر سر و سری با اسرائیلی ها داری و فتوای متحجرین یهودی برای انهدام نسلهای غیر یهود را پذیرفته ای باش اما ملت ایران باج به شغال دزد نمی دهند. اسرائیل اصلا وجود خارجی ندارد این آمریکای خبیث است که از هر ابزاری برای انهدام نسلها بشری استفاده می کند و فتوای کاردینال های جوهود را نیز که نژاد پرستانه معتقد به انهدام سایر ادیان و.. هستند - برو درس بخون تاریخ بخون مسیو باقی از مفاسد
  • امیر IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    4 1
    دو کلام بشنوید از ننه عروس
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    5 1
    اصللح طلبان نه تنها مخالف جمهوری اسلامی بلکه دشمن ایران هستند ، یه موی شاه و سلطنت طلبان واقعی به تمام این اصلاح طلبان شرف داره چون لااقل ایران رو دوست دارند .
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    7 1
    قبلا که کرونا جان 700 نفر را می گرفت و با افتخار وقتی اندکی کم میشد، تعداد را اعلام می کردن، کجا بودی که بگویی جان آدم ارزش دارد،؟ چرا ننوشتی روحانی واکسن وارد کن، جان آدم ارزش دارد؟ چرا وقتی مجوز الکی میدادن نگفتی جان آدم ارزش دارد؟ مرگ و ننگ بر مدعیان دروغین دفاع از مردم و عاشقان سینه چاک غرب و صهیون
  • جواد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 3
    50درصد حرفاش قابل قبوله بقیه اش محمل
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    4 0
    این عماد باقی بوده و هستند که عزت و جان مردم ایران هیچ ارزشی قایل نیستند تند نرو وایستا باهات کار داریم
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    5 1
    اسرائیل آب بینیش رو بالا بکشه نمیخواد منطقه رو آتیش بکشه.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    4 1
    اصلاح طلبان کارشون همینه ایجاد هیمنه پوشالی برای دشمنان ایران در رسانه ها
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 4
    خدا بیامرزه پدر عماد باقی رو که یه حرف راست زد تو این مملکت
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    5 1
    عماد باقی از دیدگاه اصلاح طلبان در اینکه جان مردم بی ارزش است درست می گوید. در حادثه قطار در تاریخ ۱۳۹۵/۹/۵ قطار مسافری شماره ۴۸۰ تبریز ـ مشهد با لکوموتیو شماره ۱۶۲۲ به علت نقص فنی در سیستم ترمز، در کیلومتر ۲۹۱ بلاک گرداب ـ هفتخوان متوقف و لکوموتیوران به مرکز CTC مستقر در شاهرود تلفنگرام و بروز نقص فنی سیستم ترمز و توقف قطار در بلاک را اعلام می‌نماید. ـ که آخوندی وزیر راه مقصر اصلی اعلام کردند. حادثه متروپل بدون مجوز شهرداری را که معاون اول رئیس جمهور در سال 97 آقای عبدالباقی را به عنوان کار آفرین برتر تایید و معرفی می کند. ولی در دولت انقلابی برای اینکه جان انسان‌ها مهم و ارزشمند است. تلاش در کنترل ویروس کرونا کرد که الحمدالله موفق بوده.
  • راستگو IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    5 1
    ع.باقی سرسپرده غرب ترسو وبزدل وضدمیهن ودشمن ملت هست فقط شمااصلاح طلبان وامریکا واسراییل به جان انسانهااهمیت میدهید حقوق بشرتون زیاددیدیم درجنگ ویتنام ودرافریقا ودرکاناداودرعراق وسایرجاها حرف ازجان انسان نزید بزدلان ماتوقع زیادی نداریم ازغرب وبرجام خواسته مون اینه که تحریم های ظالمانه که به دروغ کردی برداری مجاهدین پاسداران ماکه مومن وانسان دوست هستن وضدداعش ازلیست تروریست برداری مزاحم تجارت نفت وگازومعادن مانباشید ایناحق ماست وجزخواسته نیست
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    بخشی از حرف عمادالدین باقی درست هست، «جان انسان هیچ ارزشی نداره» البته برای غربگراهای خائن به وطن... متروپل رو کسانی ساخته و افتتاح کرده و به عنوان کارآفرین نمونه معرفی کرده اند که همگی طرفدار سفت و سخت شیخ بنفش و دولت «بی تدبیری و ناامیدی» بوده اند... (الحق که کافر همه را به کیش خود پندارد)
  • كريم IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    اي عماد ياغي مفسد في الارض، جان آدمها اگر ارزش داشت در دولت روحاني دستور ساخت بدون مجوز ساختماني مثل متروپل به مالك آن داده نمي شد. جان آدمها در كشوري ارزش ندارد كه در دبستاني آنهمه كودك را قتل عام مي كنند و تو نوكر همان كشور هستي. اما با همه اينها متاسفم كه چرا آدمهايي مانند شما افساد طلبان هنوز زنده ايد.
  • NL ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    با کرونا فهمیدیم
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 1
    جان انسان ها اگر در غرب ارزش داشت اسلحه ها را جمع‌آوری می‌کردند تا مکرر ‌شاهد بستن بزرگ و کوچک ب رگبار مسلسل نباشیم. اسلحه را نمی خواهند و نمی توانند بعلت خطری که از طرف ظلمی که ب اقلیت سیاه و لاتین تبار شده جرات ندارند جمع کنند. اگر دمکراسی ارزشی داشت بدنبال مهار و تسلیم کشو های دیگر نبودند. مرگ با عزت بهتر از زندگی در ذلت است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 1
    این آقای عماد باقی نظرشون در مورد کشتار ۲۱ نفر که ۱۹ نفرشون کودک بودن در مدرسه ابتدایی در امریکا که حدودا نزدیک همان زمان حادثه ایلام رخ داد چیه!؟ یا حادثه چند روز پیشش که جوان نژاد پرست افراد را در فروشگاه به گلوله بست، با ده کشته و دها زخمی؟ و تازه اینا بخش کوچکی از کشتار با سلاح گرم در امریکاست و سایر حوادث از جمله فروریختن ساختمان مسکونی در فلوریدا با حدود صد کشته و آواربرداری بدون یافتن اجساد و .... که بماند، لابد اینا ارزش نهادن به جان آدمیزاد حساب میشه! کشتار مردم بیگناه در جنگ های امریکا و ناتو چی ؟!....... گویا کثافت، بی شرف و وطن فروش بودن برخی حد و مرز نداره
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 1
    جان مطلب این است که امثال عماد یاغی اگر از غصیه موفقیت این دولت دق نکنند شانس بزرگی آورده اند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 1
    در ایران جان مردم ارزش داره
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 1
    اق عمادی مردانگی باقی بزار چراتو پلاسکو رجز خونی نداشتی اگه ندونی خبرنگاری ومقاله اینا رو بزار کنار سوپری بزن
  • RO ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 1
    عماد یاغی که مدعی ارزش جان آدمی است چرا رفیق فابریک انگلیس و امریکا است که با اشغال ایران و دزدیدن غلات مردم باعث قحطی نان و آذوقه در ایران شد و 10 میلیون از مردم ایران به این طریق کشتند.
  • RO ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    اسرائیل با لب و دهن بعضی از نوکرانش غذا! میخوره
  • ابوالفضل IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 2
    حرف حق درود بر شما انسان ازاده
  • سلام IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 1
    یعنی دستها بالا، الامان الامان ،یا صهیونیستها به ما رحم نمایید ! انقلاب بی انقلاب!!!!.
  • DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    اتفاقا در جامعه ایرانی، جان انسان‌های که خود را از انسانیت به حیوانیت رسانده و جزو زورگیران و اراذل و اوباش و قاچاقچی ها و دزدان و رانتخواران و پیمانکاران دزدی که با جان مردم بازی میکنند و صدها متروپل کم ملات ساختند و همچنین وطنفروشان و جاسوسان ... در مقابل جان انسانهای آزاده و مردم ایران نباید هیچ ارزشی داشته باشد./ عماد باقی و همفکران وی همان جماعتی هستند که با هشتک «نه به اعدام» همواره از جانیان و قاتلان و جنایتکاران حمایت کرده اند. جورج سوروس صهیونیست برای اجرای کودتاهای رنگی ننگی مخملی مانند کودتای نارنجی در اوکراین سالها زمینه چینی میکند کما اینکه دلقینسکی ۵ سال در یک سریال پر بیننده نقش رییس جمهور مردمی را بازی میکرد و مخ زنی میکرد تا توانستند کودتا کنند. لذا وزارت اطلاعات بایستی با مراقبت کامل و هوشیاری زمینه سازهای کودتای‌رنگی که ممکن است در شرایطی دو نسل طول بکشد را به شدت تحت کنترل داشته باشد. یکی از پایه های اصلی آمادگی کودتاهای مخملی جورج سوروسی در کشور هدف حذف اعدام است تا اراذل و اوباش به وقت آتش زدن و شیشه خورو کردن و ضرب و شتم مردم و قتل و جنایت از اعدام شدن ترسی نداشته باشند. زیرا به محض افتادن به زندان کلیه مخارج زن و بچه این اراذل و اوباش چند برابر از طرف کودتاچیان پرداخت میشود و وسیله پناهنده شدن آنها به خارج و بازگشت پیروزمندانه آنها باز به کشور کودتا شده فراهم گردد. گروه فاشیستی و نئونازی آزوف همان اراذل و اوباش خیابانی خالکوبی کرده و قداره بند و قاتلی بودند که دست راست دلقینسکی بودند و هستند. اعدام انسانهاییکه از انسانیت عدول کرده و حیوانی درنده و وحشی شده اند تضمین سلامت جامعه و بقای انسان و انسانیت است.
  • باهری IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    7 0
    ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا قلم دست بگیری و توهم سازی... آقای باقی، بدرستی که آنهمه انسان های خوب از دوران جنگ تا شکستن زنجیر کرونا از خود مایه گذاشتند که ایران را حافظ باشند. از آنها نباید وسیله ساخت و خود را منظر نمود آنها بر سر جانشان معامله نکردند، آن ابر و باد و مه و خورشیدها برای وطن و باورشان ایستند. من و شما برای چه ایستیم ؟ کوتاه آمدن در برابر تهدید دشمن ! ؟ لا تسلم
  • سبد فروزان CH ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    عمله های اصلاح طلب ,بی غیرتان ... ،جان انسان در ایران ارزش ندارد یا در امریکا ؟ چرا در یاوه نامه های زنجیرهای خود از کشتار روزمره در امریکا نمینویسید ؟ بی غیرتان غربکدا ، برجام نتیجه .... طیف شما بود
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    فقط در جامعه ایران جان انسان ها ارزش دارد چون اسلام این جاست و اگر نیز هر جایی رفته باشد
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    به این خبیثان اصلی نه سیاسی چرا بها می دهید
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    عماد باقی خاک بر سرت که اینقدر مزدور و واداده ای که ملت را تشویق به تسلیم در مقابل جنایتکارتری افراد بشر می کنی مطمئن باش که این جرثومه فساد یعنی رژیم صهیونیستی باه دست رزمندگان اسلام به زودی برای همیشه تاریخ نابود خواهد شد شما مزدور هم از نوکری آنها بی نصیب خواهی شد یاد بگیر نان مزدوری نخور
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    یادتان هست اسرائیل گفته بود اصلاح طلبان سرمایه های آنان درایران هستند؟؟؟!!!!!
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    کرانه باختری این همه از خواسته های خودش کوتاه آمد ولی اسراییل داره موجودیتش رو محو می کنه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    این یارو باقی همیشه برای جاسوسان تروریست های که ایران دستگیرشون میکنه نامه از خودش در میکنه.یه بار نشده برای فخری زاده،قاسم سلیمانی،یا زندانی های ایرانی در خارج واکنش نشون بده.
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    عماد ناباقی ! و بقیه اصلاح طلبان غلط زیادی می کنند چون 8 سال جوالان دادند و هیچ .... نخوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس