کد خبر 1382509
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
مقصد غیرمنتظره گتوزو مشخص شد

جنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی و جوان، آماده حضور در لالیگا و در دست گرفتن هدایت باشگاه والنسیا است.

به گزارش مشرق، بعد از یک سال دوری از میادین و استراحت، جنارو گتوزو به زودی دوباره به عرصه مربیگری باز خواهد گشت. نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد امروز قرار ملاقاتی در سنگاپور برگزار شده و تکلیف نیمکت فصل بعد والنسیا مشخص می شود. جنارو گتوزو و مدیر برنامه او ژرژ مندس به سنگاپور سفر کرده اند تا با پیتر لیم، سهامدار اصلی والنسیا ملاقات کرده و برای قراردادی حداقل دو ساله به توافق دست پیدا کنند. 

مقصد غیرمنتظره گتوزو مشخص شد

خوزه بوردالاس پس از ناکامی در راهیابی به اروپا و حضور تیمش در رتبه نهم جدول لالیگا، از سمت خود اخراج خواهد شد و به نظر تمامی مقدمات برای حضور جنارو گتوزو در استادیوم مستایا فراهم شده است.

البته والنسیا این فصل به فینال کوپا دل ری رسیده و در ضربات پنالتی مغلوب رئال بتیس شد. بدین ترتیب جنارو گتوزو ۴۴ ساله بعد از یک سال دوری از میادین، از ابتدای فصل بعد در لالیگا مشغول به کار خواهد شد. او از نوامبر ۲۰۱۷ تا می ۲۰۱۹ در میلان مربیگری کرده و سپس در دسامبر ۲۰۱۹ ناپولی را از کارلو آنچلوتی تحویل گرفت و البته در تابستان ۲۰۲۱ از این باشگاه نیز جدا شد. جنارو گتوزو فصل قبل با فیورنتینا نیز توافق کرده و حتی رسما قرارداد امضا کرد، اما این همکاری تنها دو هفته طول کشید و طرفین با توافقی دوجانبه تصمیم به جدایی گرفتند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس