کد خبر 1382451
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رنگ عوض کردن، جزو فیزیک و طبیعت برخی موجودات مثل مارمولک است. اما بوقلمون صفتی، زیبنده شخصیت انسانی نیست. پی در پی رنگ عوض کردن، تا جایی کاربرد دارد که دست فرد رو نشده باشد.

با نشریات اصولگرا همکاری می کرد، اما بی سر و صدا و تدریجا از محافل مدعیان اعتدال و اصلاحات سر درآورد. او را پذیرفتند، چون پالس می داد که در پوشش "ما اصولگرا ها"، می تواند تخریب کند.

سالها از طریق همین عنوان دزدی، نان خورد. جزو تیم مشاوران رسانه ای دفتر روحانی شد و در نشریات زنجیره ای مقاله نوشت. خبرگزاری خبرآنلاین را که با همراهی دو مدیر دیگر دولت روحانی اداره می کرد، در خدمت دولت قرار دادند.

او و رفقایش، در خسارت های بی سابقه دولت روحانی شریک هستند:

کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی، بدهی 1500 هزار میلیارد تومانی، 60 میلیارد دلار ارز حراج شده به نرخ 4200 تومان و خزانه منفی شده، نقدینگی 9 برابر شده و از 430 هزار میلیارد به 4000 هزار میلیارد تومان رسانده شده، تورم 60 درصد، اختلاس 14 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، واگذاری آمیخته با فساد ده ها کارخانه و شرکت دولتی مثل نیشکر هفت تپه، خسارت حداقل 12 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت، حقوق های نجومی، تحقیر مردم در صف سبد کالا برای جشنواره های خارجی، بی کفایتی در مدیریت بحران کرونا و بر جا گذاشتن رکود مرگ و میر 709 نفر در یک روز، و...

با همه اینها، خیلی رو می خواهد که کارچاق کن رسانه ای مدیریت اشرافی، بنویسد "اگر دیگران بعد از 8 سال به بانیان وضع موجود تبدیل شدند، دولت رئیسی در طول 9 ماه دارد به همان رکود می رسد". 

خوش غیرت! دولت رئیسی، در حال مهار و جمع کردن انبوه خسارت هایی است که مدیران مورد حمایت شما، بانی آن بوده اند و حتی همین اواخر در خانه خود، برای برخی از همان مدیران مهمانی ترتیب دادید.

شاید خیلی از مخاطبان یادشان نیاید، اما "خبر آنلاین"، ۱۹ بهمن۱۳۹۲، در تمجید و تملق روحانی، یادداشت موهنی را با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» منتشر کرد:

«توزیع سبد کالا باشیوه‌ای که انجام شد،نه یک اتفاق بود ونه عملی که تبعات آن برای روحانی ومردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد. او دقیقا همین-ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا- را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت... روحانی به یک نمایش برای ارائه در جشنواره‌های خارجی نیازمند بود؛ اینکه مردم حاضرند برای چند کیلو مرغ و برنج باهم درگیر شوند. درست است که روش توزیع چندان مناسب نبود، اما اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید".

ناراحتی حامیان مدیریت اشرافی از تعبیر "بایان وضع موجود"، نشان می دهد که این عنوان، تعبیر درستی است و نباید در بیان و تبیین آن کم گذاشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    7 33
    سلام؛آقای ایمانی درمحاسبات خودتون تقوای الهی راهم لحاظ کنید؛کروناوتحریم های ظالمانه ومنفی شدن قیمت نفت رانیزلحاظ کنید؛
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      18 2
      اختلاس 14 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، واگذاری آمیخته با فساد ده ها کارخانه و شرکت دولتی مثل نیشکر هفت تپه، خسارت حداقل 12 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت، حقوق های نجومی، تحقیر مردم در صف سبد کالا برای جشنواره های خارجی و ... ربطی به تحریم نداره.به بی کفایتی ربط داره
    • صاد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      33 0
      کرونا برای همۀ جهان بود و تحریم و منفی شدن قیمت نفت نیز دستپخت دیپلماسی التماسی دولت فخیمۀتان!!!
    • روشن IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      10 0
      دولت روحانی بعد جنگ جهانی دوم و اشغال ایران بدترین اوضاع اقتصادی را برای کشور و ملت رقم زد این ادعا را سرچ کنید تا ببینید اصلأ میشود جزء تف و لعن چیز دیگری نثار دوره روحانی و اصلاح طلبان غربگدایش کرد؟
  • مورخ ایرانی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    3 10
    در جنگ رسانه ای، اصلاح طلبان از اصولگرایان زیرک ترند؛ اصولگرایان قافیه را باخته اند چون متخصص جنگ روانی ندارند.
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      9 1
      امثال علیرضا معزی و محمد مهاجری در حقیقت نان به نرخ روز خور هستند و چون در این ایام حمایت از دولت آقای رئیسی به جز توهین و افترا و تهمت و متلک و طعنه و ناسزا نصیبی ندارد، ترجیح می دهند قی اصلاح طلبان را نشخوار کنند و منتظر بمانند تا بعد!
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      14 1
      البته انقدر اصلاحات گند زده که دیگه به افکار عمومی باخت
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      12 1
      اصلاحطلبان این روش کثیف رسانه ای را از غرب وحشی به خوبی یاد گرفته اند و اتفاقا غرب وحشی در این زمینه با آنها همراهی کامل را دارد. اصولگرایان نه تنها این بازی کثیف را بلد نیستند، بلکه همراهی رسانه ای غرب وحشی را نیز همراه ندارند.
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      10 0
      مورخ جان همیشه سرمایه های شیطان چون به هیچ چیز اعتقادی ندارند پس هدف وسیله شان را توجیه میکند
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    8 3
    ما مردم عادی ، نه به شرق کاری داریم نه به غرب ، نه به راست کار داریم نه به چپ ، نه به اصلاح طلب کار داریم نه به اصولگرا ، نه به این کار داریم نه به آن. بررسی کارهای هر فرد در حوضه مسئولیتش وظیفه دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی است. ما فقط این را می بینیم که کارها بر اصول درست پیش نمی رود ، دشمن از ناکارامدی مسئولین در انجام امور و فساد اداری و اقتصادی که قابل پیشگیری است نهایت سوءاستفاده را می کند و به سرچشمه های اعتقادی و معنوی مان و حتی وقیحانه و ددمنشانه به امامان مظلوم مان توهین می کند و همه را به گردن انقلاب و امام و پشتیبانی ما از نظام می اندازند. ما داریم شاخ در می آوریم از عمل کسانی که خود بر شاخ نشسته اند و بن می برند. دیگر بس است سهل انگاری ، دیگر بس است ندانم کاری ، دیگر بس است چوب حراج زدن به اعتقادات مردم . هرجا یکعده جمع می شوند ، شادی روح کسی را فریاد می زنند که روضه امام حسین ع را ممنوع کرده بود ، حکومتی را آرزو می کنند که تا خرخره غرق فساد و تباهی بوده و 43 سال قبل سرنگون شده است ، آمدن کسانی را میخواهند که عرضه اداره یک جلسه چند نفره را ندارند و همه اینها بخاطر منفعت طلبی یکعده مسئول بی خرد بوده و هست. فرمانده و این سید اولاد پیغمبر را دریابید و به مظلومیتش برسید.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      7 1
      بهتر است عنوان عوام را برای خود و امثال خودت به کار ببری! مگر مردم غیرعادی هم هست که تو مردم عادی هستی؟! اگر منظورت این است که هیچ چیز حالیت نیست، همان عوام هستی!!!
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      1 0
      چرا بقیه مطلب مرا منتشر نکردید که این بنده خداها دچار توهم نشوند. خیلی بی انصافید. من از امام و انقلاب و فرمانده حمایت کردم . زود بقیه اش را منتشر کنید.
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      2 0
      ما مردم عادی ، نه به شرق کاری داریم نه به غرب ، نه به راست کار داریم نه به چپ ، نه به اصلاح طلب کار داریم نه به اصولگرا ، نه به این کار داریم نه به آن. بررسی کارهای هر فرد در حوضه مسئولیتش وظیفه دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی است. ما فقط این را می بینیم که کارها بر اصول درست پیش نمی رود ، دشمن از ناکارامدی مسئولین در انجام امور و فساد اداری و اقتصادی که قابل پیشگیری است نهایت سوءاستفاده را می کند و به سرچشمه های اعتقادی و معنوی مان و حتی وقیحانه و ددمنشانه به امامان مظلوم مان توهین می کند و همه را به گردن انقلاب و امام و پشتیبانی ما از نظام می اندازند. ما داریم شاخ در می آوریم از عمل کسانی که خود بر شاخ نشسته اند و بن می برند. دیگر بس است سهل انگاری ، دیگر بس است ندانم کاری ، دیگر بس است چوب حراج زدن به اعتقادات مردم . هرجا یکعده جمع می شوند ، شادی روح کسی را فریاد می زنند که روضه امام حسین ع را ممنوع کرده بود ، حکومتی را آرزو می کنند که تا خرخره غرق فساد و تباهی بوده و 43 سال قبل سرنگون شده است ، آمدن کسانی را میخواهند که عرضه اداره یک جلسه چند نفره را ندارند و همه اینها بخاطر منفعت طلبی یکعده مسئول بی خرد بوده و هست. فرمانده و این سید اولاد پیغمبر را دریابید و به مظلومیتش برسید
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 1
      ..... ، بقیاش رو مشرق حذف کرده.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    همینه
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    منظورش محمد مهاجری هستش!
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 1
    شما که عادی که نیستی اصلأ عجیب و غریبی.
  • رضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 2
    آخ جووونم ! ببين يه كلمه حرف چه جاهائى رو سوزونده !
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    شک نیست که در انتخاب ممیزی مشرق هم دقت لازم به عمل نیامده.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    ۱۵:۵۳ شما هم بهتره همه را مثل خودت فرض نکرده و کمی هم به گفته ها و کرده های شیخ قلابی و دوستانش بکنی هم قبل کرونا و هم بعدش از واکسن سوهان قم تا ساده لوحی در حد کودک ۳ ساله در اعتماد به کدخدا و...
  • سیف SG ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 0
    گیریم دولت آقای رئیسی بـد! حالا حالاها اما جا داره تا: کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی، بدهی 1500 هزار میلیارد تومانی، 60 میلیارد دلار ارز حراج شده به نرخ 4200 تومان و خزانه منفی شده، نقدینگی 9 برابر شده و از 430 هزار میلیارد به 4000 هزار میلیارد تومان رسانده شده، تورم 60 درصد، اختلاس 14 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، واگذاری آمیخته با فساد ده ها کارخانه و شرکت دولتی مثل نیشکر هفت تپه، خسارت حداقل 12 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت، حقوق های نجومی، تحقیر مردم در صف سبد کالا برای جشنواره های خارجی، بی کفایتی در مدیریت بحران کرونا و بر جا گذاشتن رکود مرگ و میر 709 نفر در یک روز، و اضافه بفرمائید بی ارزش کردن پول ملی کشور از اول تاریخ ایران تاکنون!
  • علی SG ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    4 0
    جناب ایمانی! "نرود میخ آهنین در سنگ" منافع جناحی برخی‌رو کور کرده... برادر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس