کد خبر 1382338
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
دولت

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از بازپسگیری لایحه جامع انتخابات توسط دولت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه جامع انتخابات، اظهار کرد: لایحه جامع انتخابات از سوی دولت قبل به مجلس ارائه شده بود که دولت سیزدهم لایحه جامع انتخابات را از مجلس پس گرفت.

وی با بیان اینکه احتمالا  دولت نظراتی دارد که می‌خواهد در لایحه جامع انتخابات اعمال کند، افزود: به هر حال هر دولتی رویکرد و نگاهی نسبت به انتخابات دارد که این دولت هم می‌خواهد بررسی کند که لایحه جامع انتخابات چگونه نگاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

طرح جامع اصلاح قوانین انتخاباتی روی میز کمیسیون امورداخلی کشور

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد منتظر هستیم دولت نقطه نظرات خود را اعمال و پس از بررسی لایحه را برای ارزیابی به مجلس باز گرداند، ادامه داد:  پس از بازگشت لایحه جامع انتخابات به مجلس و ارجاع آن به کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون تخصصی، کمیسیون کار بررسی بر روی لایحه را آغاز می‌کند.

جوکار با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها ، بیان کرد: مجلس بر اساس اسناد بالا دستی که وجود دارد موضوع اصلاح قانون انتخابات‌ها را پیگیری می‌کند که در همین راستا طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها و مجلس را در دستورکار داریم  و در کمیسیون درحال بررسی آنها هستیم که ظرف چند ماه آینده به اتمام رسیده و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس