کد خبر 1382249
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دوستی می‌گفت؛ وقتی روسیه از طرف آمریکا و اروپا تحریم شد تمام هنرمندان و هنرپیشه‌های روسی را از آمریکا و اروپا اخراج کردند و از همه جشنواره‌ها، از جمله همین جشنواره کن محروم کردند، چرا ایران که ۴۳ سال است از طرف همین آمریکا و اروپا تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد نه فقط هنرپیشه‌ها و سینماگرانش تحریم نمی‌شوند، بلکه به تمامی جشنواره‌های آمریکا و اروپا دعوت می‌شوند و جایزه هم دریافت می‌کنند؟!

گفتم:‌ خُب‌، چرا ؟!

گفت: خودش جوابشو داد و گفت؛ برای اینکه هیچ فرمانده‌ای در جنگ سربازان و گماشته‌های خودش را تحریم نمی‌کند! و بعضی از این هنرپیشه‌ها گماشته آمریکا و اروپا هستند.

گفتم: ایول، حکایت این عده داستان همون گنجیشک در قصه معروف پیرزنه است که وقتی پیرزنه می‌خواست بیرونش کنه گفت؛ من که جیک و جیک می‌کنم برات، تخم کوچیک می‌کنم برات! بزارم برم؟! و پیرزنه دید این حیوونکی راست میگه و گفت: نه، تو بمون!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    6 0
    این تفاله هایی که رفتن فستیوال فنارسه! ...و مثل طفلی ذوق زده شدن "نه ایرانی هستن نه مسلمون". یه مشت تفاله آمریکاپرستن که فارسی حرف میزنن. اینا کوچکترین ربطی به ملت ایران ندارن.
    • a IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      3 0
      اینا فقط سرمایه مردم را هاپولی میکنن به اسم هنر در هیچ کشوری به اندازه ایران اینقدر بازیگرا و ... ضد وطن خودشون کار نمیکنند در ایران به اونا بها داده میشه سرمایه بادآورده به اونا داده میشه مالیات هم نمیدن بعد برا گرفتن ویزا همه ایران رو میفروشن
  • م IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    با این حساب پس حدود ۴ هزار فرزند مسئولان نظام که در امریکا و کانادا و اروپا هستند ببین که چه جیک و جیکی بشه البته این آمار رو سردار میریان، رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران در برنامه زنده تلویزیونی صبح بخیر ایران چند روز پیش اعلام کرد
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      دروغ نگو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس