کد خبر 1381355
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
انصارالله: صهیونیست‌ها توهم قدرت دارند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی توهم قدرت دارد و هرگز نخواهد توانست قدس شریف را به عنوان پایتخت خود قرار دهد.

به گزارش مشرق از شبکه المسیره یمن، جنبش انصارالله یمن، اقدامات تنش‌زای ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های شهرک‌نشین در قدس اشغالی و زیر پا گذاشتن حرمت الاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی را محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خصومت اسرائیل در این روزها در قدس، بر همه مسلمانان واجب می‌کند که با تمام ابزارهای قدرت، از ملت فلسطین حمایت کنند و در کنار ملت مجاهد و جنبش‌های مقاومت فلسطین بایستند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله همچنین با تأکید بر این که رژیم اشغالگر صهیونیست در توهم قدرت به سر می برد، تأکید کرد که این رژیم قادر نیست، قدس را به عنوان پایتخت خود قرار دهد و این شهر به عنوان پایتخت عربی باقی خواهد ماند و به یاری خداوند، سرنوشت آن؛ آزادی‌اش خواهد بود.

عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن نیز ساعاتی پیش از جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

وی گفت: قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب قانون اساسی یمن و در جهت تمایل مردم این کشور به جرم انگاری عادی سازی و در راستای مواضع یمن در خصوص مساله اصلی (فلسطین) است.

پیش از این نیز پارلمان عراق روز پنجشنبه هفته گذشته بعد از تعدیل نام قانون «ممنوعیت عادی سازی و برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی» به «جرم دانستن عادی سازی با رژیم صهیونیستی» آن را با حضور ۲۷۵ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده پارلمان به تصویب رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس