کد خبر 1381339
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
برنامه کامل حضور پیشکسوتان استقلال در جشن اعلام شد

پیشکسوتان استقلال عصر فردا از کمپ زنده یاد ناصر حجازی به استادیوم آزادی می روند.

به گزارش مشرق، طبق برنامه ریزی هایی که از قبل اعلام شده بود باشگاه استقلال برنامه ویژه ای برای حضور پیشکسوتان استقلال در آخرین دیدار این تیم تدارک دیده است.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که گروه فرهنگی باشگاه با تشکیل یک گروه واتس‎اپی بیش از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان باشگاه استقلال را برای حضور در بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان دعوت کرده و قرار است این تعداد با چند دستگاه اتوبوس به استادیوم آزادی بروند.

طبق اعلام محمد نوری یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال که از سوی این مجموعه، مسئول هماهنگی با پیشکسوتان شده قرار است قدیمی های باشگاه استقلال بین ساعت چهار و نیم تا پنج بعد از ظهر فردا با اتومبیل های شخصی خود به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفته و در آن مکان گرد هم بیایند. سپس از کمپ زنده یاد حجازی بوسیله چند دستگاه اتوبوس عازم استادیوم آزادی شده و با احترام و تشریفات در جایگاه ویژه روی صندلی هایی که از قبل به نام آنها مشخص شده مستقر شوند.

همچنین قرار است پس از پایان مسابقه استقلال و ببرگزاری جشن قهرمانی این تیم، این پیشکسوتان بار دیگر با اتوبوس به کمپ زنده یاد حجازی برگشته و با صرف شام در رستوران مجاور آن مورد پذیرایی قرار بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سپاهان ایران IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    وای طفلکی ها بعد ده سال چه برنامه هایی دارن! احتمالا از سران کشورهای دیگر هم دعوت میکنن
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    روز گرفتن جام اهدایی را تعطیل رسمی اعلام میکنن، اما برای پرسپولیس عادی شده. تیمی که تو ۵ سال ۹ کاپ قهرمانی گرفت!! ۲ فینال واقعیه آسیا رفت! اگر کیسه پوکر کرده بود که الان از فضا مهمون دعوت میکرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس