کد خبر 1381327
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با برتری مقابل شهر خودرو به رختکن رفت

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو است که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت. تک گل نیمه اول را علی نعمتی در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، محمدابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده، محسن ربیع‌خواه، مسعود زائرکاظمی، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.

داور: یاسر همرنگ

دقیقه ۱۳: ضربه سر مهدی عبدی روی ارسال ترابی به راحتی در دستان دروازه‌بان شهر خودرو آرام گرفت.

دقیقه ۲۰: ارسال بازیکنان شهر خودرو و ضربه سر بازیکنان این تیم از روی خط شش قدم را حامد لک به آسانی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: پرسپولیس بار دیگر روی یک ارسال خطرساز شد و این‌بار سانتر رضاییان با ضربه سر علی نعمتی و سپس برخورد به مدافعان شهر خودرو وارد دروازه یوسف بهزادی شد. دروازه‌بان شهر خودرو روی این گل دچار اشتباه شد و نتوانست توپ را دور کند.

دقیقه ۳۳: اشتباه عجیب یوسف بهزادی در خروج از دروازه یک موقعیت بسیار خوب را نصیب پرسپولیسی‌ها کرد اما با تعلل مهدی عبدی فرصت از دست رفت.

دقیقه ۳۷: رامین رضاییان که خود را به محوطه جریمه شهر خودرو رسانده بود با یک ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما بهزادی این‌بار توپ را آغوش گرفت.

دقیقه ۴۳: شوت پهلوان در موقعیت تک به تک به بدن دروازه‌بان شهر خودرو برخورد کرد و برگشت داده شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس