کد خبر 1381320
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
نفت

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه امسال ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

به گزارش مشرق، به نقل از شانا، علی فروزنده اظهار کرد: با تلاش وزارت نفت و برخلاف شایعات و گزاره‌های مطرح‌شده در فضای عمومی جامعه، وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در دو ماه نخست امسال افزایش خیره‌کننده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

وی تصریح کرد: مقایسه عملکرد وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی در دو ماه امسال نسبت به پارسال نشان می‌دهد وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

بیشتر بخوانید:

پیام‌های توقیف نفت‌کش‌های یونانی توسط ایران

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: برای نمونه درآمدهای پتروشیمی که به سامانه نیما واریز شده در دو ماه نخست پارسال ۱.۵ میلیارد دلار بود که در دو ماه امسال به ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است.

فروزنده گفت: درآمدهای وصولی بر اساس قانون و مفاد بودجه در اختیار سازمان‌های مسئول برای مصارف گوناگون کشور قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    از وضع بازار معلومه
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      تو مدیرکل همه بازار هستی و این همه اعداد و ارقام معدل گیری بازار را چطور انجام می دهی اهل عقل می گویند بدون رایانه ممکن نیست اما کار عقلانی شما تعجب بر انگیز است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس