کد خبر 1381312
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
ساعت کاری

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره مبنی بر کاهش درخواست ساعات کاری دستگاه های اجرایی در استان تهران را تکذیب کرد .

به گزارش مشرق، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره مبنی بر کاهش درخواست ساعات کاری دستگاه های اجرایی در استان تهران را تکذیب کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:

بدینوسیله به اطلاع تمامی شهروندان شریف و کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران می رساند، خبر منتشره در برخی خبرگزاری ها و همچنین فضای مجازی در خصوص ابلاغ دستور استاندار تهران‌ مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات استان با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی به هیچ وجه صحت نداشته و این درخواست در مرحله بررسی کارشناسی است و در صورت ابلاغ این دستور قطعا این موضوع از طریق خبرگزاری های رسمی به اطلاع عموم شهروندان استان تهران خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    8 4
    نامردا میخوان با شایعه سازی دولت رو درگیر حاشیه کنن! تف به شرف نداشتشون
  • امیر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    12 0
    بماند که کلا بعد از ساعت 2 بعدازظهر سازمانها و اداراتی که ارباب رجوع دارند، بازدهی برای کارمند بعد از این ساعت شدیدا افت میکنه... هم هزینه ها زیاد میشه هم مصرف اب و برق و گاز و ناهار کارکنان و... کلا از 7 ونیم تا 2ونیم برای همیشه بهترین گزینست... دولت با افزایش ساعت کاری بهره وری کارکنان رو میاره پایین و هزینه هارو میبره بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس