کد خبر 1381248
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
گوشی

از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند، صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی Infinity-V می‌باشد که دارای وضوح +FHD است.

به گزارش مشرق، گلکسی M۱۳ به پردازنده Exynos ۸۵۰، چهار گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا یک ترابایت از طریق microSD) مجهز شده است. اولین رندرهای مطبوعاتی گلکسی M۱۳ سامسونگ در اوایل هفته گذشته منتشر شد. گلکسی M۱۳ یک گوشی هوشمند میان رده است که احتمالا مخصوص بازار اروپا طراحی شده است. این غول کره جنوبی دیروز گلکسی M۱۳ را رسما معرفی کرد. اگرچه سامسونگ به غیر از مشخصات این گوشی هوشمند، چیزی در خصوص قیمت و زمان انتشار آن اعلام نکرده است.

ویژگی‌های گوشی جدید گلکسی M۱۳ +عکس

این گوشی به پردازنده Exynos ۸۵۰، چهار گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا یک ترابایت از طریق microSD) مجهز شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند، صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی Infinity-V می‌باشد که دارای وضوح +FHD است. گلکسی M۱۳ دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی می‌باشد.

این گوشی میان رده از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و اندروید ۱۲ را با رابط کاربری One UI ۴.۱ اجرا می‌کند. همچنین دارای قابلیت اسکنر اثر انگشت نیز می‌باشد. گلکسی M۱۳ یک تلفن ۵G نیست، اما سایر ویژگی‌های اتصال استاندارد از جمله LTE، بلوتوث ۵.۰ و وایفای را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مسی، سبز و آبی روشن عرضه خواهد شد. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت آن در حدود ۱۵۰۰۰ روپیه (۱۹۲ دلار امریکا) خواهد بود. نسل قبلی این دستگاه، سامسونگ گلکسی M۱۲، در مارس ۲۰۲۱ در هند با قیمت ۱۰۹۹۹ روپیه عرضه شد.

ویژگی‌های گوشی جدید گلکسی M۱۳ +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    از کره های های دزد، من به شخصه گوشی نمیخرم؛ والا؛ چرا گوشی های کشوری که پول مردم مارو دزدیده و نمیده، بخریم و باعث پیشرفت صنعت و کشورش بشیم؟ این همه گوشی ساخت کشورهای دیگه... ژاپن، چین، آمریکا و... حتی glx هم چند تا مدل گوشی تولید میکنه ( هرچند هرموقع رفتم سایتش موجودیش تموم شده بود :| )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس