کد خبر 1381246
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
گوشی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو A۵۷ ۴G با تراشه Helio G۳۵ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع معرفی شد.

به گزارش مشرق، شرکت اوپو به‌تازگی مدل ۴G گوشی هوشمند A۵۷ را به صورت رسمی معرفی کرد. این محصول مانند مدل ۵G از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، اما سرعت شارژ آن از ۱۰ وات به ۳۳ وات ارتقا پیدا کرده است.

گوشی هوشمند ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۶ اینچی HD پلاس است و نرخ نوسازی آن نسبت به مدل ۵G از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز کاهش پیدا کرده است.

گوشی هوشمند اوپو A۵۷ ۴G دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است؛ البته این دستگاه از قابلیت ارتقای رم تا چهار گیگابایت دیگر نیز پشتیبانی می‌کند و به درگاه microSD حداکثر یک ترابایتی نیز مجهز شده است.

گوشی اوپو A۵۷ ۴G معرفی شد +عکس

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شرکت اوپو می‌توان به حسگر اثرانگشت در لبه کناری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی، دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، گواهی IP۵۴ و گواهی Dirac ۳.۰ اشاره کرد.

گوشی هوشمند اوپو A۵۷ ۴G به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ColorOS ۱۲.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و در دو رنگ مشکی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول با قیمت ۱۶۰ دلار در تایلند به فروش می‌رسد، البته افراد می‌توانند این گوشی را از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین با قیمت معادل ۱۴۵ دلار پیش‌خرید کنند. درحال‌حاضر جزئیاتی در مورد عرضه این محصول در دیگر بازارها ارائه نشده است.

گوشی اوپو A۵۷ ۴G معرفی شد +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس