کد خبر 1380846
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
سجادی: باید پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال باشیم/ کانادا به تعهداتش عمل نکرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند که پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران باکانادا باشیم.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی با اشاره به لغو بازی دوستانه ایران و کانادا اظهار کرد: کشور کانادا به تعهدات خود عمل نکرد و قطعا این موضوع اثرات خوبی درپی نخواهد داشت و نگرانی‌های خود را از این موضوع به وزارت امور خارجه منتقل کرده‌ایم. نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند پیگیر این اتفاق باشیم، چرا که فدراسیون‌ها پاره تن وزارت ورزش و جوانان هستند.

وی افزود: ناراحتی ما از این بابت نیست که کانادا این بازی را لغو کرده، چون در رنکینگ فیفا رتبه ایران از کانادا خیلی بهتر است. وزارت امور خارجه با چند کشور مذاکره کرده که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم. تمام ظرفیت کشور در خدمت تیم ملی است و ورزش ایران فرصت حضور در جام‌جهانی را به راحتی به دست نیاورده که بخواهیم به آسانی آن را از دست بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: واژه «ژئوپلیتیک» هم باید در بازنگری‌های منشور المپیک IOC مطرح شود که این موج جدید سیاست‌زدگی در ورزش در نطفه خفه شود.

وی با تاکید بر اینکه پول ورزش باید برای خود ورزش خرج شود گفت: پول ورزش باید با برنامه‌ریزی مدون برای خود ورزش هزینه شود و از هزینه آن در موارد غیر ورزش باید پرهیز شود، تا بتوان ورزش را به مقصد نهایی رساند.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    4 0
    کانادا با این کار به اعتبار عربستان و انگلیس لطمه زد
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 2
      به تو چه مفتی عربستانی ؟ تو که ایرانی نیستی . به تو چه ؟ به تو چه ؟
    • پاسخ به به تو چه مفتی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      5 0
      چی داری میگی تو؟؟؟؟؟ این بشار عبدال.... اصلا وجود خارجی نداره !!!! مردم عربستان و قطر خودشون تفریح و سرگرمی دارن و اصلا سایت های ایرانی رو به هیچ جای خودشون حساب نمی کنن چه برسه که بیان اینجا و افتخار بدن و کامنتی هم بنویسن!!!
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 0
      پاسخ به IR ۲۱:۲۹ - ممنون دوست عزیز . بله حق با شماست . راستش اول باورم شد که این یارو عربستانی یا قطریه، اما بعد شک کردم که نکنه سرکاریه .چون دیدم با اصطلاحهای خاص فارسی صحبت میکنه که حتی اگر 8 سالم ایران بود نمیتونست اینجوری مسلط بشه ، چه برسه به 8 ماه . الان هم که شما گفتی سرکاریه دیگه مطمین شدم. در هر صورت ممنون از شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس