افشاگری ماجدی از عملکرد هیات رئیسه و انتقاد از اسکوچیچ و فغانپور/برای خودم متاسفم!

سرپرست فدراسیون فوتبال در گفت و گویی به افشاگری علیه هیات رئیسه فدراسیون و انتقاد از سرمربی تیم ملی و مسئول حقوقی فدراسیون پرداخت.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی درباره لغو دیدار دوستانه مقابل کانادا و اینکه بازی های دوستانه از ۲ دیدار به صفر رسید، اظهار داشت: همین طور که می دانید، خیلی از دوستان خود را به خواب زده اند، ما با کشور کانادا به توافق رسیدیم و توافق خود را مکتوب کردیم، قرار شد ما دو بازی دوستانه در کانادا داشته باشیم و پس از اینکه قرارداد را امضا کردیم. اتفاقاتی علیه ما رخ داد.

وی افزود: مشکلات ما پس از آن شروع شد، مشکلات ما ورزشی نیست و به هر حال از توئیت های شخصی افرادی که در کشورهای کانادا بود شروع شد و با موضع گیری های سیاسی مسئولین این کشور همراه شد. به هر حال پس از این حواشی ما به کانادا نامه زدیم و گفتیم اگر مشکلی هست به ما اطلاع دهید و آن ها گفتند مشکلی نیست و تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم. ما نگران بحث روحی و روانی کادر فنی بودیم که در این باره به ما گفتند مشکلی نیست و تمهیدات لازم در این باره انجام شده است. دیدار با کانادا یکی از بهترین بازی ها بود برای مشابه سازی با تیم ملی آمریکا و این تیم در رنکینگ فیفا در رده ۳۸ قرار داشت.

میرشاد ماجدی درباره اینکه بحث غرامت تیم ملی فوتبال از کانادا گفت: بحث اصلا، غرامت نیست و در این باره عدد نوشته نشده است و در متن آمده نمی شود، قرارداد را فسخ کرد و دو طرف باید رعایت کنند، مگر آن چیزی که اتفاق نیفتاده باشد. قرارداد ما در این باره شامل چند بند است و آن را در اختیار وکیل قانونی گذاشتیم و در این باره با فیفا هم مکاتبه خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره صحبت های فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بنده بسیار بسیار ناراحت هستم از آقای فغانپور، ایشان باید کمک حال ما باشد اما حرف های غیر واقع زده است. ما تمام مدارک لازم مربوط به دیدار با کانادا را برای ایشان فرستادیم و به ما گفتند آن را ترجمه کنید و در اختیار ما قرار دهید. کاملا موارد و مستندات به صورت اتوماسیون در فدراسیون موجود است و تعجب می کنم ایشان که عضو فدراسیون است، علیه ما صحبت می کند. یکی از مشکلات ما این است که فوتبال به حالی افتاده که باید مسائل در فضای رسانه ای مطرح کند و همه دنبال سهم خواهی هستند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سخنگوی دولت به لغو یک‌جانبه بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا

وی افزود: من به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال نمی توانم دروغ بگویم، برگه برای ایشان فرستاده شده و گفته است کلیات قرارداد خوب است و حتی درباره مبلغ هم اظهار نظر کرده است و راجب موارد دیگر هم به صورت مکتوب صحبت کرده است. من متاسف هستم برای ایشان و افرادی که این راهکارها را به ایشان می دهند. برای خودم هم متاسف هستم که ایشان به جای کمک به فدراسیون، راه دیگری را می رود. 

ماجدی درباره چند دستگی در فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه عنوان کرد: یکسری از دوستان هستند که سهم خواهی می کنند.

وی درباره اینکه چرا اسامی این افراد را نمی گویید، گفت: وقتی یکسری از افراد به عنوان هیات رئیسه جمع می شوند و برای آرمان های آن تلاش می کنند، باید کنار هم باشند، به غیر از یکی دو نفر از اعضای هیات رئیسه، افراد دیگر به ما کمک نمی کنند، برخی افراد هم در بیرون گود هستند، دارند بیشترین هجمه را به فدراسیون و تیم ملی می آورند.

ماجدی افزود: پیش از این من گفتم که خواهش می کنم دولت و مسئولین به تیم ملی کمک کنند و از آن روز تا الان هیچ کمکی نشده است. وزیر محترم ورزش در این باره واقعا سعی کردند مشکلات و مباحث مالی حل شود اما یک ریال به فدراسیون کمک نشده است و همه چوب را برداشتند بر سر میرشاد مجیدی و فدراسیون فوتبال می زنند که راه را اشتباه می روید. بنده از ۶ و ۷ صبح در فدراسیون تا نیمه شب هستم. تیم امید به عراق رفته، تیم جوانان موفق شده است و لیگ ما در جریان است. همه دنبال این هستند که وضعیت تیم ملی چه می شود؟ همه می دانستند که نخست وزیر و پارلمان کانادا همه علیه ما موضع می گیرند و یک سری افراد هم در کانادا علیه ما موضع می گرفتند، اما برخی رسانه های به جای حمایت از میرشاد ماجدی و فدراسیون فوتبال، کاسه و کوزه را بر سر ما می شکنند، ما چه افراد ایرانی هستیم. آن چیزی که در اختیار و توان ما بوده در طبق اخلاص گذاشتیم و کار را جلو می بریم. اگر دوستانی که این کارها را انجام می دهند، قسم می خورم اگر دست از این کارها برندارند، یک یک این افراد را نام خواهم برد.

ماجدی درباره مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ما باید سه شنبه مجمع را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره انتقاد اسکوچیچ هم که گفته بود، تمرکز فدراسیون به جای تیم ملی، مجمع است، عنوان کرد: اسکوچیچ در این باره کم لطفی می کند، خودش می داند که ما چقدر حمایت کردیم از اسکوچیچ و همکارانش، خارجی ها پولشان و درصد قراردادشان را گرفته اند. وقتی کانادا این دیدار را کنسل کرده است و ورزشی نبوده است، دیگر در اختیار ما نیست. شما می دانید که این اتفاقات فوتبالی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 8
    شما خودت آدم اشتباهی در جایگاه مهم هستی با چه رزومه و پیشینه ای!!؟؟ مگه غیر از اين است که‌ دستان پشت پرده‌ شما را در جایگاه مهم رياست فدارسیون نشاند در حالیکه نخبگانی مانند علی دایی علی کريمي خانه نشين هستند
    • سعید MD ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      1 2
      اگر شما نمی دانستی که این بازی برگزار نمی شود نادانی و اشکال تو همین نادانی تو ست در جائی قرار گرفتی که جای امثال تو نیست
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      برو لنگی ، علی کریمی گروه خونش به این حرفا نمیخوره
  • سعید MD ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 1
    بجای تاسف استعفا بده
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 1
    البته بنده خدا ماموریت اصلیش رو که قهرمانی استقلال بو درست انجام داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس