تعداد جانباختگان حادثه متروپل آبادان به ۲۶ نفر رسید

فرماندار آبادان گفت: تاکنون پیکر ۲۶ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

به گزارش مشرق، احسان عباسپور شامگاه امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهرهای مختلف بر عهده دارند.

وی بیان کرد: تاکنون پیکر ۲۶ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده‌اند توسط تیم‌های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

فرماندار آبادان تعداد مصدومان این حادثه را ۳۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    3 0
    باید باکسانی که با جان مردم بازی کرده اند، بشدت برخورد بشه.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    علم‌الهدی امام جمعه مشهد با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، به سه اثر گرانی کالا بر مردم اشاره و اظهار کرد: گرانی کالا مردم را «بداخلاق» می‌کند، آدم‌ها بد اخلاق می‌شوند و باهم بداخلاقی می‌کنند، اثر دوم آن از بین رفتن «امانت‌داری» است، مردم مجبور می‌شوند دزدی و کلاهبرداری کنند و سومین اثر گرانی، «ضجر» دیدن مسلمانان است که سبب ناامیدی و از بین رفتن نشاط می‌شود.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 0
      اگر امام علی ع بودنند-به علم الهدی میگفتند(اول حسابهای بانیتو نشون بده بعد موعظه کن-تا حامعه پرفساد،گران ونابودنشه)بعد علم الهدی دستور میداد به اراذل واوباش،فدائیها ومفتخوراش حصرت علی ع را دستگیر حبس شکنجه اعترافگیری وخودکشی داده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس