هشدار پارلمان عربی درباره تبعات برگزاری راهپیمایی پرچم

پارلمان عربی به شدت درباره تبعات برگزاری راهپیمایی پرچم از سوی اشغالگران صهیونیست بر امنیت و ثبات منطقه هشدار داد.

به گزارش مشرق، پارلمان عربی درباره تبعات خطرناک راهپیمایی موسوم به پرچم از سوی اشغالگران در روز یکشنبه آینده برای امنیت و ثبات منطقه به شدت هشدار داد و آنرا به مثابه اقدامی تحریک آمیز علیه ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی دانست.

در بیانیه پارلمان عربی آمده است: آنچه شهرک نشینان درباره یورش به مسجدالاقصی و انجام مراسم تلمودی و به حرکت درآوردن پرچمها اعلام کرده‌اند به شدت محکوم  و تعدی به مقدسات اسلامی است.

در بیانیه پارلمان عربی تاکید شده است: آنچه در قدس اعم از ویرانی منازل و آواره کردن ساکنان ، بازداشت و یورش‌ها به مسجدالاقصی رخ می‌دهد در راستای اقدامات متوالی و تنش‌زای اسرائیل است که با منشور بین المللی در تضاد است.

پارلمان عربی از جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی خواست که اقدامات لازم را برای توقف این اقدامات تحریک آمیز به عمل آورند و از تبعات این اقدامات اشغالگران و شهرک نشینان بر امنیت و ثبات منطقه جلوگیری کنند.

این درحالی است که دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که راهپیمایی روز یکشنبه طبق مسیر اعلام شده انجام خواهد شد و تغییری در آن رخ نخواهد داد.

یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در شرق نابلس

همزمان منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست با گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی به فلسطینی‌ها در روستایی در شرق نابلس و شهرک «بیتا» در جنوب آن خبر دادند.

«احمد جبریل» از مسئولان هلال احمر فلسطین در نابلس از زخمی شدن دو فلسطینی خبر داد و گفت: دو فلسطینی بر اثر گلوله پلاستیکی شلیک شده از سوی اشغالگران زخمی و شماری دیگر هم براثر گاز اشک آور شلیک شده دچار حالت خفگی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس