کد خبر 1380341
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
یک افسر دیگر از ارتش رژیم صهیونیستی خودکشی کرد

یک روزنامه‌ عبری از خودکشی یکی از افسران ارتش رژیم اشغالگر خبر داد و مدعی شد که بین این اتفاق و مرگ یک افسر دیگر در سال گذشته ارتباطی وجود دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه «اسرائیل هیوم» عبری‌زبان فاش کرد که یک افسر از رژیم صهیونیستی با درجه سروانی در سازمان اطلاعات، هفته‌ها پیش خود را از ساختمانی پَرت و خودکشی کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» این روزنامه عبری، اذعان کرد که این خودکشی در ساختمان همان واحدی اتفاق افتاده که سال گذشته جسد یک سروان دیگر در آن پیدا شده بود.

با توجه به جزئیات اولیه تحقیقات، معلوم شده که این افسر به دلیل انگیزه‌ها و مشکلات شخصی تصمیم به پایان دادن به زندگی خود گرفته است.

اما روزنامه اسرائیل هیوم به این موضوع اشاره کرده که ارتباط غیرقابل انکاری بین خودکشی این افسر و مرگ آن سروان در زندان نظامی سابق و دلایلی که منجر به این حوادث می‌شود، وجود دارد.

در همین حال، این روزنامه عبری مطلع شده است که خودکشی این افسر در واحد فعالیت سروان «ت» [که سال قبل مرده بود] تنها مورد نبوده و به یک سری موارد خودکشی دیگر در ارتش رژیم اشغالگر اضافه شده است؛ موارد مشابهی که ماه گذشته رخ داده‌اند.

رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته شاهد چهار خودکشی بوده است و روزنامه اسراییل هیوم این را آمار بسیار بالایی توصیف کرده است. به‌ویژه اگر این آمار را با اعداد سال ۲۰۲۱ مقایسه کنیم که در آن ۱۱ سرباز در کل سال خودکشی کردند؛ در سال ۲۰۲۰ نیز ۹ سرباز اسرائیلی اقدام به خودکشی کرده بودند.

با این وجود، روزنامه عبری خاطرنشان می‌کند: در سال‌های گذشته خودکشی‌ها در ارتش به ۲۰ تا ۳۰ سرباز و بعضاً بیشتر می‌رسید؛ حالا و پس از چند سال،  تعداد خودکشی‌ها در ارتش کاهش چشمگیری داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    8 0
    مرگ بر صهونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس