العامری تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با تل آویو را ستود

رهبر ائتلاف «فتح» عراق در جدیدترین مواضع، تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ستود.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، «هادی العامری» رهبر ائتلاف «فتح» عراق به تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، هادی العامری تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نشانه بارز آگاهی عراقی‌ها و علاقه آنان به فلسطین خواند و افزود که این حرکت نشان می‌دهد که قدس مسئله اول امت اسلامی است.

در همین حال، روزنامه عرب زبان العربی الجدید در گزارشی پیرامون طرح موضوع جرم انگاری رابطه با اسرائیل در پارلمان عراق نوشت: رای گیری درباره قانون منع عادی سازی روابط با اسرائیل در پارلمان عراق راه را برای هر طرفی که به دنبال برقراری روابط با اسرائیل است، می بندد. این یک هدف مهم برای پارلمان کنونی است.

این روزنامه در ادامه افزود: اکثر نیروهای سیاسی به این قانون رای می دهند. در عین حال، قانون کسانی را که خواهان عادی سازی روابط با اسرائیل هستند معرفی می کند. هرکس به قانون رای نداد، به نوعی با رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

گفتنی است، نمایندگان پارلمان عراق روز گذشته با برگزاری جلسه ای، قانون منع روابط با رژیم صهیونیستی را با اکثریت آراء به تصویب رساند. پس از تصویب قانون مذکور، نمایندگان عراقی اقدام به سر دادن شعارها ضد صهیونیستی کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس