کد خبر 1379855
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
بزیک: شاکله پرسپولیس از بین رفته است/ «یحیی» شجاعت استفاده از جوانان را نداشت

پیشکسوت پرسپولیس با ابراز نگرانی از آینده این تیم گفت: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک درخصوص اتفاقات اخیر در بازی پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت: به نظرم اقدامات طرفداران تراکتور برای این باشگاه مثل قتل غیر عمد بود. ابتدا تحت تاثیر جو ورزشگاه، سنگ‌پراکنی کردند و حالا به دنبال بهانه‌ای هستند که این مسئله را به گردن فرد دیگری مثل عالیشاه بیاندازند. انتظار بعضی رفتارها از عالیشاه هم نمی‌رفت اما نمی‌توان گفت که این‌ها برنامه‌ای برای کسب ۳ امتیاز از بازی با تراکتور بوده است. البته مقصر اصلی سازمان لیگ است که هر شب یک تصمیم می‌گیرد و اصلا معلوم نیست چرا به یکباره جمعیت تماشاچیان بالا رفت.

بزیک: شاکله پرسپولیس از بین رفته است/ «یحیی» شجاعت استفاده از جوانان را نداشت

وی افزود: قانونا داوران نمی‌توانند بیش از ۳۰ دقیقه بازی را معلق نگه دارند و تصمیم به تعلیق باید در نیمه‌ اول گرفته می‌شد زیرا این وضعیت در شان فوتبال ما نبود که اینقدر هم به درازا بکشد. همانطور که باشگاه‌هایمان حرفه‌ای نیستند، تماشاگران و هواداران حرفه‌ای نیز نداریم؛ به قول مرحوم ناصرخان حجازی: «فقط شماره‌های پشت لباس‌هایمان لاتین شده است». برای حل این مشکل مثل AFC در برخورد با نارنجک اندازی‌ها جریمه سنگینی برای باشگاه‌ها تعیین شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند. در واقع شخصی که مربی این تیم شود، تنها نباید به مربیگری فکر کند بلکه می‌بایست با خیلی مسائل دیگر مثل حواشی و کمبودهای مالی، برخورد منطقی داشته باشد که یحیی در این زمینه‌ها موفق نبود.

بزیک: شاکله پرسپولیس از بین رفته است/ «یحیی» شجاعت استفاده از جوانان را نداشت

وی ادامه داد: درست است که توقع‌ها از تیم بالاست اما یحیی در جذب بازیکنان خارجی موفق نبود. اگر گل‌محمدی به بهانه کمبود تجربه شجاعت استفاده از بازیکنان امید آکادمی پرسپولیس را نداشت، قطعا نتیجه خیلی بهتری می‌گرفت. حتی اگر نتیجه خوبی حاصل نمی‌شد فوتبالیست‌های با آینده‌ای ساخته و از آکادمی به لیگ برتر آمده بودند.

مربی اسبق جوانان پرسپولیس با اشاره به وضعیت بسیار بد آکادمی‌ها در فوتبال کشورمان، گفت: باشگاه‌های ایران آکادمی را به جای بازیکن‌سازی برای نتیجه می‌خواهند تا درآمد و جایگاه خودشان را تثبیت کنند. اگر فشارهای AFC نباشد در ایران هیچ باشگاهی آکادمی تشکیل نمی‌دهد زیرا فقط به چشم هزینه به آن نگاه می‌کنند. به اسم تیم‌های پایه خیلی بودجه‌ها گرفته شده اما اصلا معلوم نیست کجا خرج شده زیرا اصلا کسی بر آن‌ها نظارت ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    کاملا درست منم موافقم يحيي حاضری خور شده فقط
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    گل گفتی ، با این دست فرمون یحیی ماشین پرسپولیس میره توی همون دره ای که استیل آذین رفت. مربی باید مثل علی دایی بازیکن ساز باشه. من نمیدونم این یحیی رو چی حسابی اومده مسئولیت به این سنگینی رو قبولیده، هم خودشو خراب کرد هم پرسپولیس کبیر را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس