رئیسی نمایه

رئیس جمهور درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور را به مردم شریف استان ایلام و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور را به مردم شریف استان ایلام و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت گفت.

رئیسی در این پیام تسلیت آورده است: این پدر صبور که علاوه بر شهادت فرزندانش در حملات هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، خود نیز به افتخار جانبازی نایل شد، سال‌ها فراق عزیزان خود را در کمال اخلاص تحمل کرد و یادی ماندگار از خود در دفتر ایثار بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور، باعث تأثر خاطر شد.

این پدر صبور و فداکار که علاوه بر شهادت فرزندانش در حملات هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، خود نیز به افتخار جانبازی نایل شد و سال‌ها با عطر ذکر پروردگار و نور توسل به ائمه اطهار(ع) خانه دل را معطر و روشن ساخت و فراق عزیزان خود را در کمال اخلاص تحمل کرد، یادی ماندگار از خود در دفتر ایثار و شهادت بر جا گذاشت.

اینجانب درگذشت این جانباز سرافراز را به مردم شریف استان ایلام و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    تسلیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس