کد خبر 1379666
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: ‏واقعا نمی‌دونم چرا شلوغش می‌کنید! اینکه ۱۸ دانش‌آموز توی آمریکا با اسلحه کشته شدن فقط یک اتفاقه ؛ دقیقا مثل هفته قبلش که خیلی اتفاقی ۱۰ نفر تو آمریکا به رگبار بسته شدن یا مثلاً مثل سال ۲۰۲۰ که ۱۹ هزار و ۳۸۴ نفر خیلی خیلی اتفاقی با اسلحه کشته شدن.

چرا اینقدر شلوغش می‌کنید این فقط یه اتفاقه!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    19 0
    کشوری که هرکه از ننه اش قهر کند اسلحه دارد باید هم اتفاق باشد ولی اگر در همین ایران یا هر کشور دیگری اینقدر اسلحه باشد قطعا این اتفاقات آنجاهم می افتد ولی همه دنیا مثل آمریکا خراب شده نیست و کشورها قانون دارند
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    14 13
    آره دیگه تخریب برج هم اصلا حتی اتفاق نیست
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      19 4
      بله اتفاقی نیست البته توی آمریکا اتفاقیه مثلا همین چند ماه پیش که یه برج مسکونی توی آمریکا فروریخت و ۹۸ نفر کشته شدن کاملا اتفافی بود
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      5 1
      روزی ۲۰۰۰ کشته کرونا بعد از گذشت ۳ سال از پاندمی و تزریق فایزر و مدرنا توی امریکا هم کاملا اتفاقیه .
  • تیمسار SC ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 0
    خطای انسانیه
  • FR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    14 2
    اتفاقات فقط در کشور ما حتما سیاسی و بحرانی ست همه جا اصلا نباید راجع به آن کلمه ای گفت
  • ارش IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 1
    ال ۲۰۲۰ که ۱۹ هزار و ۳۸۴ نفر خیلی خیلی اتفاقی با اسلحه کشته شدن.البته امار درستش حداقل 100 برابر این هست .اونا هنوز هفتیر کش هستند .امریکایی ها کارشون تمومه .با این اوضاع فقط دانش اموز بودن البته اونا مددرسه ندارند .عقب مونده تر هستند .کلاس ادم کشی با اسلحه واقعی و همدیگرو میکشن .و ببین مردمشو ن حتما روزی چند صد هزار نفر با اسلحه کشته میشن .
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 2
    بازیکن بسکتبال امریکا نوشته بود توی امریکا اسلحه راحت تر از شیر خشک گیر میاد! :) برسه به دست سلبریتیهای ایرانی عشق غرب!
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    2 0
    آمریکا جای خیلی بدیه
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    ما علاقه مندان و جیره خواران آمریکا و اروپا که سلبریتی هستیم و خواری و ذلت و خفت در وجودمان رخنه کرده است این مسائل پیش پا افتاده را اصلاً اتفاق نمی دانیم اینها کارهای روزمره است که اتفاق می افتد و هیچگونه اثری در علاقه و جیره حواری و نوکر صفتی ما ندارد و برای گرفتن ویزا و گرین کارت و اقامت و تابعیت کشورهایی که بشدت جیره خوارشان هستیم همواره تلاش کرده و کارهای ساده ای از این دست که ۲۱ نفر کشته می شوند را بااعماق وجودمان تائید می کنیم و انتظار داریم تعداد کشته ها خیلی بیشتر از اینها باشد تا برای خودمان کسب افتخار کنیم تا بتوانیم به دنیا ثابت کنیم که به همین دلیل است که افسار نوکر صفتی و جیره خواری را به گردن انداخته و همیشه خود را ذلیل و خوار میدانیم به امید روزی که تمام وجودمان خاک پای اربابانمان باشد. و آنها همیشه از ما که خیانتکاران واقعی به مردم سرزمینمان هستیم راضی و خشنود باشند .
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    1 0
    تمام دنیا وحشی شدن برگشتیم به دوره نئاندرتال‌ها توهین به اونا نشود
  • AU ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    انسان هرکاری کنه،نمی تونه جلویی تاریخ مرگ خودش رو بگیره (که فقط خدا اطلاع دارد) . اما می تونه انتخاب کنه،که چطور و چجور از دنیا بره! بستگی داره زمانی که در دنیا بوده،وقتی حرف حق رو شنیده،می اومده سمتش یا نه! وقتی دستورات قران (کتاب اسمانی) رو میشنویده بهش گوش میداده یا نه! کارهای خوب و اعمالی که جزو وظایفش بوده رو انجام میدیده یا نه؟! از گناه بیزاره بوده یا نه! ... حاصل اون نماز ها و انفاق و کارهای خوب، در شرایط سخت خودش رو نشون میده و به داد انسان میاد و انتخاب صحیح رو یادش میده و مرگ خوب و درست و بجا نصیبش میکنه.قاسم سلیمانی درست بجا و به موقع از دنیا رفت (با افتخار و عزت و کرامت) . ترامپ و دوستانش، با خار و ذلت و لعنت از دنیا میره. این سرنوشتش و نمی تونه تغییر بده!. پدر و مادر های عزیز، بچه هاتون رو از بچگی با خدا بزرگ کنید،چون زمان مرگ اصلا معلوم نیست و اگر این کار رو نکنید،شما هم در دور شدن بچه هاتون از خدا و انجام گناه شریک هستید.مشرق منتشر کن. عاقل متوجه منظورم میشه.
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    آمریکا خیلی بد هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس