کد خبر 1379566
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
بازی بارسا در استرالیا پس از ۱۲۲ سال

تیم فوتبال بارسلونا امروز(چهارشنبه) پس از ۱۲۲ سال، در استرالیا پا به توپ شده و در دیداری دوستانه به مصاف ستارگان استرالیا می‌رود.

به گزارش مشرق، شاگردان ژاوی هرناندز ‌امروز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۵ در مصاف با ستاره های استرالیا، آخرین بازی خود پیش از فصل جدید را انجام می‌دهد.

آبی اناری‌ها برای نخستین بار در تاریخ خود و با هدایت ژاوی هرناندز در قاره اقیانوسیه پا به توپ می‌شوند و مقابل تیم ستارگان لیگ استرالیا قرار می‌گیرند که توسط «دوایت یورک» مهاجم سابق منچستریونایتد رهبری می‌شود.

تارنمای «موندو دپورتیوو» ‌در بازتاب بازی امروز شاگردان ژاوی نوشت: این مسابقه که پنج میلیون یورو برای بارسا به ارمغان خواهد آورد، در استادیوم آکور سیدنی با ظرفیت ۸۳ هزار و۵۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود. بارسا روز گذشته و در بدو ورود در حضور ۱۰هزار هوادار تمرین کرده‌بود.

به نوشته این تارنما، ‌این بازی پس از ۱۲۲ سال از تاسیس بارسلونا رخ می‌دهد و بازیکنان با علم به این موضوع بنا دارند طعم خوش پیروزی را در اذهان هواداران بنشانند.

ژاوی در نشست خبری قبل از بازی بر این موضوع تاکید کرد و گفت: این بازی یک نقطه عطف زیرا بارسا برای اولین بار در استرالیا بازی می‌کند؛ این یک امتیاز و افتخار است. از بازیکنان خود می‌خواهم که بهترین نسخه خود را ارائه دهند تا مردم از مسابقه لذت ببرند.

مارک آندره ترشتگن هم در این نشست گفت: تقریباً همه ما برای اولین بار اینجا هستیم و می خواهیم این مسابقه را برای پیروزی انجام دهیم.

دنی آلوز هم با تاکید بر اینکه می‌خواهیم افرادی که به دیدن این بازی می‌آیند اوقات خوبی را سپری کنند و امیدواریم بتوانیم یک روز خوب را رقم بزنیم، یادآور شد: من در بهترین باشگاه دنیا هستم و می‌خواهم از بودن در بهترین باشگاه جهان لذت ببرم، چه کسی می‌داند در آینده چه خبر است.

برای این بازی، ژاوی هرناندز ۲۲ بازیکن را فراخوانده که لیست بازیکنان دعوت‌شده به آخرین بازی پیش فصل بارسلونا مقابل ستاره‌های استرالیا شامل مارک اندره ترشتگن، رونالد آرائوخو، سرخیو بوسکتس، عثمان دمبله، دنی آلوز، ممفیس دپای، آنسو فاتی، آداما ترائوره، لوک دی یونگ، جوردی آلبا، فرنکی دی یونگ، ساموئل اومتیتی، پیرآمریک اوبامیانگ، گاوی، بالده، آلوارو سانز، آرنائو تناس، میکا مرمول، آراندا و یاندرو است.

در میان اسامی، نام‌های فران تورس، ریکی پویگ، اسکار مینگئزا، مارتین بریثویت، نتو و کلمون لنگلت دیده نمی‌شود؛ ‌یکی از قابل توجه‌ترین غایبان فران تورس است که به گفته باشگاه نمی تواند سفر کند زیرا به دلایل شخصی نتوانسته برنامه واکسیناسیون خود را به موقع انجام دهد.

غایبان دیگر ریکی پویگ و اسکار مینگزا هستند که در همزمان برای بازی دوستانه بین تیم کاتالان و جامائیکا به جیرونا دعوت شده اند.

مارتین بریث وایت هم که به تیم ملی دانمارک دعوت شده است در این بازی حضور نخواهد داشت ضمن اینکه نتو و لنگلت هم به دلایل مشکلات خانوادگی، در لیست ژاوی نیستند.

علاوه بر این پیکه، نیکو، پدری، اس روبرتو و اریک گارسیا به دلیل مصدومیت غایب هستند.

بازی بارسا در استرالیا پس از ۱۲۲ سال

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس