کد خبر 1379483
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
رمز موفقیت استقلال مقابل تیم زهردار لیگ برتر از زبان پیشکسوت فوتبال

کارشناس فوتبال گفت:مس رفسنجان یکی از تیم‌های با برنامه لیگ است اما استقلال توانست به خوبی در دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست بدهد.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در مورد پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود دو تیم تماشاگرپسند بازی کردند و مس رفسنجان آمده بود که بازنده نشود اما استقلال با تغییراتی که داشت و انگیزه بسیار بالای بازیکنانش توانستن ۲ گل به حریف بزند و به پیروزی برسد. 

وی افزود: در اواخر مسابقه وقتی استقلال ۱۰ نفره شد فشار زیادی روی تیم آمد که حسینی در ۲-۳ مرتبه به خوبی دروازه را حفظ کرد. بازی استقلال و مس یک بازی تماشاگرپسند بود هم گل داشت، هم موقعیت گلزنی و هم توپ به تیرک دروازه خورد. 

کارشناس فوتبال در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کرد، عنوان کرد: این مسئله شاید به دلیل استراتژی بود که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته بود. مس رفسنجان هم در نیمه اول بازی خوبی انجام داد  اما استقلال با تدابیر کادر فنی و همچنین خلاقیت بازیکنانش توانست بازی هجومی را به نمایش بگذارد. مس رفسنجان یکی از تیم‌های با برنامه لیگ است و دومین خط حمله زهردار لیگ را دارد اما استقلال توانست به خوبی در دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس