کد خبر 1379384
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
کیهان

گفت: روزنامه اعتماد نوشته است؛ هدف اسرائیل از ترور شهید خدایی، جلوگیری از احیای برجام بوده است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه اعتماد نوشته است؛ هدف اسرائیل از ترور شهید خدایی، جلوگیری از احیای برجام بوده است!

گفتم: یعنی اسرائیل از احیای برجام که نتیجه‌ای غیر از افزایش تحریم‌ها، برباد رفتن ظرفیت‌ها و امکانات ایران، آسیب‌دیدن جدی تاسیسات هسته‌ای کشورمان و ... نداشته است نگران شده و تلاش می‌کند از احیای برجام جلوگیری کند تا این خسارت‌های کلان به ایران وارد نشود؟!

گفت: کاش توضیح می‌داد، از کی تا به حال اسرائیل دوست ایران و دشمن آمریکا شده؟! و حاضر نیست ایران گرفتار خسارت محض و فاجعه‌بار برجام بشود؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! صهیونیست‌های خبیث یکی از نیروهای فداکار کشورمان را شهید کرده‌اند و این روزنامه زنجیره‌ای با زبان بی‌زبانی، هدف اسرائیل از این جنایت را خدمت به ایران قلمداد می‌کند! بیخود نبود که نتانیاهو از مدعیان اصلاحات با عنوان «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد!»

گفت: یعنی از خودشون اختیاری ندارند؟!

گفتم: یکی از خان‌ها دید مستخدمش خیلی غمگینه. پرسید؛ چی شده؟ گفت؛ قربان عاشق شده‌ام! خان پرسید؛ عاشق کی؟ گفت؛ هرکی شما بگید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ملک IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 0
    توافق ی کشور پیشرفته و صاحب قدرت و البته ابر قدرت فقط و فقط در راستای منافع خودشون صورت میگیرد من قول میدم به شرفم قسم بعد از توافق و تخریب امکانات هسته‌ای گزینه نابودی کامل زیر ساخت های باقی مونده تکنولوژی هسته‌ای در دستور کار شون خواهد بود و البته موشکهای ایران نیز یا تمام قدرت مورد بحث خواهد بود برای مذاکرات و محدود کردن قدرت موشکی و تا ایران بتواند از مزایای لغو تحریمها استفاده بکند مورد حمله نظامی قرار خواهد گرفت برنامه غرب برای کشور ما همینه که گفتم و اما بسیار بسیار مهم و حیاتی است که ما به نقطه صفر هسته ای برسیم اتفاقی بدتر آز آین اوضاع و احوال نخواهد افتاد ملت تاوان تحریم‌ها رو با گرسنگی و فلاکت داده مفت هدر ندید دستاورد ها رو
  • مورخ ایرانی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 2
    همه اش سفسطه و بازی با کلمات. اگر برجام واقعا خسارت محض است پس چرا دولت و مجلس انقلابی در صدد احیای آن هستند؟
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      چون اگر ایران زیر میز بزنه بهانه دست غرب برای بسیج جهان علیه ایران میشه ولی اگه آمریکا خرابش کنه اونوقت خودش تقریباً منزوی میشه چون اروپایی ها خواهان رابطه با ایران هستن و براشون سود داره.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 0
      در معامله برجام هزینه پرداخت شد اما چیزی که باید دریافت میشد به دست نیامد هزینه رو دادیم و دنبال دریافت هستیم همین، قانون ساده معامله ولو اینکه گران معامله کرده باشیم ما پول و پرداخت کردیم قبل اینکه کل جنس رو بگیریم
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس